• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

הקהל של גאולה: אלפי בת-ימים קיימו את מצוות החג

לקראת חג הפורים צוות בית חב״ד בת ים יצא במבצע שכותרתו: בפורים הזה אף בת ימי לא מפספס קריאת המגילה, ופתח לראשונה עשרות מוקדים ברחבי העיר בת ים בהם אלפי התושבים קיימו את מצוות החג • לסיקור נרחב על המוקדים הרבים ותמונות מהפעילות
הקהל של גאולה: אלפי בת-ימים קיימו את מצוות החג
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

שליחי הרבי שליט"א ברחבי העיר בת ים התכונו רבות לקראת חג הפורים כדי שרבים מתושבי בת ים יוכלו לקיים את מצוות החג עם צוות בית חב״ד ויצא במבצע חסר תקדים בבת ים שכותרתו: בפורים הזה אף בת ימי לא מפספס קריאת המגילה.

במשרדי הבית חב"ד במשך חג הפורים ענו לפניות תושבים איכן ניתן לשמוע קריאת מגילה, או לדאוג לבעל-קורא שיגיע להתכנסות משפחות. או ליחידים שאינם יכולים לשמוע מגילה.

במסגרת המבצע נפתחו מקומות חדשים בהם יהיה ניתן לשמוע קריאת מגילה ללא הפסקה בכל שעה עגולה, תוך חידוש הפעילות בשכונות הוותיקות ופתיחת מקומות חדשים בשכונות החדשות בברכתו של השליח הרב חיים בהר"ר זמרוני ציק.

את הדוכן ב"כיכר-המצבה" ניהל השליח הרב אליעזר פייגין תוך שהוא מזמין את הקהל לשמוע קריאת מגילה ולקיים את מצוות החג עם בית חב״ד. במקום נערכו קריאות ללא הפסקה וחולקו משלוחי מנות רבים לתושבים.

לנשים אירגנה השליחה הרבנית חנה ציק קריאת מגילה במעמד עשרות נשים בחצר של משרדי הבית חב"ד הן בלילה והן ביום – כמו כן נערכה סעודת חג הפורים לשמח נשים בודדות. 

בשכונת עמידר בית כנסת חב״ד נועם אלימלך בראשות השליח הרב יצחק רחימי ערך קריאות מגילה לתושבים, אח"כ נערכה במקום ההתוועדות חג הפורים המסורתית של בית חב"ד בת ים  (בית הכנסת של הבית חב"ד בשדרות עצמאות 67 עובר כרגע שיפוץ...)

בבית הרפואה 'מדיקל קר' בבת ים, התקיים קריאת מגילה ע"י השליח הרב יצחק רחימי ותלמידי ישיבת חב"ד ראשל"צ.  למחרת התקיימו קריאות מגילה וחולקו משלוחי מנות .

במרכז מד"א בבת ים, התקיים קריאת מגילה רבתי במסיבה לכלל המתנדבים ע"י השליח הרב שניאור ציק המתנדב ופועל במד"א כל השנה. כמו"כ חולקו משלוחי מנות

במרכז המחרי בשכונת רמת יוסף נפתחו בפעם הראשונה דוכנים של קריאות המגילה וחלוקת משלוחי מנות והנחות תפילין זאת כמובן בניהולו של השליח החדש לעיר ולשכונה הרב מענדי גבאי שאירגן את המקום למופת.

בית כנסת קדושי ישראל ברח' ליבורנו ערך השליח הרב אלעד קנטור למעלה מ15 קריאות מגילה בבית הכנסת, ובלובי בניינים באזור ברחבי השכונה. בבוקרו של יום הפורים נערך כינוס ילדים ענק לילדי השכונה, השליח הרב בנצי פרישמן השתתף גם הוא בפעילות הענפה.

בבית כנסת חב״ד ברמת הנשיא בניהלו של השליח הרב ישראל דורון ניהל את מאהל קריאות המגילה ללא הפסקה במקום, תוך חלוקת משלוחי מנות והנחות תפילין לרוב, פעילות יוצאת דופן בכל המוקדים בשכונה הנפלאה הזאת.

בית כנסת חב"ד קרית באבוב בניהלו של השליח הרב חיים עטיה לאחר מנחה בתענית אסתר התקיים שיעור על ענין החג מאת הרב אבירז קריאת מגילה במעמד כ100 משתתפים! (גברים ונשים) לאחר מכן שפע של כיבוד והרקדה ברוב שירה וזמרה וקריאת מגילה נוספת למחרת לאחר תפילת שחרית וקריאת מגילה במעמד עשרות משתתפים בנוסף יחד השליח הרב שלום בורדוגו ערכו קריאת מגילה וחלוקת משלוחי מנות במעון עולים הסמוך.

במכבי אש - פעל הרב יצחק רחימי בקריאות המגילה וחלוקת משלוחי מנות לצוות הכבאים הממתינים לבואו מידי שנה.

בטיילת בת ים בה מבלים תיירים רבים מתושבי העיר נפתחו עמדות של קריאות מגילה ע"י תלמידי ישיבת חב"ד מראשון לציון שניהלו את המקום תוך דגש מיוחד על הקשר בין מרדכי היהודי בדורו למשה רבינו שבדורנו הרבי שליט"א מלך המשיח.

בשכונה החדשה פארק הים: נפתח לראשונה מאהל קריאות מגילה ללא הפסקה בהם התושבים שמעו את קריאת המגילה והתלהבו מהסניף החדש של חב"ד בעיר בניהלו של השליח החדש לשכונה הרב יעקב בלום.

בדרום העיר התושבים השתתפו בפעילות מטעם בית משיח דרום בת ים בניהולו של השליח הרב מאיר מרדכי אבוטבול. במקום נערכו קריאות מגילה רבות ואף כינוס ילדים מושקע לילדי דרום העיר.

בבית חב״ד החדש לדוברי רוסית לא פסחו על הפעילות וערכו מספר קריאות לתושבים במקום ע"י השליח החדש לדוברי רוסית בעיר הרב שמואל פורטמן.

בית חב״ד קניון בת ים פתח באירגון השליח הרב אבירז בן מתתיהו דוכנים המזמינים את הציבור לשמוע את קריאת המגילה ללא הפסקה במקום חולקו משלוחי מנות רבים,  בעזרת השליח הרב מענדי גבאי והשליח הרב מנחם רחימי.

בשושן פורים נערך כינוס ילדים עירוני בהיכל התרבות בעיר ע"י אגף התורני יחד עם בית חב״ד בת ים. את האירוע ניהל ר' שחר צוברי בהם השתתפו ילדי העיר בשמחה רבה עם הצגה מושקעת, נשא דברים על מקומם של ילדי ישראל בנס הפורים בימים ההם ובזמן הזה להביא את הגאולה. שליח הרבי שליט"א לעיר בת ים הרב חיים בן הר"ר זמרוני ציק.

לציין חידוש השנה ראש העיר צבי ברוט הגיע בעצמו למשרדי הבית חב"ד להעניק משלוח מנות.

ואכן השליחים הצעירים שהגיעו לעיר הביאו תנופה האדירה ובת ים זכתה לחגוג את חג הפורים בבשורת הגאולה עם הרבה שמחה.

אך לא מסתפקים בזה, לא נחים עד הגאולה האמיתית והשלמה.

בית חב"ד מערב נתיבות: שני מוקדים של קריאת המגילה

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...