• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

ארגון 'יפוצו' אלפי בני תורה בארוע המרכזי להילולת אדמו"ר הזקן בבני ברק

אלפים השתתפו בהתוועדות המיוחדת עד השעות הקטנות של הלילה • מאות רכשו ספרי חסידות ביריד ספרים ענק • אלפי צופים נתקבצו סביב מראות קודש ממלך המשיח עד שעות הבוקר • לדיווח המלא ותמונות
ארגון 'יפוצו' אלפי בני תורה בארוע המרכזי להילולת אדמו"ר הזקן בבני ברק
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

עוד קודם תחילת האירוע עשרות רבות של בני התורה צבאו על דלתות האולם המפואר. בשעה שמונה ורבע האולם החל להתמלאת ומאות אנשים נטלו את ידיהם לסעודת מצווה ותפסו מקומות לייד השולחנות הארוכים הערוכים בכל טוב.

בשעה שמונה וחצי הזמר עקיבא גרומן בליווי מקהלת 'נשמה' פצחו במחרוזת מניגוני אדמו"ר הזקן.

המנחה נגש לפודיום ופתח במעלת יום ההילולא של אדמו"ר הזקן וההתקשרות לנשיא הדור המלך המשיח, בתוך דבריו הוא חשף את מעלתו של התניא עם 'הביאור למבקשי השם' שמביא את הביאורים השייכים לזמן הגאולה בבהירות נפלאה.

המנחה הרב לוי יצחק דורון שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בפתח תקווה הזמין את הרב נועם ישראל הרפז שריתק את הנוכחים בתוכן שזור בסיפורים על חשיבות לימוד התניא והסביר נקודות מרכזיות על ב' הנפשות ושכל מי שמחזיק את ספר התניא רואה את מהלכיו השמיימים של אדמו"ר הזקן להביא את התגלות משיח.

התזמורת, המקהלה והזמר ר' עקיבא פצחו שוב במחרוזת שובה לב מניגוני אדמו"ר הזקן ולאחריה הוקרן קטע ווידאו שנערך לרגל האירוע מראות קודש מהרבי שליט"א מלך המשיח 12 דקות של איך התניא מוביל לגאולה האמתית והשלימה.

המנחה במילים קצרות אמר סקירה על התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח בעולם והזמין את הרב מנחם הכהן כהן מרבני ארגון 'יפוצו' לדבר על המבצע הגדול של השנה 'שנת הקהל' והרב כהן במתק שפתיים הסביר כיצד היה נראה מעמד הקהל בבית המקדש בשפה חיה ועכשווית והוסיף שככהן יש לו שייכות מיוחדת לדברים. וסיים בכך הנה זה המלך המשיח מתגלה ונותרת החקירה אם יהיה מעמד הקהל בתאריך שונה מבחול המועד סוכות.

לאחרי הנאומים הקהל חגר גרטלאך והתזמורת יחד עם הקהל החלו לנגן ניגון הכנה ולאחריו את הניגון הגדול של רבינו הזקן כפי שהסביר המנחה שהניגון כולל ד' בבות והם מעלים את המנגנים אותו בארבעה עולמות אצילות, בריאה, יצירה, עשיה. בסיום החלה התזמורת לנגן נייעזוירצי כלפאצי והקהל התרומם בספונטאניות בריקודי שמחה אדירים.

אח''כ הזמין המנחה את מי שהקים את המצבה על ציון רבינו בעל התניא יו"ר ניידות חב"ד, יו"ר צבאות השם הרב דוד נחשון ששיתף את הקהל ברגעי הוד נשגבים כשנשלח להקריא את הפסק דין על הציונים הקדושים של רבותינו נשיאנו. הרב נחשון טיבל את דבריו בסיפורים מרתקים ועורר על ההתקשרות למשיח שבדור.

לאחריו הזמין המנחה את איש המסירות נפש שהיה חלק מהמחתרת החבדית בסמרקנד מי שנשלח על ידי הרבי שליט"א מלך המשיח להיות משפיע בנחלת הר חב"ד הרב מיכאל מישולובין שריתק את הקהל בסיפורים מאחורי מסך הברזל ותוך התלהבות החל לנגן מהבמה כשהקהל מצטרף אליו וההתלהבות שהרקיעה שחקים סחפה את הזמר והתזמורת ויחד עם המקהלה הם הצטרפו אליו בניגון מלבב.

לאחר מכן הצטרפו כל המשתתפים לחלק הפחות רשמי והיותר אהוב של הארוע להתוועדות עוצמתית עם הרב דוד נחשון והרב מיכאל מישלובין סביב שולחן אחד עד השעות הקטנות של הלילה.

כאן מתבססים: בית חב"ד נמיביה יוצא בקמפיין גיוס המונים

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...