• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

מעמד ענק: סיקור מיוחד מ"כינוס ברוכים הבאים הארצי" • הדיווח המלא

קהל רב של חסידי חב"ד ליובאוויטש יחד עם עמך בית ישראל, התכנסו באולמי 'בראשיתה' המפוארים בראשון לציון, ל"כינוס הארצי" לקבלת פני משיח צדקנו ו"בסימן 'ברוכים הבאים' לקבלת פני השבים מחודש תשרי במחיצת הרבי מלך המשיח שליט"א ב770, כאשר השנה במרכז האירוע נערך מעמד סיום הרמב"ם המרכזי באה"ק ● הסיקור המלא
מעמד ענק: סיקור מיוחד מ"כינוס ברוכים הבאים הארצי" • הדיווח המלא
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

המוני חסידי חב"ד ליובאוויטש יחד עם עמך בית ישראל, התכנסו אמש (רביעי) באולמי 'בראשיתה' המפוארים בראשון לציון, ל"כינוס הארצי" לקבלת פני משיח צדקנו ו"בסימן 'ברוכים הבאים' לקבלת פני השבים מחודש תשרי במחיצת הרבי מלך המשיח שליט"א ב770 שבניו יורק, כאשר השנה במרכז האירוע נערך מעמד סיום הרמב"ם המרכזי באה"ק ● הסיקור המלא

מכל רחבי הארץ חסידי חב"ד ליובאוויטש יחד עם עמך בית ישראל, התכנסו אמש (רביעי) באולמי 'בראשיתה' בראשון לציון, ל"כינוס הארצי" לקבלת פני משיח צדקנו ו"בסימן 'ברוכים הבאים' לקבלת פני השבים מחודש תשרי במחיצת הרבי מלך המשיח שליט"א ב770 שבניו יורק, כאשר השנה במרכז האירוע נערך מעמד סיום הרמב"ם המרכזי באה"ק. יש לציין שכינוס זה כבר מאורגן קרוב ל20 שנה ע"י האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה.

סמוך לשעה היעודה, החלו לנהור לאולם מאות שהגיעו מכל רחבי הארץ. את פניהם קיבלו דוכני משיח גאולה ושולחנות מלאים בכל טוב שציפו לקהל, כשעל השולחנות מוחלקת ה"תשורה" מורה שיעור לרמב"ם וכן הגליון השבוע של "שיחת הגאולה".

לאחר תפילת ערבית, נפתח הכינוס ע"י המנחה הרה"ח ר' רפאל קורקוס מרחובות, המעביר בכישרון מיוחד את ערך חשיבות הכינוס בו מקבלים בברכה את פני האורחים החסידים אשר שהו בחודש תשרי תשע"ח ב770 כרצונו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א וכן על מעלת היום כ' חשוון, יום הולדת כ"ק אדמו"ר הרש"ב מליובאוויטש, וכן מציין את מעלת החודש בו מלאו 40 שנה לר"ח כסלו תשל"ח בו לראשונה יצא הרבי מ770 לאחר ההתקף לב הידוע.

כנהוג בכל כינוס פותחים באמירת הפרק השנתי בתהילים של הרבי מלך המשיח שליט"א, והפעם ע"י הרה"ח ר' אשר גלזומיצקי מחשובי חסידי חב"ד ליובאוויטש בבת ים שמקריא פסוק פסוק וכל הקהל אחריו.

במרכז הבמה, הוצב מבעוד מועד, כסאו של הרבי מלך המשיח שליט"א, לצד שולחן צחור, עליו מונחים הגביע ובקבוק היין, וכעת מגיע הרגע בו כולם מצפים להתגלותו המלאה של מלך המשיח, לבימה מוזמן הרה"ח הרב דורון אורון שליח ומנהל "מרכז משיח וגאולה בירושלים עיה"ק שקורא בהתרגשות את הנוסח המזמין את הרבי מלך המשיח שליט"א לכינוס, ובהתרגשות רבה מסיים בהכרזת "יחי שלוש פעמים" כאשר הבעל מנגן החסידי ר' דוד סיטבון בליווי הנגן ר' ישראלי'ק בש, משלימים את הכרזת ה"יחי" הנרגשת הנשמעת מפי הקהל, במחרוזת שירי משיח וגאולה כשמעגלים רבים נוצרים בפינות האולם.

לאחר הריקודים הקהל חוזר להתיישב, ומגיע תורם של הילדים "חיילי צבאות השם" אשר עולים לבימה בזה אחר זה ומכריזים בקול רם את 12 הפסוקים בריכוזו של הת' דובער ציק.

לאחר מכן מוקרן וידאו מיוחד המסכם את חודש תשרי בחצרות קודשנו, בהפקת הרב טוביה דורון.

"פותחין בדבר מלכות" כעת מוזמן הגה"ח הרב שמעון ויצהנדלר ראש ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש בראשון לציון, אשר חוזר על שיחה של הרבי תוך כדי דגש מיוחד אודות חשיבות הלימוד בשיחות הקודש של שנת תנש"א-תשנ"ב, שעיקרן גאולה ומשיח וביאר את מעלת ה"שליח" כפי שבאה לידי ביטוי בדבר מלכות לחיי שרה.

כעת ניגשים למרכז הערב "מעמד סיום הרמב"ם המרכזי בארץ הקודש" של מחזור השלושים ושש לאלו שלמדו שלושה פרקים בכל יום, וסים מחזור השנים עשרה לאלו שלמדו פרק אחד ליום וספר המצוות. את עריכת "הסיום" מוזמן לשאת הגה"ח הרב חיים קיז'נר רב קהילת חב"ד ליובאוויטש בעמנואל ומרבני מכון הלכה חב"ד באה"ק, שמבאר את תוכן מילות הסיום של ה"יד החזקה": "כמים לים מכסים", כשהכוונה ללימוד פנימיות התורה בכמות ובאיכות כמים לים מכסים.

