• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח ניסן התשפ"ד (26.04.2024) פרשת מצורע

קריאת העובדות: הוויתורים מביאים לשפיכת דמים!

תום ימיני מגיש סקירה של העובדה הפשוטה; וויתור מביא לפיגוע! מימי בגין דרך נתניהו ועד לימי בנט. והמסקנה: רק משיח ינהיג אותנו, רוב ראשי הממשלה שוויתרו היו "ימניים"
קריאת העובדות: הוויתורים מביאים לשפיכת דמים!
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הסכם "השלום״ - 'קמפ-דוויד'

הוויתור: מסירת חצי האי סיני למצרים, לאחר שבניסים גלויים תוך שישה ימים צה"ל הניס את צבא מצרים וכבש את כל סיני, ונתינת אוטונומיה לערביי ישראל (מה שהוביל להקמת הרש״פ).

ראש הממשלה: מנחם בגין.

מחיר הדמים: חייל נרצח ע״י מחבל נתעב בעת שהלה לקח אותו ׳טרמפ׳. ביטחונם של יושבי הארץ מופר באחת והפחד מפני ערבים נכנס ללבבות כולם ר״ל, הרבי שליט"א מלך המשיח אמר שמה שגרם לפריצת מלחמת לבנון הראשונה הוא הסכם 'קמפ-דוויד'

ועידת מדריד - עצם הדיבורים על וויתורים גורמים לשפיכות דמים

הדיבורים: לאחר לחצים רבים נכנע רה״מ שמיר וטס לועידת מדריד שבספרד על מנת לדון בהסכמי ״השלום״ (מה שהוביל בסופו של דבר ל״אוסלו״).

ראש הממשלה: יצחק שמיר.

מחיר הדמים: זמן קצר לאחר נחיתת שמיר בארץ פורצת האינתיפאדה הראשונה בה נרצחים על קידוש ה׳ יהודים רבים.

הסכמי ״השלום״ - אוסלו

הוויתור: הפסקת השליטה של צה״ל על ערביי ישראל, מסירת רוב יו״ש וכל עזה לשליטת הערבים ולהכרה בהם כישות בפני עצמם (אז החל הכינוי ״פלסטינים״, ״הרשות הפלסטינית״ וכו׳) מסירת נשק (!!) והקמת מערך ביטחוני - שלא מקופח כלל ע״י ישראל - של הערבים לעצמם והגרוע מכל: הכרה ברב המחבלים ושופך הדמים ערפאת כפרטנר ל״שלום״ והחזרתו ארצה לאחר שגורש לטוניס עם 30,000 מחבלים נוספים

ראש הממשלה: יצחק רבין.

מחיר הדמים: כבר במהלך המגעים והפגישות ל"הסכם השלום" עוד לפני החתימה נכנסים למצב שאוטובסים מתפוצצים הופך ר"ל לעניין שבשגרה, ומחבלים שיורים על אזרחים מנשק חם נהיה הרגל ה' ישמור, 174 יהודים נרצחים רק בשל היותם יהודים, ועוד כ1,700 נפצעים.

הסכם "השלום": וואי

הוויתור: מסירת 97% מחברון לשליטת הערבים.

ראש הממשלה: בנימין נתניהו.

מחיר הדמים: לאחר שדווקא בתחילת הקדנציה של נתניהו הטרור יחסית נעצר, הפיגועים שוב מתחדשים וממשלת נתניהו נופלת תוך זמן קצר.

ועידת קמפ-דוויד - גם כאן ראינו במוחש שעצם הדיבורים על וויתורים גורמים לשפיכות דמים

הדיבורים: אהוד ברק נפגש עם עראפת ומציע לו 90% משטחי יו"ש ואת מזרח ירושלים, בחסדי ה' השיחות לא יצאו לפועל.

ראש הממשלה: אהוד ברק

מחיר הדמים: האינתיפאדה השנייה פורצת בעוצמה נוראית, עשרות הרוגים בכל פיגוע, אוטובסים, מסעדות ומקומות בילוי מתפוצצים באמצע היום, פחד נוראי נהיה להסתובב ברחובות, קרוב לאלף יהודים נרצחים על קידוש ה', ר"ל.

