• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

הם שיקרו לרבנים

המפלגות החרדיות הבטיחו לפני הבחירות שהם לא יסכימו להחזרת שטחים, וכעת הן נכנסו לקואליציה של נתניהו שהבטיח לארה"ב להתחיל במו"מ עם הפלסטינים על מדינה פלסטינית לפי תוכנית המאה. ראשי המתנחלים: תרגיל אונאה של טרמפ ונתניהו
הם שיקרו לרבנים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הם שיקרו לרבנים

המפלגות החרדיות הבטיחו לפני הבחירות שהם לא יסכימו להחזרת שטחים, וכעת הן נכנסו לקואליציה של נתניהו, שהבטיח לארה"ב להתחיל במו"מ עם הפלסטינים על מדינה פלסטינית לפי תוכנית המאה. ראשי המתנחלים: תרגיל אונאה של טרמפ ונתניהו

כל בר דעת הבין, ש"ההבטחות" של חברי הכנסת החרדים שלא יתמכו בהחזרת שטחים, וכו', לא מחזיקות מים, ובפרט, שלגבי חלק מהם, זה היפך שיטתם כל השנים, והיפך ממה שרבותיהם הורו, אבל, ניתן להבין, שלפני הבחירות כל המפלגות בלחץ, ויאמרו לך כל מה שתרצה לשמוע, העיקר שתצביע בשבילם. וכמו שאומרים, לפני הבחירות - הקירות מדברים אליך. אחרי הבחירות - אתה מדבר לקירות.

למרות זאת, היו רבנים שהורו להצביע למפלגה זו וזו "החרדית ביותר" "שתעבור את אחוז החסימה". כאשר לכל בר דעת, היה ברור, שהבטחות אלו הן ללא כיסוי, ועוד שהרבנים לא דרשו מחברי הכנסת כל ערבון שהוא לקיום הבטחות, שהתגלו, אכן, כשקרים.

אמנם, אומרת הגמרא, שקר "שעבידא לאיגלווי אינשי לא משקרי בי'", אבל בעבודה של הפוליטיקה, זה לא נחשב, כי פוליטיקה היא אומנות השקר, כמפורסם, ומי צריך לדעת זאת יותר מרבנים מורי הוראה.

כולם זוכרים את דבריו החדים של הרב אשכנזי מתשנ"ז באסיפה בבית מנחם בכפר חב"ד, שם צעק על נתניהו שהונה את רבני חב"ד "רמאי ונוכל". אז, שנתניהו שיקר, בהעדר עבר פוליטי, היה יסוד להאמין לדבריו. אבל להאמין לאלה?! אחרי כל מה שהיה?! בלי ערבויות?!

= = = = =

מתקפה חריפה של יו''ר מועצת ישע נגד ארה''ב:

תרגיל הונאה. ריבונות לא בכל מחיר. השגריר מוליך שולל מצביעי הימין.

ראשי המתנחלים: ארה"ב עושה תרגיל הונאה כדי להקים מדינה פלסטינית

EXZvpClXsAEhGvo

במועצת יש"ע מזהירים כי ההסכמה האמריקנית לסיפוח שטחים במסגרת "עסקת המאה" תהיה במחיר של הקמת מדינה פלסטינית: "בזמן שישראל עסוקה בקורונה הממשל האמריקני מכין את הקרקע להקמת מדינת טרור"

לקראת ביקור פתע ל-24 שעות בשבוע הבא של מזכיר המדינה של ארה"ב מייק פומפאו, ראשי מועצת יש"ע מותחים ביקורת חריפה על פעולותיה של וושינגטון לקידום עסקת המאה. "נציגי הממשל משווקים תוכנית א' במסווה של תוכנית ב' - אין לכאורה הונאה גדולה מזו", אמר הבוקר (חמישי) יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחיאני.

 מנהיגי המתנחלים מודאגים כי המחיר שישראל תשלם תמורת סיפוח שטחים יהיה הקמתה של מדינה פלסטינית. לדברי אלחיאני, לפי מתווה עסקת המאה "הסכמה ישראלית להחלת הריבונות הישראלית בבקעת הירדן, צפון ים המלח וההתיישבות ביהודה ושומרון מלווה בהסכמה להקמת מדינה פלסטינית". לדבריו, "תוקם מדינה פלסטינית על כמעט מרבית שטחי יהודה ושומרון, כ-70 אחוזים מהשטח".

