• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

משיח בכיכר • מחר: מעמד "קידוש לבנה העולמי" בכיכר מלכי ישראל בת"א

"עצרת הענק - משיח בכיכר" שתערך מחר (שני) י"ב תמוז 'חג הגאולה' במעמד רבבות עמך בית ישראל לקבלת פני הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א בשעה 19:00 בכיכר מלכי ישראל בת"א • במרכז האירוע יערך מעמד "קידוש לבנה העולמי" וריקודי שמחה לרגל הניצחון בבית המשפט על קיום כללי ההלכה • הכתבה המלאה
משיח בכיכר • מחר: מעמד "קידוש לבנה העולמי" בכיכר מלכי ישראל בת"א
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

"עצרת הענק - משיח בכיכר" שתערך מחר (שני) י"ב תמוז 'חג הגאולה' במעמד רבבות עמך בית ישראל לקבלת פני הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א בשעה 19:00 בכיכר מלכי ישראל בת"א • במרכז האירוע יערך מעמד "קידוש לבנה העולמי" וריקודי שמחה לרגל הניצחון האדיר בבית המשפט על קיום כללי ההלכה • הכתבה המלאה

מחר זה קורה! בפעם השלישית בהיסטוריה, רבבות עמך בית ישראל יתכנסו ל'עצרת הענק' לקבלת פני הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א בארץ הקודש.

האירוע שיערך אי"ה ביום שני חג הגאולה ה91 של כ"ק אדמו"ר מוהריי"צ מליובאוויטש י"ב תמוז תשע"ח בכיכר מלכי ישראל בתל-אביב. יסתמן כמעמד "קידוש הלבנה" הגדול ביותר בעולם שנערך עד עתה.

בעקבות כך, פורסמה מודעה מיוחדת עם דגש על מעמד קדוש ונשגב זה של קידוש הלבנה "ברוב עם הדרת מלך" ו"ברוב שירה וזמרה" כרצונו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א.

בחלק המוזיקלי של האירוע יהיה מופע ענק של גדולי הזמר היהודי מכל הגוונים: מענדי ג'רופי, אריאל זילבר, מיילך קאהן ואבי בן ישראל ו"מקהלת צבאות השם" שיופיעו ברוב שירה וזמרה עם ניגוני חב"ד ושירי משיח וגאולה עם תזמורת מורחבת בניצוחו של בני לאופר.

יש לציין כי העצרת תערך במעמד רבנים, משפיעים, שלוחים ואישי ציבור מרחבי הארץ והעולם, כמובן שהעצרת תיהיה גם ההתועדות המרכזית באה"ק לרגל חג הגאולה - היום בו יצא כ"ק אדמו"ר מוהריי"צ מליובאוויטש ממאסר על כך שמסר נפשו ברוסיה על שמירת הגחלת היהודית למען כלל ישראל.

מ"האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה" נמסר כי ארגון המעמד נערך ביוזמת ולזכות היו"ר והמייסד הגה"ח הרב זמרוני זליג ציק שמסר את נפשו למען הבאת הגאולה. וכעת לאחר הניצחון האדיר בבית המשפט מאמינים ובוטחים שתכף ומיד נזכה ל"דידן נצח" הגדול ביותר הגאולה האמיתית והשלימה!

ויהי רצון שנזכה להתגלות המלאה והמושלמת של הרבי מלך המשיח שליט"א תכף ומיד ממש!

אתר הגאולה ימשיך ויעדכן אי"ה

WhatsApp Image 2018-06-18 at 00.30.42

דידן נצח! • השופט פסק: עצרת הענק משיח בכיכר תתקיים בהפרדה!

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...