• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

למרות המצב: ב'ממש' מגדילים את ההפצה!

בימים אלה החל הקמפיין הענק של מוניות הגאולה שע"י 'ממש' – מרכז ההפצה בארץ-הקודש, במהלכו יסתובבו אי"ה כמאה מוניות שירות גדולות ברחבי הארץ כשהן נושאות בגאון את בשורת הגאולה של הרבי מלך המשיח שליט"א ואת קריאתו לעשות ככל
למרות המצב: ב'ממש' מגדילים את ההפצה!
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בימים אלה החל הקמפיין הענק של מוניות הגאולה שע"י 'ממש' – מרכז ההפצה בארץ-הקודש, במהלכו יסתובבו אי"ה כמאה מוניות שירות גדולות ברחבי הארץ כשהן נושאות בגאון את בשורת הגאולה של הרבי מלך המשיח שליט"א ואת קריאתו לעשות ככל שביכולתינו כדי לפעול את ההתגלות.

מוניות השירות המוכרות מוזמנות מראש בקווים המרכזיים שעוברים בצירים ובכבישים הסואנים בארץ הקודש, ובמיוחד במשמרות של שיא התנועה על-מנת למקסם את הפרסום בתנועה. 'ממש' פועלת בכל השנה בהפצת בשורת הגאולה על-ידי הפקה, הוצאה לאור, הכנה, הדפסה והפצה של חומרי הסברה, עלונים, חוברות וספרים בענייני גאולה ומשיח.

דוקא עכשיו רואים ב'ממש' חשיבות עליונה להגביר את ההפצה במרחב הפיזי, כאשר אנשים עומדים נבוכים ברחוב או מביטים מהמרפסת הם רואים את הטנקים של המשיח ששועטים ברחובות. על-גביהם מתנוססת הקריאה מבקשים משיח, כאשר כל אחד ואחת יוסיף בתפילה ובזעקה להתגלותו המושלמת של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א

עלותו של הקמפיין מתקרבת ל200,000 ₪, ו'ממש' יוצאים בקריאה אל כל אחד שקריאתו וציוויו של הרבי מלך המשיח שליט"א לפרסם לכל אנשי הדור, ולהכין את אנשי מקומו לקבלת פני משיח, חשובה וקרובה אל ליבו שיטה שכם למאמץ הכביר ויהיה שותף אמיתי בקמפיין החשוב.

נטו מעשה בפועל! עלות מונית לשבוע – 500 ₪ בלבד; הקדשת מונית לחודש 1800 ₪; כל תרומה תתקבל בברכה. הקמפיין מוקדש לז"נ השליח הרה"ח זמרוני זליג ב"ר חיים ציק ע"ה.

ניתן לפנות למשרדי 'ממש' בטלפון 077.5123.770. או לשלוח הודעת סמס/וואצאפ אל: 054.2248.770

45274

 

משיח קליפ: תוכנית חדשה ומהפכנית

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...