• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

הניצחון המפתיע של מכבי פתח תקוה

בקבוצת הכדורגל המקומי של העיר פתח תקוה, ניסו במשך זמן ארוך להביא נצחון, אך ללא הצלחה. הם פנו לשליח הרבי שליט"א מלך המשיח, שהסביר להם כי הם נדרשים להוסיף בתורה ומצוות, והנצחון המפתיע הגיע
הניצחון המפתיע של מכבי פתח תקוה
השלט מונף במגרש במהלך המשחק. צילום מסך מתוך אתר וואלה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרב לוי דורון, השליח בשכונה הסמוכה למגרש, נקרא להגיע אל המגרש, על מנת להסביר לשחקנים ולהנהלה מה ניתן לעשות, מהבחינה הרוחנית, על מנת שהקבוצה תביא נצחון.

הדבר לא מפתיע. למשחקי הספורט יש קשר רב שנים לשלוחי הרבי שליט"א מלך השיח, שהחל עוד לפני כשלושים שנה, במשחקי הפועל גליל עליון שקטפו את הגביע, לאחר שביקשו את ברכת הרבי שליט"א מלך המשיח והתחייבותם להוסיף בתורה ומצוות ולפרסם משיח במשחקיהם.

המנון הניצחון של אז "משיח משיח" הפך לנחלת הכלל, והרב גרשון פריד, הפעיל בתחום זה ממשיך מאז בפעילותו במגרשי המשחק, על מנת לחבר בן השחקנים לקדושה, ולהאיר את הניצוץ הקיים אצל כל יהודי.

כיום כאשר שחקנים מבקשים את ברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, הם מכניסים את המכתב, בתוך האגרות קודש, כפי שנוהגים לקבל את ברכתו, והם מציינים את קבלותיהם בעיניני תורה ומצוות.

שיתוף הפעולה בין הרב דורון לרב פריד, הניב את השלט שהוצב השבוע במגרש המשחקים של מכבי פתח תקוה, ושם כבר למדו, מהי הדרך להשיג נצחון, לאחר שהתוצאה היתה 1-0 לאחר זמן ניכר ללא ניצחונות.

סיכום שבוע של פעילות בבית חב"ד פרו

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...