המנחה מזכיר לציבור את גודל הזכות להשתתף בהוצאות הכינוס באמצעות מתן תרומה במעטפות שפוזרו על השולחנות. כאשר התורמים נכנסים לההגרלה על סט ספרי המאמרים (26 כרכים) וסטים של "דבר מלכות" שיו"ל ע"י מרכז ההפצה ממ"ש באה"ק.

אחד מנושאי הכנסים (לצערנו הרב) זה לשאת בגאון את המחאה והזעקה של נשיא הדור הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א כנגד הפגיעה בשלימות הארץ ובטחון עם ישראל, את הזעקה והמחאה כנגד הפגיעה ב"שלימות הארץ" מוזמן לבימה ר' יעקב סבג מעופרה מי ששימש, כיועץ לענייני ערבים במנהל האזרחי ביש"ע, שמתאר כיצד המערכת הצבאית והמנהל האזרחי פועלים עפ"י האג'נדה שלהם להקמת המדינה הפלסטינית לעומת מאמציהם להקטנת הישוב היהודי, ולהערים עליו קשיים עד גם כאשר פעילות זו מנוגדת להחלטות ממשלה קודמות. כמו כן סיפר כיצד הגיע להחלטה להו"ל את ספרו "זכרונות אבו יוסוף" בו הוא חושף את התמונה המדוייקת של מחדלי הסכמי השלום והשתלטות אג'נדת השלום המדומה עם הפלסטינים, ואשר למרות סירובם של חברות להו"ל את ספרו הנה בעזהשי"ת למרות כל הקשיים שבדבר הספר י"ל בעוד מספר שבועות.

כעת ניגשים לעריכת הפתיחה של המחזור החדש (הל"ז) בלימוד הרמב"ם היומי, מאת הגה"ח הרב שלמה הלפרין רב קהילת חב"ד ליובאוויטש בת"א ומרבני מכון הלכה חב"ד באה"ק שעורך את הפתיחה, ומתמקד בלשון ההלכה הראשונה אודות "אמיתת הימצאו" עפ"י שיחות המלך, עניין שיתגלה בגאולה האמיתית והשלימה ובכך קישר את הפתיחה לסיום העוסק בגילוי האלוקי בימות המשיח.

חוזרים ל"שירה וזמרה" עם ר' דוד סיטבון ו' ישראלי'ק בש, מעגל ענק של רוקדים למשך שעה ארוכה, תוך כדי אמירת לחיים עם משק'ה לברכה שהגיע מכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, ע"י הרב זמרוני זליג ציק, שקיבל זאת ב"שבת בראשית" השנה במיוחד לכינוס זה.

הרה"ח הרב שמואל הנדל, מדבר על "ויעקב הלך לדרכו" ו"פורקים את החבילות" מחודש החגים והעבודה בהפצת בשורת הגאולה. כמו"כ מדגיש את ההוראה של "והחי יתן אל ליבו" בהקשר להסתלקותה של אחותו מרת חנה סגל שעסקה רבות בהפצת בשורת הגאולה.

על נפלאות עכשיו מספר השליח הרה"ח הרב הרצל בורוכוב מ"המרכז לאגרות קודש" ברחובות, כיצד זכה לנסוע לרבי שליט"א מלך המשיח ושרשרת הנסים שנילוותה להם.

העסקן הרה"ח ר' שמעון פיזם מדבר על העניין שהרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים ותיאר חויות מהיותו בתשרי ב770. אח"כ מכריז על הזוכה החודשי בהגרלת כרטיס טיסה לרבי שליט"א מלך המשיח, מטעם התאחדות החסידים, הוא הרב משה לוי מ"נחלת הר חב"ד" שבקריית מלאכי, שזה עתה חזר אכן מתשרי ב770.

"המעשה הוא העיקר" את מסכת הנאומים חותם מארגן הערב המשפיע הגה"ח הרב זמרוני זליג ציק יו"ר האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, שמדגיש את הכוחות החדשים שקבלנו מחודש תשרי זה ממנו באנו עתה. ומדבר על כך שקבלנו כחות עצמיים למילוי השליחות – הבאת הגאולה האמיתית והשלימה והיות ואין הדבר תלוי אלא במשיח צדקנו עצמו, צריך לדרוש בכל התוקף את ההתגלות. בסיום, מכריז את הכרזת "יחי אדוננו" ג' פעמים עם הציבור.

לאחר מכן נערכה ההגרלה על סטים של הדבר מלכות וסט ספרי המאמרים. ושוב ריקודים למשך ארוכה כשבסיום התיישבו להתוועדות על נקודת השליחות.

במשך כל הזמן האירוע הועבר בשידור חי באינטרנט דרך אתר הגאולה וברשתות החברתיות. וגם דרך "נחייג ונשמע" של הרב יעקב לנצ'נר.

לסיום יש לציין את צוות האגודה שפעל בארגון הערב: הרב יצחק רחימי, הרב חיים ציק, הרב בנצי פרישמן, הרב מנחם רווה, הרב שניאור זלמן ציק הת' דוד אלקנן והת' בנימין עזרא ואת הבחורים התמימים מישיבות תות"ל באה"ק. והעיקר שתהיה ההתגלות המלאה והמושלמת תכף ומיד ממש!

 

מחר: מעמד "סיום הרמב"ם המרכזי" בארץ הקודש • כל הפרטים

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...