• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

בתוך פחות משבוע: המדינה החריבה את "רמת מגרון" בשנית

ארבעה ימים בלבד לאחר ההרס הברוטלי הקודם ברמת מגרון, שוב פשטו הבוקר כוחות משטרה גדולים על הגבעה והחריבו כליל את בתיהם של שלושת משפחות הגבעה שהספיקו כבר להקים את ביתן מחדש
בתוך פחות משבוע: המדינה החריבה את "רמת מגרון" בשנית
ההרס באישון לילה.
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ארבעה ימים בלבד לאחר ההרס הברוטלי הקודם ברמת מגרון, שוב פשטו הבוקר כוחות משטרה גדולים על הגבעה והחריבו כליל את בתיהם של שלושת משפחות הגבעה שהספיקו כבר להקים את ביתן מחדש. בגבעות מתריעים: "אנחנו בתחילתו של גל הרס בהתיישבות, בני גנץ עושה על המתיישבים את קמפיין הבחירות".

מאות שוטרים ופקחי מנהל אזרחי פשטו סמוך לשעה ארבע לפנות בוקר על גבעת רמת מגרון בבנימין, והחלו בכיתור בתי המקום לקראת הריסתם.

במקום מתגוררות 3 משפחות שהצליחו לבנות את ביתם מחדש מאז ההרס האחרון, וכן גרעין של בחורים שעוסק בפיתוח המקום.

כעבור כמה דקות נכנסו כוחות מג"ב לבתי המשפחות, השליכו אותן החוצה והחריבו את בתי הגבעה עד ליסוד.

תושבים בגבעה מדווחים כי גם בהרס הזה ננקטה אלימות קשה מצד השוטרים, שהתנפלו על התושבים והחרימו להם את מכשירי הפלאפון שתיעדו את האירוע.

"אחד המפקדים צעק 'פלאפונים', ותוך רגע אחד עשרות שוטרים התנפלו עלינו וחטפו את הפלאפונים מהידיים", סיפר אחד התושבים.

בתחילת השבוע הגיע אל תושבי הגבעות מידע, לפיו בכוונת מערכת הביטחון וגורמים בממשלה לבצע בשבוע הקרוב מסע הרס נוסף בהתיישבות - ברמת מגרון ובמקומות אחרים, מה שהתברר הבוקר כחשש אמיתי.

תושבים ברמת מגרון ובגבעות נוספות סיפרו הבוקר, כי כבר בתחילת השבוע קיבלו מידע לפיו בכוונת מערכת הביטחון לבצע השבוע הרס נוסף ברמת מגרון - זאת במקביל לפתיחתו של גל הרס מקיף במקומות אחרים בהתיישבות כבר בשבוע הקרוב.

"בני גנץ החליט ככל הנראה לעשות על גב ההתיישבות את קמפיין הבחירות שלו", אמרו הבוקר ברמת מגרון, "ובשביל לקושש עוד כמה קולות הוא לא בוחל באף כלי: מסעות הרס מקיפים בהתיישבות, גירוש משפחות מביתן באישון ליל ושיסוי שוטרים אלימים ביהודים שמיישבים את אדמת ארץ הקודש".

"איננו מתכוונים לעזוב ולהרים ידיים ולו לרגע מישוב הארץ עליו אנו נאבקים מזה שנים, וכל נסיון כזה או אחר של גורם שמאל להתנכל להתיישבות דינו להיכשל לבסוף ולהיכנס לספרי ההיסטוריה כעוד אחד מהצוררים שהתנכלו לעם ישראל במרוצת הדורות".

הבוקר: שוב הרס בגבעת 'רמת מגרון' בבנימין

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...