• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

הסיקור המלא / להט של אמונה בהתוועדות י'-י"א שבט המרכזית

המוני חסידי חב"ד-ליובאוויטש יחד עמך בית ישראל, אנשים, נשים וטף התכנסו ביום שני האחרון אור לט' שבט תשפ"ב ב"אולמי בלוודר" המפוארים בראשל"צ, במלאות 72 שנה לנשיאות כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א לקבלת פני משיח צדקנו תכף ומיד ממש • הסיקור המלא
להט של אמונה בהתוועדות י'-י"א שבט המרכזית
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

"ומלכותו ברצון קיבלו עליהם": במלאות 72 שנה לנשיאות כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, המוני חסידי חב"ד-ליובאוויטש יחד עם עמך בית ישראל התכנסו ל"התוועדות המרכזית בארץ הקודש" שנערכה סביב שולחנות ערוכים כיד המלך ב"אולמי בלוודר" המפוארים בראשון לציון. 

כבר שנים ארוכות מארגנת "האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה" מיסודו של המשפיע והשליח הגה"ח הרב זמרוני זליג ציק אירוע זה בסמיכות לי'- י"א שבט. כאשר הדגש להתמסר ולהתקשר לכל עניני הרבי שליט"א מלך המשיח להכין את העולם לקבלת פני משיח, וכהוראתו הקדושה: "שבכל אחד ואחד – מציאותו וכל עניניו, בכל מכל כל, נעשים קודש לנשיא הדור, על ידי זה שמלאים וחדורים בקיום שליחותו של נשיא הדור – משה רבינו שבדור, גואל ראשון הוא גואל אחרון – שענינו העיקרי "להביא לימות המשיח" בפועל ממש".

לאחר תפילת ערבית בציבור וריקודי שמחה קצרים, מנחה ההתוועדות הרה"ח הרב לוי יצחק דורון שליח המלך לשכונת נווה דקלים-שיפר בפתח תקווה ומשפיע בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש קטנה בראשל"צ, פותח בדברים אודות חשיבות ההתוועדות המרכזית, לרגל יום הסתלקות של כ"ק אדמו"ר מוהריי"צ מליובאוויטש, וכמובן לרגל יום קבלת נשיאותו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, המנחה גם ציין כי לפני 30 שנה, התחילו אירועים כגון אלו תחת הכותרת "קבלת פני משיח צדקנו" ואותו להט של אמונה נשמר ומתעצם לאורך השנים שהמטרה העיקרית היא להביא את הגאולה בפועל ממש.

כמיטב המסורת, נערך מעמד "קריאת פרק התהלים השנתי" של הרבי מלך המשיח שליט"א, ע"י הרה"ח הרב אהוד חקק מהשלוחים הפעילים בבני ברק.

"באתי לגני" - מחכים לרגע ההתגלות

במרכז הבימה המפוארת מוצב מקומו של המלך עם השולחן והכיסא המלכותי, וכעת מגיע הרגע בו הרב חקק מזמין בחדרת קודש את כבוד קדושת אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח שליט"א להתוועדות המרכזית, ובשם הקהל מקבל את מלכותו של הרבי שליט"א בהכרזת הקדוש "יחי אדוננו" וכל הקהל חוזר אחריו.

עם סיום הכרזת הקודש, השדרן החסידי ושליח המלך לרדיו "קול ברמה" "שר השמחה" ר' עמי מימון פותח במחרוזת "ניגוני גאולה ומשיח" שלאורך כל הערב הלהיט את הקהל בריקודי שמחה סוערים.

לאחר מכן המנחה ניגש למעמד אמירת 12 הפסוקים שנקבעו ע"י הרבי שליט"א, והילדים "חיילי צבאות השם" ניגשים אחד אחרי השני לדוכן ומכריזים את הפסוקים בקול גדול וכל הקהל אחריהם מילה במילה, וכמובן הכרזת הקודש יחי אדוננו.

"באתי לגני" - על המסכים מופיע דמותו של כ"ק אדמו"ר מוהריי"צ נ"ע בהגיעו לארה"ב וכן קטע ממסע ההלוויה בתש"י ולאחר מכן נראה כ"ק הרבי מלך המשיח שליט"א בשנים הראשונות לנשיאות כאשר ברקע נשמע ניגון הכנה ומיד לאחריו נשמע קולו של המלך באמירת המאמר "באתי לגני" הראשון בתשי"א והרלוונטי גם לרגעים אלו בהם אנו מצפים להתגלותו המלאה והמושלמת ולזכות לראות ולשמוע את המלך אומר את המאמר "באתי לגני" של שנת תשפ"ב.

"פותחין בדבר מלכות" ראשון הדוברים, השליח הרה"ח הרב יעקב צבי בן ארי מנהל "ופרצת בקיבוצים", שלאחרונה הרחיב את פעילותו ביתר שאת גם לדרום, חוזר על מספר נקודות משיחות הרבי שליט"א מלך המשיח בין היתר הלימוד מפרשת השבוע "בא אל פרעה" כיצד להתגבר על ה"פרעה" שבתוכנו.

