• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

חשיפה: מה עומד מאחרי המקווה באיסלה מוחרס • הסיפור המלא

הקמפיין לגיוס התרומות למקווה באיסלה מוחרס אינו סתם עוד קמפיין, זהו תוצר של הוראות הרבי מלך המשיח שליט"א הלכה למעשה, עם הצורך וצו השעה בשטח. כבר שלש שנים(!) מתוכנן פרוייקט ההתרמה, כבר שלש שנים מתכוננים השלוחים ליום בו יצליחו להעמיד מקווה טהרה ראשון באי נידח • ה"כתבה המלאה"
חשיפה: מה עומד מאחרי המקווה באיסלה מוחרס • הסיפור המלא
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הקמפיין לגיוס התרומות למקווה באיסלה מוחרס אינו סתם עוד קמפיין, זהו תוצר של הוראות הרבי מלך המשיח שליט"א הלכה למעשה, עם הצורך וצו השעה בשטח. כבר שלש שנים(!) מתוכנן פרוייקט ההתרמה, כבר שלש שנים מתכוננים השלוחים ליום בו יצליחו להעמיד מקווה טהרה ראשון באי נידח • לתרומה מאובטחת לחצו כאן.

הקמפיין לגיוס התרומות למקווה באיסלה מוחרס אינו סתם עוד קמפיין, זהו תוצר של הוראות הרבי מלך המשיח שליט"א הלכה למעשה, עם הצורך וצו השעה בשטח. כבר שלש שנים(!) מתוכנן פרוייקט ההתרמה, כבר שלש שנים מתכוננים השלוחים ליום בו יצליחו להעמיד מקווה טהרה ראשון באי נידח, שיש שקוראים לו "פופולרי" ו"יפה", "אחד מעשרת האיים היפים בעולם" ועוד.

זה לא האי ולא היופי. זה האופי והרצון. זה הצורך והזמן הנכון. זה הוראות הרבי שחוזרות על עצמן בתשובות לשלוחים על דוחו"ת פעילות. זו הבנה שיש מטרה. זו הבנה שבשביל מטרה צריך ליצור דרך. והדרך צריכה להיות בנויה מיעדים וסדרי עדיפויות, כאשר אבן היסוד היא ההשפעה לדורות, בסיס הבית היהודי – טהרת המשפחה.

אולי חלק מכם או מכן יראו בזה עוד כתבה שנועדה להגביר את החשיפה לקמפיין, ויש בזה מן האמת, אך לא רק.

חשוב לנו שתבינו מה עומד מאחרי בניית המקווה, מה הצורך במקווה ולמה אנחנו כלכך חדורים במטרה ולא מוותרים!

חשוב לנו שכל אחד ואחת מכם יהיה שותף בהשפעה לדורות. זה לא עוד מקווה בשכונה או בעיר. זה לא עוד מקווה באיזשהו מקום שישרת 'פעם ב' נשות שלוחים. זהו מקווה שהולך להשפיע לדורות. סדן שייצר דרכו נשמות טהורות ומתוקות. נשמות מאירות שיביאו לעולם טוב וחסד בלידה קדושה וטהורה.

גם אם תשתתף.י רק בדולר, זהו המקום הנכון להשקיע בו את הכסף. מבלי להוריד חלילה מקדושת ענייני מצווה אחרים, זוהי השפעה שאין שני לה. השפעה שתיצור שינוי בקנה מידה עולמי ובינלאומי.

מקווה טהרה באיסלה מוחרס, מקסיקו, הראשון מאז ומעולם.

הראשון שיוקם. הראשון שישפיע. הראשון שישנה. הראשון שיגרום לנשים לטבול במקווה טהרה, מכיוון שגם אם חלילה לעת עתה מקווה טהרה אינו הצד החזק שלהן, וסופות ים יכולות להשפיע על מצוות טהרת המשפחה ולמנוע אותה חלילה.

המקווה הראשון. אבן הדרך הראשונה בדרך לייסוד והרחבת קהילת חב"ד וקהילת היהדות באי איסלה מוחרס, שמתהווה בדרך הטבע מעצם קיומו של בית חב"ד במקום.

אנחנו רוצים לשתף אתכם. רבים אומרים לנו "זה אי, שהנשים תלכנה לטבול בים". תשובה כלכך כואבת. ים, מעבר לבעיות ההלכתיות שלו, הוא מקום רועש וגועש שכיצר הרע מונע מעת לעת את היכולת לטבול. תוסיפו לחשבון קור איימים ואת נושא הצניעות, ואנו וקהילתנו אנה אנו באים..

יש כאלו שהסתכלו עלינו בהזיה. מה למאתיים אלף דולר ולמקווה טהרה?

איסלה זהו אי קטן. קטן מאוד. השטחים בו מצומצמים. על השטח הזה אנחנו נלחמים, כן נלחמים! כבר שנה. ויש בזה ניסים והרבה השגחה עליונה. ויש גם יצר שהציב לנו זמן לחתימה על ההסכם. וגם מזה לא נרתע.

אנחנו דבקים במטרה! הרחבת הקהילה וביסוסה לאור הלכות התורה ורוח החסידות.

