• ב"ה ימות המשיח!
  • י' ניסן התשפ"ד (18.04.2024) פרשת מצורע

מחר: כנס ההקהל לרגל יום הנשיאות י' שבט

נשלמות ההכנות לקראת אירוע ההקהל הארצי וההתוועדות המרכזית לרגל י'-י"א שבט, יום הנשיאות של הרבי שליט"א מלך המשיח. מחר בשעה 19:30 יפתח הכינוס באולמי בלוודר בראשון לציון. הסעות יצאו מכל רחבי הארץ
מחר: כנס ההקהל לרגל יום הנשיאות י' שבט
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

במוקד ההסעות מדווחים על התגברות משמעותית בשעות האחרונות, ופניות נרחבות מכל רחבי הארץ להשתתפות באירוע. במוקד מבקשים להדגיש כי תחנת הרכבת 'משה דיין'ב ראשון לציון נמצאת במרחק קצר ביותר בסמוך לאולם, וממליצים למי שמסתייע בידו להגיע באמצעותה, להעדיף הגעה בדרך זו.

במקביל נשלמות ההכנות לקראת האירוע אשר במרכזו חגיגות התוועדות על יד שולחנות ערוכים לרגל יום הגדול והקדוש י' שבט. 'חשיבותו של קיום האירוע דווקא בלילה בו מציינים את י' שבט, גדולה ביותר ומעוררת את ליבו של כל אחד לבוא וליטול חלק במעמד הגדול', מציינים.

עוד נמסר כי התוכנית תקיף דברי חיזוק מרבנים, משפיעים ואישי ציבור בשלל נושאים העומדים על הפרק: קבלת הנשיאות, קבלת המלכות, שלימות הארץ ובטחון עם ישראל, שךושים שנה לשידור העולמי מ770, השפעת מלך המשיח על האומות, תורתו של משיח בקרב קהל ישראל ועוד.

כפי שפורסם על החלק האומנותי מופק ישראליק בש, שיוביל את קטעי השירה והזמרה, כשהזמר אבי פיאמנטה עופיע במהלך הערב בשירי גאולה וניגוני חב"ד כיאה אירוע זה.

הרב טורין נאם בבית הנבחרים באילינוי על 7 מצוות בני נח

רמת ישי: חברת המועצה מקבלת את בשורת הגאולה לעוורים בפתיחת הקדנציה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...