• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

גם עירוני טבריה: פרסמו משיח ועלו ליגה

זה כבר הפך למתכון קסם בדוק ומנוסה, קבוצות ספורט מתחזקות בשמירת התורה והמצוות, השחקנים מניחים תפילין ושומעים דברי תורה, מנהלי הקבוצה והמאמנים מקבלים עליהם לפרסם את בשורת הגאולה במשחקים, וראה זה פלא, הצלחה גוררת הצלחה והקבוצה עולה ליגות אחרי שנים של דשדוש
גם עירוני טבריה: פרסמו משיח ועלו ליגה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

זה התחיל לפני 30 שנה בפעולתו הנמרצת של הרב גרשון פריד מצפת ובעידודו של הרבי שליט"א מלך המשיח. הקשר בין אנשי חב"ד לבין קבוצות הספורט הלך והתהדק במשך השנים, והביא איתו, כך מסתבר שורת נצחונות לכל קבוצה שקיבלה עליה חיזוקים רוחניים.

בחודשים האחרונים הייתה זו עירוני טבריה שזכתה לביקוריו של הרב גרשון והחלה לפרסם שלט גאולה עליו כתוב 'יחי המלך המשיח' במשחקים. וזה לא אחר להגיע, במשחק מנצח מול צעירי טייבה עלתה עירוני טבריה באופן סופי לליגה הלאומית מזה 21 שנה שנעדרה ממנה.

הניצחון הוגדר כ'ניצחון הכי מתוק של עירוני טבריה בשנים האחרונות' ולרב גרשון ברור מה הביא את הפריצה הגדולה.

בערב פסח, זכו השחקנים לביקורו של הרב גרשון שחילק להם ערכות מצה שמורה - כהוראתו של הרבי שליט"א מלך המשיח - והסביר על תפקידה של המצה שמסמלת ענווה וביטול - בשונה מהחמץ התפוח שמביע ישות וגאווה.

הרב גרשון חיזק את ידיהם של מנהלי הקבוצה והשחקנים בפרסום המשיח שהתחילו בו, 'תשאירו אותו כל השנה' הוא המליץ, ומי כמוהו יודע כמה ברכה זה מביא למשחקים, מנסיונו העשיר עם קבוצות רבות שקטפו גביעים ומקומות נחשקים.

פלורידה: מוצג בית המקדש מוכן לתהלוכה

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...