• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

בעקבות החסימות: תלמידים נפצעו בלינץ'

שני תלמידים מישיבת חומש, נפצעו היום ליד הישוב בורקא בין חומש לשבי שומרון. שני הפצועים טופלו במקום באופן ראשוני על ידי החיילים, מצבם מוגדר קל האחד פצוע בידו ואילו השני נפצע בראשו
בעקבות החסימות: תלמידים נפצעו בלינץ'
צילום: ישיבת חומש
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הפצועים טופלו בשטח על ידי חיילים ופונו לטיפול בבית הרפואה. 

יצויין כי הצבא ממשיך כל העת בפעולות המונעות מהתלמידים להגיע לישיבה כפי שעשו כל השנים האחרונות, ובכך מאלצת אותם להסתכן ולצעוד רגלית לעתים לצד ישובים עויינים.

במשך כל השנים שחלפו מאז הגירוש מצפון השומרון (כחלק מהתוכנית לגירוש גוש קטיף) לא נחסמו הדרכים לאלו שחפצו להגיע לישוב חומש שנותר בפועל תחת שליטה ישראלית, למרות פינוי התושבים.

אך בחודשיים האחרונים, מאז פיגוע הירי במהלכו נרצח הק' יהודה דימנטמן הי"ד מתלמידי הישיבה, פועלים חיילי צה"ל בהוראת הממשלה להצר את צעדי העולים לחומש.

היום שילמו על כך מחיר יקר תלמידי הישיבה שצעדו רגלית משבי שומרון והותקפו על ידי הערבים בפראות עם כלי ברזל ואבנים.

ליישב לפחות את המקומות הפנויים מערבים!

הרבי שליט"א מלך המשיח אומר: וכאמור לעיל: יש ליישב מיד את כל גבולות ארץ ישראל מכל ארבעת הצדדים, ולא להתחשב באף אחד. והרמאים הטוענים שאם יישבו, הרי שאז יצטרכו לפנות ערבים ממקומם - הנה די בכך שלפי-שעה יישבו ביהודים את כל המקומות הפנויים שבהם אין ערבים!

יש ליישב את השטחים, וכלל לא להתחשב במה שאמר בשר-ודם, היות ומאחר והתורה היא זו שמצווה ליישב את כל ארץ ישראל לגבולותיה - ועל כל פנים את המקומות הפנויים -  אזי ודאי שזה לא היפך הענין של "אל תתגרה בגוי קטן". 

וכמדובר כמה פעמים: בכל רגע שמשהים את ההתיישבות היהודית - מזמינים על עצמם לחץ נוסף. ולכן, הדרך היחידה להפסיק את הלחץ היא על ידי-יישוב הגבולות - מעשה בפועל!

זוהי הדרך היחידה לפעול את השלום - רק על-ידי יישוב הגבולות וציות מוחלט לפסק-הדין של גדולי ישראל שנפסק ב"כנסיה הגדולה", ואשר מבוסס על פסק-הדין של תורתינו הקדושה, הקובע שהיות ואין שום ברירה אחרת, שכשישנו מצב של "ממשמשים לבוא" ואפילו רק "על עסקי תבן וקש" - אזי הפסק דין הברור הוא: "יוצאים עליהם בכלי זיין". ובמילא צריכים להכין יהודים שיחזיקו את הכלי זיין, ולהסביר להם שעושים זאת רק בגלל דכך נפסק בתורתינו הקדושה.

והתקוה היא שתלמידיהם ויוצאי חלציהם של אותם גדולי ישראל שהיו ב"כנסיה הגדולה" יכריזו בגלוי שיש להם פסק-דין ברור כיצד הם צריכים לנהוג, ומכיון שיש לו תלמידים ומושפעים - הרי שיפעל גם עליהם שידעו פסק זה, עד שכל היהודים ידעו זאת.

(מעובד ע"פ שיחת מוצאי שבת-פרשת משפטים ה'תשל"ח)

ממשלת ישראל עושה איפה ואיפה

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...