• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

השלוחים והפעילים התכנסו ל'קונגרס משיח' השנתי • הסיקור המלא

בתחילת שבוע שעבר נערך ב"אולמי גולד" בראשון לציון "קונגרס משיח" השנתי באה"ק בו ישתתפו שלוחים ופעילים מרחבי הארץ על מנת להעשיר את הידע ולקבל כלים בנושא הכנת העולם לקבלת פני הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א • הסיקור המלא ב"כתבה המלאה"
השלוחים והפעילים התכנסו ל'קונגרס משיח' השנתי • הסיקור המלא
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בתחילת שבוע שעבר נערך ב"אולמי גולד" בראשון לציון "קונגרס משיח" השנתי באה"ק בו ישתתפו שלוחים ופעילים מרחבי הארץ על מנת להעשיר את הידע ולקבל כלים בנושא הכנת העולם לקבלת פני הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א • הסיקור המלא בכתבה המלאה

בתחילת שבוע שעבר נערך ב"אולמי גולד" בראשון לציון "קונגרס משיח" השנתי באה"ק בו ישתתפו שלוחים ופעילים מרחבי הארץ על מנת להעשיר את הידע ולקבל כלים בנושא הכנת העולם לקבלת פני הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א.

עבודה רבה הושקעה השנה בהכנת תוכנית הכינוס המאורגן כמיטב המסורת ע"י "האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה" אשר ממשיכים ביתר שאת וביתר עוז את קיום הכינוס כפי שייסד וארגן במשך השנים המשפיע והשליח הרב זמרוני זליג ב"ר חיים ע"ה ציק שמסר נפשו להבאת הגאולה.

השנתי לשולחי ופעילי המלך באה"ק שזו אחד מהדוגמאות החזקות למגמה זו, הכינוס מהווה סיכום לעשיה הנפלאה בנושא משיח וגאולה, כמו גם מפגש שנועד להוציא רעיונות ויוזמות חדשות בהפצת בשורת הגאולה.

היום שנבחר השנה לכינוס זה היה ערב כ"ז באדר (בו ציינו ז"ך שנים ל"אירוע הבריאותי"), יום בו כל חסיד מתחזק בעבודה המוטלת עלינו להחיש התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, ולהביא את הגאולה בכל הדרכים והמובנים.

בכניסה ניצבים הדוכנים למכירת מוצרי משיח וגאולה, תמונות יחודיות כשרבים מנצלים את ההזדמנות על מנת להזמין את משלוחי המנות והעלונים החדורים בבשורת הגאולה, בדוכן ההזמנות של 'ממש' – מרכז ההפצה באה"ק.

הכינוס נפתח בהקרנת נאום מרתק ומיוחד של המשפיע והשליח הרה"ח הרב זמרוני זליג ציק המספר את ה"מאחורי הקלעים" של אירועי המגילה והמסר לדורנו זה.

לאחר "תפילת מנחה", הרב בנצי פרישמן – מנהל מוסדות חינוך חב"ד-ליובאוויטש בת ים פותח המושב הראשון, ומזמין את הרב יוסק'ה לידר – משלוחי הרבי שליט"א בראשל''צ לאמירת הפרק השנתי של הרבי שליט"א.

ראשון הדוברים הרב נתניאל זיס - ממרכז ליב"ה מסביר על חשיבות החינוך בימות המשיח וכמתאים לילדי דור הגאולה בליוי מצגת מיוחדת, אחריו הרב שמוליק זלמנוב – שמספר על האמונה הטהורה והפצת בשורת הגאולה של סבו הרב זלמן טוביה אבלסקי ע"ה ומסקר את הפעילות הענפה של חב"ד, "כבוד אכסניה" - הרב יצחק גרוזמן - השליח הראשי ומנהל בית חב"ד המרכזי בראשון לציון נושא דברי ברכה וחיזוק לשלוחים והפעילים ומעודד להמשיך את הקו הברור של הפצת בשורת הגאולה.

על ההכנות המתאימות למבצע פורים, נושא דברים הרב שמעון ויצהנדלר ראש ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש בראשל"צ ועורך פרסומי ממ"ש, הרב ירון עמית מייסד ויו"ר ארגון 'ברית יוסף יצחק' מדבר על מצוות "ברית מילה" כהכנה לקראת הגאולה.

