• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ג אייר התשפ"ד (21.05.2024) פרשת בהר

המהפכה שתוביל לתנופה אדירה בעולם השליחות

מהפיליפינים ועד ברזיל, ממטולה ועד אילת, כולנו מכירים את בתי חב"ד הפרוסים בכל עיר ובכל פינה. מיזם חדש ייתן כלים וסיוע שיובילו לפתיחת בתי חב"ד נוספים ברחבי הארץ והעולם - לקבלת פני משיח צדקנו
המהפכה שתוביל לתנופה אדירה בעולם השליחות
בית חב"ד אל נידו (אילוסטרציה)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כולם מכירים את בתי חב"ד הפרוסים ברחבי העולם, השלוחים של הרבי שליט"א מלך המשיח מהווים סמל ודוגמא בעיני רבים לאנשי חסד, שמקריבים את חייהם ומוותר על הנוחות האישית כדי לסייע לעוד יהודי בפינה נידחת, להאיר עוד נקודה על פני הגלובוס, ועיקר העיקרים - להכין את העולם לקבלת פני משיח צדקנו.

מיזם חדש שקורם עור וגידים בימים ובשבועות האחרונים יעשה את הצעדים הראשונים של שלוחים חדשים לקלים יותר. מדובר ביוזמה חדשה מבית 'מטה יציאה לשליחות' שבו כל זוג צעיר יוכל לקבל הכוונה, ייעוץ ואפילו סיוע כספי כדי להמריץ אותו לפתוח בית חב"ד נוסף בארץ או ברחבי העולם.

השבוע השיק המטה את האתר הרשמי שבו יכול כל אחד לקבל את המידע הדרוש, החל בדברי הקודש של הרבי שליט"א מלך המשיח אודות חשיבות היציאה לשליחות, כמו גם דברי חיזוק מוותיקי השלוחים בארץ ובעולם, וכמובן טופס מקוון שבו ניתן למלאות את הפרטים כדי לקבל מידע והכוונה על מקום מתאים לפתיחת בית חב"ד.

פעולות המטה כוללות גם הגברת מודעות ורצון אצל זוגות צעירים נוספים לצאת בשליחות המלך ולכבוש את העולם כולו, על ידי מבצעי לימוד בשיחות הרבי שליט"א מלך המשיח ועוד.

אך טבעי הוא שמאז הודעת הרבי שליט"א מלך המשיח בשיחת כינוס השלוחים תשנ"ב שעבודת השליחות הסתיימה וכעת נותר רק להכין את העולם לקבלת פני משיח, הרי שפעולות המטה, כמו גם בתי חב"ד החדשים שייפתחו בעקבות הפעולות, חדורים ומכוונים גם הם למטרה והשליחות היחידה - קבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח.

לכניסה לאתר המטה: www.yetzialeshlichut.link

נתניה: המונים נחשפו לבשורת הגאולה ולתקנת הרמב"ם

פסק הדין הוקרא בציון דוד המלך

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...