תוכנית ההתנתקות: נסיגה חד צדדית ללא הסכם והשגה - כביכול - בתמורה

ראש הממשלה: אריאל שרון.

הוויתור: מסירת כל גוש קטיף לשליטה הערבית בעזה

מחיר הדמים: חמאס עולה לשלטון בעזה ומשגר רקטות לעבר הדרום ואח"כ לכל שטחי הארץ מהמקום אותו פינה שרון מיהודים בשביל להשיג שלום, מאז ההתנתקות ועד כה נערכו בעזה כ5 מבצעיים צבאיים ללא הכרעה ברורה של הטרור, ובסביבות ה90 יהודים (רובם חיילי צה"ל) נרצחו בעקבות נסיגה זאת.

ניסיון למשא ומתן עם הפלסטינים בתקופת קנדציית נתניהו השנייה

הדיבורים: נשיא ארה"ב אובמה מפגיש בין נתניהו לאבו מאזן ומנסה ליצור משא ומתן, נתניהו אמנם לא החל במו"מ בפועל אך לא דחה את ההצעה ואף נאם באוניברסיטת בר אילן על כוונתו להכיר במדינה פלסטינית.

ראש הממשלה: בנימין נתניהו.

מחיר הדמים: 3 מבצעים בעזה שמקפחים את חייהם של 76 חיילי צה"ל ועוד כעשרה אזרחים, חטיפת ורציחת 3 הנערים בקיץ ה'תשע"ד (2014) מתחילה תופעת "המפגע הבודד" של מחבלים הדוקרים עוברי אורח יהודים.

עסקת המאה

הדיבורים: ב27/01/2020 נשיא ארה"ב דאז דולנד טראמפ, חשף את תוכנית "השלום" שלו "תוכנית המאה" יחד עם רה"מ נתניהו, בה תוכנן לתת 70% מיו״ש לפלסטינים ואף לעשות מערת ענק תת קרעקעית שתחבר בין עזה ליו״ש.

ראש הממשלה: בנימין נתניהו.

מחיר הדמים: 48 שעות בלבד(!!) לאחר חשיפת "תוכנית המאה" התבצעו פיגועי דריסה, ירי ודקירה כנגד חיילים ושוטרים שנפצעים בירושלים וביו"ש.

הסכם הקמת ממשלה - הקמת ממשלת האחים המוסלמים בישראל

הויתור: וויתור מוחלט על הגאון היהודי והתרפסות בריש גלי בפני התנועה האסלאמית, הרחבת חופש התנועה של הפלסטינים לשטחי ישראל באופן חוקי, חיבור לחשמל של כל הפזורה הבדואית הבלתי חוקית בנגב ועוד.

ראש הממשלה: נפתלי בנט.

מחיר הדמים: 19 נרצחים בלב ליבה של ארץ ישראל, בירושלים, חדרה, בני ברק, תל אביב, אריאל ואלעד בתוך פחות מחודש וחצי וכאשר חלק מהפיגועים מבוצעים ע"י ערבים בעלי ת.ז ישראלית.

זהו סיכום קצר אך כואב אשר ממחיש באופן בולט ובלתי ניתן לפרשנות אשר כל נסיגה וויתור גורמים אך ורק לשפיכות דמים של יהודים תמימם שנרצחים על קידוש ה' ולא להיפך שהערבים יכירו בנו ובזכותנו על ארץ הקודש כטענת הפוליטיקאים.

עייפנו כבר מהבטחות חלולות של ראשי הממשלה "אנשי הימין" וכו' וכו', אנא דורשים וצועקים לה' יתברך: שלח לנו משיח צדקנו ואמור די לצורתינו תיכף ומיד ממש!

איך נותנים להניף דגלי אויב בהר הבית?

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

  • יהודי , י' אייר התשפ"ב, 20:43

    ראוי להוסיף גם את ההתעלמות של ממשלת בנט מתגובה ראויה לפיגועים! אין שום תקיפה משמעותית של צה''ל.
    וגם התרפסות מוחלטת לפני הגויים האמריקאים, גם בפסגת הנגב וגם בכלל!!

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...