• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

מחאה נמרצת: יאיר לפיד חתם על הסכם מסירת שטחים ללבנון

בושה וחרפה: ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד חתם היום (חמישי) ימים ספורים לפני בחירות על הסכם עם לבנון אשר כולל מסירת שטחים בים של ארץ ישראל למדינת אוייב מה שהוביל למחאה נמרצת ברשת והזכרת דברי זעקתו של הרבי מלך המשיח שליט"א כנגד מסירת שטחים
מחאה נמרצת: יאיר לפיד חתם על הסכם מסירת שטחים ללבנון
מחאה נמרצת. לפיד חותם על ההסכם. (צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בושה וחרפה: ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד חתם היום (חמישי) ימים ספורים לפני בחירות על הסכם עם לבנון אשר כולל מסירת שטחים בים של ארץ ישראל למדינת אוייב.

דבר ההסכם הוביל למחאה נמרצת ולהזכרת דברי זעקתו של הרבי מלך המשיח שליט"א כנגד מסירת שטחים: ישנו פסק-דין ברור שאפילו כשיש ספק-ספיקא שעכו"ם ילכדו את הארץ — יוצאים עליהם בכלי-זיין, כ"ש וק"ו היום — שיש ידיעה ברורה, שהם רוצים לכבוש את הארץ — הרי ברור שיש לעמוד בתוקף ולא למסור אף שעל! ובמיוחד עתה, שכל ערי ישראל הן בגדר "עיר הסמוכה לספר"! (ע"פ שיחת מוצאי שבת פרשת אחרי תשל"ח)

כמון כן יממה לפני ההסכם הנוראי מספר רבנים בכירים בארץ ישראל יצאו במכתב מחאה כנגד חתימת המהלך, במכתב עליו חתומים הרב שמואל אליהו, הרב חיים שטיינר, הרב דב ליאור, הרב שלמה אבינר, הרב אליהו זיני והרב ישראל אריאל, תוקפים הרבנים את כוונת הממשלה למסור שטחים מארץ ישראל לעם זר ומכנים זאת "פשע בלתי נסלח".

"מול הניסיונות של ממשלה זמנית לחתום על מסירת שטחים מארץ ישראל לידי אויב, יוצא עם ישראל לדורותיו במחאה. ארץ ישראל אינה קניין פרטי, לא של אדם יחיד וגם לא של ממשלה. הארץ ניתנה לישראל בידי בורא עולם, וחל איסור מן התורה למסור אף שעל ממנה לזרים", כתבו הרבנים.

הם הוסיפו: "נאמר במפורש בתורה 'והארץ לא תימכר לצמיתות כי לי הארץ'. ארץ הלבנון וכן הים התיכון הם ארץ ישראל לכל דבר. עם ישראל מצווה לרשת את הרי הלבנון ואת ים הלבנון. ככתוב 'וירישתם גויים גדולים ועצומים מכם. מן המדבר והלבנון מן הנהר נהר פרת ועד הים האחרון יהיה גבולכם'.

מסירת אוצרות הים התיכון לאויבי ישראל היא פשע לא נסלח.

העם לדורותיו מכריז: כל וויתור על שעל מארץ ישראל בטל ומבוטל כעפרא דארעא. והחותם על הסכם הכולל וויתור על הארץ שמו ייזכר לדיראון עולם. מובטח להם לישראל, כי העם יחזור במהרה אל המרחבים שוויתרו המנהיגים", חתמו הרבנים את מכתבם.

מ"המטה העולמי למען שלימות התורה והעם והארץ" נמסר: אנו מוחים על הפגיעה המתמשכת בשלימות הארץ ע"י יאיר לפיד וממשלתו בעקבות הסכם מסירת שטחים ללבנון, יודעים דברי זעקתו של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א, אנו בערב בחירות וחשוב לציין כי אסור לתמוך בכל מי שמוסר שטחים ואפילו רק מדבר בכל צורה שהיא על מסירת שטחים מארץ הקודש! גם אם הוא משייך עצמו לגוש הימין, והעיקר שנזכה כבר לגאולה האמיתית והשלימה תכף ומיד ממש!

IMG-20221027-WA0106IMG-20221027-WA0136

בנימין נתניהו והרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א כל האמת

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...