מקווה זוהי אבן הדרך המשמעותית הראשונה שאנו פועלים לביסוסה בחמשת שנות פעילותנו באי.

זהו צורך השעה. זהו צו השעה.

אם קראתם וקראתן עד כה, בוודאי תבינו מהי חשיבות המקווה והחשיבות להיות שותפים לו.

אנחנו מבטיחים לכם, זו לא עוד כתבה ופנייה, זו לא כתבה שנכתבה אצל קופירייטר כדי לשכנע אתכם לתרום. זהו מכתב מהרגש, מהלב. שפונה אלייך ואלייך: למענך, למען העתיד. למען הנפש שלך וההשקעה הנכונה בחיים שלך, תהיו שותפים, גם אם זה בדולר אחד.

היו שותפים ובזכותכם יוולדו וולדות יהודיים קדושים וטהורים.

זה לא רק בידיים שלכם, זה בידיים של כולנו.

אם שאלתם את עצמכן ועצמכם למה הארכנו את הקמפיין בעוד יום?

התשובה היא שבמוצאי היום הראשון ליום הגיוס, היו כל מיני שקלות וטריות, עניינים שונים שגרמו לנו לחשוב האם היעד של מאתיים אלף דולר אפשרי, ואולי בשביל "לצאת טובים" נוריד מעט את יעד הגיוס.

אולי בשביל להראות שהשגנו את היעד, שלא יצחקו עלינו נוסיף מאצ'רים שלא קיימים.

כדי שא-ת-ם תגידו "אה, הם השיגו את היעד" ותנשמו לרווחה, או תחשבו שעשינו קומבינה כדי להראות טובים.

אז מה עשינו? ישבנו לישיבת הערכת מצב ורשמנו לעצנו את השאלות שיש לנו:

א. האם להוריד את סכום הגיוס?

ב. האם להאריך את הקמפיין ביום נוסף?

וכתבנו לרבי מלך המשיח שליט"א.

אל תתפלאו! הרבי ענה לנו תשובה מדוייקת מאד.

אגרת ז'תרלא בכרך כ' מיום ב"ה,כ"ג ניסן, תשכ"א

 

אנו מאמינים שבקריאת המכתב הדברים ברורים. כמובן שהתייעצנו עם משפיע בית חב"ד ויחד קיבלנו את ההחלטה! משאירים את היעד, מוסיפים במעשים ועניינים רוחניים, מאמינים ועובדים.

אנחנו אומרים לכם, מבטיחים לכם שכל שקל שאתם רואים קיים באמת.

כל דולר שאתם ואתן רואים ורואות לנגד עיניכן, אנחנו עובדים עליו במרץ רב כדי להשיג אותו.

אנחנו לא מוותרים. אנחנו מאד מאד נחושים לבנות מקווה בהידור הרב ביותר שקיים לשיטת חב"ד. לא בפאר כלפי חוץ נתהדר, אלא כלפי פנים, כלפי המטרה. מקווה טהרה באיסלה מוחרס. ככה שזה כבר ממש לא משנה אם הוא ראשון, משנה שיהיה מקווה טהרה באיסלה מוחרס.

יתרה מזו, אנו מבטיחים לכם הבטחה, שחתומה אצל מנהל הקמפיין שלנו בכתב: אנחנו נדווח כל סכום לקהל שתרם לנו. נראה להם את הפעילות בבניית המקווה ושלבי ההתקדמות!

 

אז מה יהיה היום בחצות הלילה? בזמן בו יורה השעון שבלוח גיוס הכספים על הספרות 00:00 וייכתב הכיתוב האוטומטי "הקמפיין הסתיים"? יהיהמינימום מאתיים אלף דולר! ולמה? כי זה רצון השם. זה רצון הרבי וזה מה שאנחנו עושים ומאמינים. יגעת ומצאת – תאמין.

 

תודה לכל שותף ושותפה שתמכו בנו עד עכשיו. תודה על האמונה, הדחיפה והעשייה לדורות שאנו זוכים, יחד אתכם, להיות שותפים לה. תודה כנה, אמיתית ופשוטה.

תודה שקראת!

יוסי ומנדי

רבקה ורוחמה

שלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח לאיסלה מוחרס, מקסיקו

היו שותפים ביסוד טהרה של ממש. בהשקעה של חיים. לעולמים

לחצו כאן והשתתפו  https://shekel.click/mikvah

לתרומה טלפונית או באמצעות הוואטספ: +972-545864030

0559383112

הערה חשובה: לעיתים אתר ההתרמה אינו זמין לצערנו, נשמח שבאם נתקלתם בקשיים בתהליך ההתרמה, תתקשרו או שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם. תודה

להעברה בנקאית:

בנק לאומי – סניף 903

חשבון 19620077

בנק לאומי 10 סניף 903 ירושלים

ע״ש ידידי חב״ד איסלה מוחרס בישראל – ע״ר

יש לנו סעיף 46 לפקודת המס!

נא לשלוח צילום ההעברה למספר 054-5864030 לשם הכנסה למערכת התרומות

30-11-2017-09-35-5-e1512034604545-740x641

התמימים ערכו "קידוש לבנה" עוצמתי בטיימס סקוור

הסדר הגדול בקישינב מולדובה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...