• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

מאות אלפי בתים יקבלו את עיתון הגאולה

היסטוריה! לרגל שנת ה-120 הודפסה מהדורה מיוחדת של עיתון הגאולה, בשלש מאות אלף עותקים, המופצים בימים אלה בדיוור ישיר בערי ישראל. לאור הביקוש ניתן להשיג את הגליון להפצה
מאות אלפי בתים יקבלו את עיתון הגאולה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אחרי כשנה בה עיתון הגאולה חידש את הופעתו וזוכה להצלחה גדולה בקרב שדרות העם, החליטו במערכת להדפיס גליון מיוחד שיופץ בקנה מידה רחב ביותר ויגיע בתפוצה רחבה למאות אלפי קוראים.

בהתייעצות עם מומחים להפצה, עלה שהמספרים המקובלים בישראל להפצת עיתון בתפוצה ארצית מלאה, עומד על כרבע מליון, למרות זאת הוחלט על קנה מידה גדול יותר כאשר הודפסו שלוש מאות אלף עיתונים לכבוד יום הולדתו של הרבי שליט״א מלך המשיח. בימים האחרונים חורשים את רחבי הארץ, לאורכה ולרוחבה משאיות עם מאות אלפי הגיליונות לעבר בתי חב"ד שנטלו על עצמם להפיץ את הגליון בעירם.

"רובה ככולה של ההפצה מתנהלת בדיוור ישיר לבתי התושבים", מסבירים במערכת העיתון. "באופן של לכתחילה אריבער הוחלט להפיץ את הגליון המיוחד במחיר אפסי, כדי לגרום לתפוצה רחבה ככל האפשר".

בגליון ניתן למצוא חדשות, כמיטב המסורת של העיתון המשקפים את המציאות העכשווית ומראים את פעולותיו של מלך המשיח בעולם, לצד רשימת עובדות על מלך המשיח וסימניו המתקיימים ברבי שליט"א מלך המשיח ומדורים מיוחדים נוספים.

שלוחים שקיבלו לידיהם את הגליון ציינו כי מדובר בהפקה יחודית המאפשרת להפיץ את בשורת הגאולה והגואל בשפה ברורה ולהביא יהודים רבים לציין את יום י"א ניסן הקרוב, באופן המתאים.

לאור הביקוש נמסר על הדפסת כמות מצומצמת נוספת המיועדת להפצה בימים הקרובים. המעוניינים לרכוש כמות גדולה מתבקשים לפנות למספר 053.489.5082 (וואצפ בלבד!).

וראו כל עמי הארץ כי שם השם נקרא עליך

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...