• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

נשלמו ההכנות / היום: הפעילים והשלוחים ישתתפו בקונגרס משיח הארצי

שלוחים ופעילים רבים אישרו את השתתפותם היום בקונגרס משיח בארץ הקודש, שיתחיל בשעה חמש אחרי הצהריים באולמי שלום ורעות (שד' העצמאות 17) בבת ים • התוכניה המלאה נחשפת ודוברים רבים צפויים ליטול חלק ולשאת דברים בענינים שעל סדר היום
היום: הפעילים והשלוחים ישתתפו בקונגרס משיח הארצי
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בצוות ההיגוי של הקונגרס, עמלו בשבועות האחרונים על בניית תוכנית מלאה, שתתן מענה לשלל נושאים שעומדים על הפרק. בחלק מהמושבים אף מתקיימים שיחות 'אחד על אחד' בהם ישיבו הדוברים על פעולתיהם, מול מנחה שיעניק לדברים מימד של שיחה אישית.

האירוע צפוי להפתח בשעה חמש אחר הצהריים, כשבר שתיה חמה ודברי מאפה יפעל לאורך כל האירוע. עם סיום החלק הרשמי, תפתח התוועדות חסידית לתוך הלילה, בקשר ליום ט' אדר, בו הגיע הרבי הריי"צ לארצות הברית לפני שמונים ושלש שנה, היום בו החלה המהפיכה הרוחנית בחצי הכדור התחתון, בדרך לגאולה האמיתית והשלימה, וכדבריו ביום זה: "אמריקה אינה שונה".

דגש מיוחד יינתן באירוע, על יחודה של השנה כ'שנת הקהל', ולקיום הוראות הרבי שליט"א מלך המשיח להרבות באירועים ופועלות בסגנון שנה זו.

תנופת העשיה בכל תחומי הפצת בשורת הגאולה, ובראשם בפרסום גליונות שיחת הגאולה היוצאים לאור מידי שבוע ומופצים על ידי מוקדי חב"ד צפוי להיות במרכז מושב הערב, אשר יפתח בפני השלוחים את האפשרויות השונות להצטרפות למערך המפיצים ולהגדלת הכמויות המיועדות לכל מקום.

מהמארגנים נמסר, כי אף הוכנה תשורה ייחודית שתוענק למשתתפים: ספר חדש העוסק בנושא השליחות שינתנן לכל משתתף בעזרת ה' (עד גמר המלאי).

אתר הגאולה יעקוב וידווח על הקונגרס בהמשך.

78789798798

מרגש: חגג בר מצווה באיחור של 89 שנים

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...