חלק חשוב בתוכנית "ניצול הטכנולוגיה להפצת יהדות" בו נושא דברים הרב שמואל פורטמן - שליח המלך לדוברי רוסית בבת ים, שגם מראה באופן מעשי, כיצד ניתן לרתום כל מכשיר סלולארי להפצת שיעורים בקנה מידה עולמי, בתוך מספר דקות.

כעת מגיע המשא המרכזי, בו נערך מפגש מרגש בין הרב ניר גבריאל – שליח המלך לשכונת פלורנטין בת"א לשחקן ר' משה פולקנפליק שהתקרב ע"י הרב גבריאל ולא נתראו כמה שנים טובות, במשך שעה ארוכה הם מגוללים יחדיו את סיפור התקרבותו של ר' משה לחיי תורה ומצוות, שהגיעה לשיאה בקידוש ה' לפני כחודשיים כשזכה בפרס השחקן הטוב ביותר בסרט "גאולה", אך לא נסע לקבלו מאחר והאירוע בחו"ל היה כרוך בחלילו השבת, וכן על העידודים המיוחדים שזכה מהרבי בשעת העבודה על הסרטים וכיצד רואה בעבודתו את השליחות להכנת העולם לגאולה השלימה.

על חשיבות לימוד והפצת ה'דבר מלכות' נושא דברים הרב מוטי גרומך המייצג את הפעילים בנושא ומבקש מהשלוחים להתגייס ל"צו השעה".

לאחר מכן עולה הסופר הרב רפאל חירותי וסוקר את ספרו החדש העוסק בנבואות הרבי שליט"א מלך המשיח.

בנושא "משיח בעולם המוזיקה" מדבר המוזיקאי והזמר ר' ברק גרוסברג המספר את סיפורו האישי והפקת שירי גאולה ומשיח בסגנון הרוק'נרול, וכמובן על הקליפ האחרון שלו משיח עכשיו שזוכה ב"ה לאלפי צפיות ברשתות החברתיות.

נשיא "ישיבת נחלים" הרב יוסף בא גד נושא דברי ברכה ומספר על ההוצאה החדשה לספרו הידוע, אודות הפצת המעיינות בציבור החרדי, מדבר הרב חיים טל – מארגון "לכשיפוצו מעיינותך", המגולל את סיפור הקמת הארגון והשפעתו הברוכה וחשיבות השיתוף פעולה של שלוחים בהפצת העלונים וכו'.

את מסכת הנואמים מסיימים ב"מרבים בשמחה" מופע סטנדאפ לכבוד חודש אדר עם הרב יפתח לוזיה – שליח המלך ביקיבוץ מחניים. בקטע פורימי לחודש אדר, ולסיום מוקרן חלק מהתוועדות הרבי שליט"א מלך המשיח, בו הוא זועק על הפגיעה בשלימות הארץ ולאחר מכן המנחה הרב בנצי פרישמן, מזכיר את דבריו הק' של הרבי שלא לתמוך במפלגות ובממשלה שמוכנה לנהל מו"מ עם הערבים.

בכך תם החלק הרשמי, בעוד הנוכחים יושבים איש עם רעהו לשיחת חברים והחלפת רעיונות לחיזוק השליחות איש איש במקומו. הציבור נעמד לתפילת ערבית ולאחר מכן, מתוך שירה וזמרה, נוטלים את ידיהם ל"התוועדות המרכזית" לרגל יום ז"ך באדר.

לצד השולחנות שנערכו מבעוד מועד בהפקתו של הרב יצחק רחימי, מתיישב הקהל הרחב לשמוע דברים מראשי המתוועדים: הרב שמואל הכהן הנדל מ"מטה משיח" בארץ-הקודש, הרב נחמיה גרייזמן, משפיע בישיבת חח"ל בצפת והרב חיים ציק משפיע ושליח הרבי לבת ים ומ"מ יו"ר האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה אשר מתוועדים ומחזקים את השלוחים בהתקשרות לנשיא הדור למרות כל הנסיונות שעברנו מכ"ז אדר תשנ"ב ועד לרגעים אלו בהם נזכה לגאולה האמיתית והשלימה תכף ומיד ממש!

לסיום הודה הרב חיים ציק מקרב לב בשם "האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה" לכל המשתתפים וכמובן לכל הנואמים בכינוס חשוב זה ולכל המסייעים בהפקת האירוע ובראשם הרב יצחק רחימי, הרב בנצי פרישמן, הרב מנחם רווה, הרב שניאור זלמן ציק, הרב טוביה דורון, חברת קול שר ועוד.

ב'ממש' משתדלים להגיע אל כל מדינות המלך

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...