• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס

הקיץ הנוכחי שונה לחלוטין: התחממות הגלובלית בשיאה וזה גם מסימני הגאולה

כאשר מתבוננים על האירועים העולמיים מגיעים למסקנה שהעולם משתנה לקראת הגאולה זה מתבטא גם בהתחממות הגלובלית האדירה שאנו חווים בקיץ האחרון. הרב אבישי איפרגון
הקיץ הנוכחי שונה לחלוטין: התחממות הגלובלית בשיאה וזה גם מסימני הגאולה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

ההתחממות העולמית היא כידוע מסימני הגאולה.

לעתים שואלים: אבל תמיד בקיץ חם?

אבל כשמתבוננים באירועים בעולם - כפי שהרבי שליט"א מלך המשיח הורה לעשות על מנת להבין ולראות שאכן העולם משתנה והוא לקראת גאולה - אז מבינים בבירור שהקיץ הנוכחי שונה לחלוטין.

ראשית - כבר הוכרז רשמית על ידי מספר ארגונים שחודש יולי האחרון היה החם ביותר מאז שהתחילו המדידות.

שנית - המספר והעוצמה של אירועי האקלים החמורים, שנגרמים בשל החום הכבד, הוא חסר תקדים.

את הדיווחים על מה שקורה באירופה כבר הבאתי לכם כמה פעמים, ובשבועות האחרונים מדינות נוספות נכנסות לרשימה.

באי מאווי, שבהוואי, משתוללת שריפה עצומה כבר שבוע. אלפי מבנים נשרפו כליל, וכך גם מאות מכוניות, נזק עצום שנאמד במיליארדי דולרים, ולצערנו הרב גם אבדות רבות בנפש. השריפה הזו הוגדרה כ"שריפה הגדולה ביותר בארה"ב במאה השנים האחרונות". עשרות אלפים נמלטו מבתיהם, והעיירה להיינה כמעט ונשרפה כליל.

זהו אסון גדול בארה"ב, ולצערנו חלק ממנו הוא גם מחדל אנושי - 80 מערכות אזעקה שהיו פרוסות במאווי, והיו אמורות להתריע מפני סכנת צונאמי/שריפה - לא פעלו כלל!

ובקנדה - העיירה ילונייף - שהיא "עיר הבירה" של צפון מערב קנדה - פונתה בימים האחרונים מכל יושביה, וזאת לאחר שהממשל הכריז על פינוי חרום מיידי, בשל כ- 250 שריפות המשתוללות בקרבת העיר. 30,000 איש נמלטו מבתיהם, בשיירות ענקיות של כלי רכב אזרחיים, ובסיוע כוחות צבא קנדה שהוחשו לאזור וסייעו לאזרחים הרבים להימלט במהירות מהאזור.

בקנדה אומרים שזהו אירוע חסר תקדים בהיסטוריה שלהם - פינוי של בירת מחוז. ראש ממשלת קנדה אמר שהוא מוכן להפעיל רכבת אווירית במידת הצורך על מנת לזרז את הפינוי ההמוני.

כאמור, אלו אירועים חסרי תקדים, שמתרחשים בו זמנית, הן באירופה והן בארה"ב, והן בהתחממות העולמית, וכמאמר חז"ל: "לעתיד לבוא הקב"ה מוציא חמה מנרתיקה", והם מלמדים אותנו שהגאולה האמיתית והשלימה קרובה אלינו מאוד מאוד.

חודש טוב ובשורות טובות,

נתפלל כולנו ביחד שהגאולה תבוא תיכף ומיד ממש ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, ואז לכל העולם יהיה טוב, כי הגאולה תביא איתה את האושר והברכה האלוקית האינסופית לכל העולם, ולכל האנושות.

שבת שלום ומבורך!

ההתחממות העולמית - מסימני הגאולה

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...