• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

בעפולה מסכמים 55,000 אלף הנחות תפילין בתוך שנה

מרכז חב"ד "אתחלתא" בעפולה מזכה באופן יומיומי עשרות יהודים בהנחת תפילין, כאשר חלק ניכר מהם הם חיילים בדרכם לבסיס. בימים אלו מסכם הרב אמיר הלוי מ"אתחלתא" למעלה מחמישים וחמש אלף הנחות תפילין
בעפולה מסכמים 55,000 אלף הנחות תפילין בתוך שנה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מיזם עמדות התפילין של חב''ד אתחלתא החל לפני כשנתיים ביוזמת שליח הרבי מלך המשיח שליט"א מעפולה, ר' אמיר הלוי וכיום הוא מונה 50 עמדות קבועות ממותגות בבתי עסק בעפולה וברחבי הארץ בנוסף לניידת התפילין המפורסמת שהפכה לאטרקציה בעיר וברשתות החברתיות.

המיזם תפס תאוצה כל כך אדירה שאף גרם לאירגונים נוספים כגון 'הידברות' להקים מיזם דומה משלהם ובכך להביא לזיכוי הרבים באופן חסר תקדים.

''אני מקבל שיחות מכל הארץ של בעלי עסק המבקשים להציב עמדה, כל בקשה נבחנת לגופה. הביקוש פשוט מטורף, הצלחנו להביא את 'מבצע תפילין' לשיאים חדשים'', מספר הרב הלוי.

לפעילות מרכז חב''ד אתחלתא יש דגש מיוחד על נוכחות חזקה ברשתות החברתיות כגון פייסבוק וטיקטוק על מנת לפנות לקהלים הצעירים ולמנף את הפלטפורמות הללו להפצת המעיינות ובשורת הגאולה,

 ''חשוב לי לנצל את נסיוני המקצועי מתחום הפירסום והעיצוב אותו רכשתי בעברי כדי להגיע לקהלים רבים ככל האפשר, אני רואה הצלחה והיענות רבה ומקבל פידבק מאוד חיובי'' מסביר הלוי.

ואם לא די בכך, בימים אלה מרכז חב''ד אתחלתא מקים מיזם חדש בנושא התפילין בשיתוף עיריית עפולה שעליו עוד ידובר רבות בהמשך.

האדמו״ר הודה לשליח חב״ד על פעילותו

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...