חובת המחאה של מלך המשיח

אחד הנושאים המרכזיים של הכינוס הוא "זעקת המלך" אודות הפגיעה הנוראה והמזעזעת בשלימות התורה העם והארץ המתרחשת בימים אלו בארץ הקודש בחסות הממשלה, מוזמן לשאת דברים הגה"ח הרב שלמה יצחק פראנק רב מרכז העיר עכו ומרבני חב"ד ליובאוויטש באה"ק שמביא את חובת המחאה ואף מתאר כיצד פעלו חסידי חב"ד לאורך כל תקופת שומר החומות, כאשר בעיר עכו השתוללה פעילות עוינת מצד הערבים.

על פעילות עם בני הנוער, מוזמן לספר השליח הרה"ח הרב יוני יצחק מהנהלת "בית משיח" בקרית מלאכי, להם הצלחה רבה בפעילות בקרב הצעירים. הוא מגולל מספר סיפורי מופת וחוויות להם היו עדים במסגרת הפעילות במקום שהשפיעה על בני הנוער רבות, וחושף על הפתעה מיוחדת שהם הולכים להכין מתנה רצינית מאוד לרבי שליט"א לכבוד היום הולדת המאה עשרים.

ושוב "ברוב שירה וזמרה" עם שר השמחה ר' עמי מימון שמרקיד את הקהל במחרוזת ניגוני חב"ד ליובאוויטש שמחים.

בשלב זה האולם מלא מפה אל פה, רבים ניגשים אל דוכני המכירות ביריד גאולה ומשיח ורוכשים חומר פרסומי להפצת בשורת הגאולה. אחד הדוכנים הבולטים באירוע הוא דוכן לרכישת מנויים ל"עיתון הגאולה" שהתחדש וכובש בחודשים האחרונים את כל רחבי הארץ.

לאחר הריקודים, מוקרן על גבי המסכים, קטע מרגש מלפני 30 שנה בה גב' יהודית מוזס מבעלות העיתון "ידיעות אחרונות" עוברת במעמד "חלוקת דולרים" ומקבלת ברכה והוראה מיוחדת לשמור מקום פנוי לידיעה על ביאת המשיח, מיד לאחר מכן עולה לנאום הרה"ח הרב יעקב לנצ'נר מנהל 'ימות המשיח פתרונות תקשורת' ומשפיע בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש בראשל"צ, ומספר על התגשמות הוראת המלך בהפקת הפרסומת המדוברת בעיתון ידיעות אחרונות וחושף כי היה לה חלק ניכר בהוצאת הרעיון לפועל.

להכין את הציבור לרגע שאחרי ההתגלות

כעת מוקרן על גבי המסך קטעי שיחות קודש המשמיעים את זעקתו ומחאתו של הרבי שליט"א מלך המשיח כנגד מסירת שטחים לערבים והסכנה הברורה שבמעשים אלו, והקהל נדרך כולו כאשר הדברים מקבלים משמעות אקטואלית נוכח פעילות הממשלה הנוכחית.

"המעשה הוא העיקר" כעת הרה"ח הרב חיים ציק שליח הרבי מלך המשיח שליט"א לבת ים ו"האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה", עולה לשאת ומשתף את הקהל באפשרות הפצת המעיינות דרך פלטפורמות חברתיות ברשת האינטרנט כאשר המטרה היא להכין את הציבור גם ברוחניות לדעת כיצד יראו החיים בימות המשיח ולהיות מוכנים לשמוע את תורתו של משיח בגאולה השלימה תכף ומיד ממש.

לסיום מוזמן המשפיע הרה"ח הרב דוד נחשון יו"ר ניידות חב"ד וצבאות ה' שנושא דברים נרגשים את עניין החתמת הציבור הרחב בקבלת המלכות של הרבי שליט"א מלך המשיח ומסיים בדבר ההתעוררות לפעולות ושהעיקר שהגיע הזמן כבר לשמחת הגאולה לתחיית המתים ובקיצור לגאולה השלימה.

הערב נחתם בהגרלה מיוחדת בין המשתתפים התורמים על כרטיס טיסה ל- 770, כאשר המנחה מודה למפיק הכינוס השליח הרה"ח הרב יצחק רחימי שעמל וטרח במסירות גדולה להצלחת הכינוס ולשאר צוות האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה ולתלמידי התמימים שעמלו להכנת האולם להתוועדות הגדולה. ו"ברוב שירה וזמרה" בריקודי שמחה הסתיים הכינוס המיוחד שהחדיר כוחות חדשים לציבור והעיקר שנזכה כבר בעז"ה לקבל את פני הרבי שליט"א משיח צדקנו בגאולה האמיתית והשלימה תכף ומיד ממש!

הצלחה אדירה באירוע השנתי של מודעות

הסדר הגדול בדרום

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...