• ב"ה ימות המשיח!
  • ו' אייר התשפ"ד (14.05.2024) פרשת קדושים

באר שבע: ליל הסדר הגדול בדרום

כ300 איש השתתפו בליל סדר ציבורי הגדול, בשכונת נווה זאב בארגון בית חב"ד מרכז ההתגלות בבאר שבע. האירוע כולו בסימן בקשת הגאולה האמיתית והשלימה
באר שבע: ליל הסדר הגדול בדרום
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כ300 איש השתתפו בליל סדר ציבורי הגדול, שהתקיים בתיכון רגר, בשכונת נווה זאב, בארגון בית חב"ד מרכז ההתגלות בבאר שבע.
בין המשתתפים ניתן היה לראות וותיקים לצד עולים חדשים, שחלקם חוגגים את ליל הסדר בפעם הראשונה בחייהם, תושבי באר שבע לצד המפונים, צעירים לצד המבוגרים, משפחות מרובות ילדים לצד חיילים בודדים שזה עתה חזרו משדה הקרב. מרגש היה לראות קבוצה של ניצולי שואה שנזכרו בחוויות הילדות שלהם מליל הסדר באירופה עוד לפני מלחמת העולם השנייה, שיושבים ביחד עם המשפחות שאבותיהם נמצאים עכשיו בחזית.

את פני המשתתפים קידמו שולחנות ערוכים בכל טוב, עם סימני הסדר והגדות מהודרות בשפה העברית והרוסית. אחרי תפילת ערבית חגיגית, שליח הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח לבאר שבע ומנהל בית חב"ד בעיר העתיקה, הרב אליהו סנגאוי, פתח את הערב בתפילה לשלום החטופים וחיילי צה"ל, כשכל הקהל מתפלל בהתרגשות גדולה שכל עם ישראל ובמיוחד החטופים, יזכו לחגוג השנה את זמן חירותנו מתוך חירות אמיתית בגאולה האמיתית והשלימה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממ"ש!

רגע מרגש במיוחד היה כשאל המרכז מוזמנים כל הילדים ושרים את ה"מה נשתנה" , הילדים שחלק מאבותיהם נמצא ממש עכשיו בחזית.
בזמן שירת והיא שעמדה, כולם מרגישים עד כמה המילים של ההגדה אקטואליים היום.
מנחה הערב הרב אליהו סנגאוי, הצליח בכושר רב לתת למשתתפים את התחושה שאנחנו חווים את סיפור ההגדה כמשהו אקטואלי, ושליח הרבי שליט"א מלך המשיח לדוברי רוסית בבאר שבע ומנהל בית חב"ד מרכז ההתגלות בשכונת נווה זאב הרב יגאל לוטקין תרגם את דבריו לשפה הרוסית.

במהלך הסעודה, תלמידי ישיבות חב"ד שבאו לסייע בליל הסדר שימחו את כל המשתתפים ויצאו יחד איתם בריקודים סוערים.
הרב יגאל לוטקין דיבר אודות ההקבלה ההיסטורית בין יציאת מצרים לבין הניסים שקורים לנו היום, כשכל זה מביא אותנו לגאולה האמיתית והשלימה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממ"ש!!!

רגע השיא של ליל הסדר היה ללא ספק פתיחת הדלת לאליהו הנביא ואמירת שפוך חמתך, כאשר כל המשתתפים יצאו לבחוץ תחת כיפת השמים והתפללו ביחד לשלום החיילים ושחרור החטופים ובסיום קיבלו על עצמם את מלכותו של הרבי שליט"א מלך המשיח והכריזו ביחד "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד" .
בסיום הערב המוצלח, הקהל התפזר איש איש לביתו בתחושה מרוממת של חירות וגאולה, כאשר רבים מהקהל החליטו לשמור על הקשר עם בית חב"ד גם במהלך השנה ולהתחזק בענייני תורה ומצוות למען זירוז הגאולה תיכף ומיד ממ"ש.

לכבוד י"א ניסן: שיירת הטנקים כבשה את מנהטן

פסק הדין הוקרא בציון דוד המלך

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...