פומפאו הודיע אמש כי יגיע ביום רביעי לביקור בזק בן כמה שעות בישראל, שבמהלכו ייפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ. במהלך פגישותיו כאן צפוי לעלות על הפרק נושא הסיפוח: ממשלו של הנשיא דונלד טראמפ מעוניין להגיע לתיאום מלא עם נתניהו בנוגע למהלך של סיפוח. הן ישראל והן ארה"ב טרם השלימו את מיפוי השטח שיאפשר לישראל לספח שטחים מצד אחד, אך מצד שני להתחייב על הקפאת הבנייה בשטחי C.

מזכיר המדינה התייחס לפני שבועיים לנושא במסיבת עיתונאים ואמר כי "סיפוח הגדה המערבית הוא החלטה שישראל תצטרך לקבל". הוא ציין כי את עמדותיו האישיות הוא ימסור למנהיגים הישראליים בחדרים סגורים, ואמר כי ארה"ב תדון עם ישראל בנושא באופן הדוק.

גם יו"ר מועצת שומרון יוסי דגן יצא נגד העסקה ואמר: "לא נסכים להקמת מדינה פלסטינית כחלק ממהלך הריבונות. ריבונות זה דבר חשוב לביטחון ישראל, אך איננה שווה פגיעה בסנטימר מארץ ישראל תוך הקמת מדינת טרור בלב הארץ".

 דגן מסביר כי למרות הקשר החם עם האמריקנים, ההחלטה כלל לא קשורה לוושינגטון. "דייוויד פרידמן הוא יהודי חם ואוהב ישראל", אמר דגן. "אני מכיר אותו, וברור לי שהוא עושה הכל כדי לדאוג לאינטרסים של ישראל. אבל עם כל ההערכה שיש לי אליו, אף שגריר אמריקני לא אמור לדאוג לנו. אנחנו בחרנו בנתניהו, לא באמריקנים".

 אלחיאני ערך לאחרונה סדרת פגישות בנושא עם ראשי היישובים ביהודה ושומרון. "בזמן שהמדינה עסוקה בהשלכות נגיף הקורונה, הממשל האמריקני מכין את הקרקע להקמת מדינת טרור פלסטינית", הוא אמר. "מכונת ההסברה האמריקנית המשומנת לא מפסיקה לרגע, היא נוקטת כמעט בכל דרך אפשרית כדי לקדם את תוכנית המאה של טראמפ. יש בתוכנית הרבה מלל שנועד, ככל הנראה, לטשטש ולגרום לבלבול בציבור. האמריקנים שוב מוליכים אותנו שולל". במועצת יש"ע גם מזהירים כי הקמתה של מדינה פלסטינית תוביל לגל מחאה אדיר נגד הממשלה.

הוא הפנה את ביקורתו באופן אישי נגד שגריר ארה"ב דייוויד פרידמן ואמר: "לא בכדי השגריר פרידמן לא מדבר על מדינה פלסטינית, אלא על מתווה טראמפ. הוא יודע שציון העובדה תגרום לכך שתקום התנגדות ציבורית".

 

נתניהו החל במו"מ להקמת מדינה פלסטינית

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

  • צבי פרחי , כ' כסלו התשפ"ד, 20:37

    ראשי יו"ש חרדים מהחלת ריבונות והחוק הישראליכי המצב הנוכחי של חוק ירדני/מנדטורי/עותומני/צבאי/ ישראלי חלקי עם חוקים ותקנות צבאיות נוח להם לפוילעשטיקים והקומבינות הנדל"ניות שלהם.
    יש להם ייעוץ משפטי צמוד מטעם המועצה, וכל תכנית שלהם שתפגע בתושב תהיה מגובה ביעוץ המשפטי כשלתושב אין כלים להתמודד עם חמש מערכות החוקים.
    ועד שימצא את ידיו ורגליו, יעמוד לו על החצר מרכז מסחרי של יזם שראש המועצה חפץ ביקרו.

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...