• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס

ישראל - המגן של העולם כולו!

כפי שהדבר ברוחניות כך אפילו אומות העולם מגלים את הכח של עם ישראל בארץ ישראל. עסקאות נשק בהיקפים גדולים ביותר נחתמו לאחרונה, בהם תספק ישראל מערכות הגנה למדינות באירופה ולארצות הברית
ישראל - המגן של העולם כולו!
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ככל שהולכים ומתקרבים לגאולה, הולך ומתגלה כיצד עם ישראל הינו המגן האמיתי של כל העולם, וזה מתגשם באופנים שונים.

אחד האופנים הוא העובדה שמדינות רבות - הן באירופה, הן ארה"ב, והן במזרח התיכון - מבקשות מישראל סיוע על מנת להגן עליהן מפני איומים שונים.

בימים האחרונים התגלו עוד פרטים על עיסקת הייצוא הבטחוני הגדולה ביותר אי פעם של ישראל:

4 מיליארד יורו - עבור אספקת מערכות של טילי חץ 3 לגרמניה.

בימים אלו כבר מועברים לתעשיה האווירית 600 מיליון יורו - סכום עתק - שנועד על מנת לאפשר לה להיכנס לייצור מזורז מאוד של הטילים, המשגרים, מערכות המכ"ם, בקרת האש, החלפים וכו' - לקראת אספקה של הסוללות.

מהפרסומים עולה שגרמניה מבקשת להכניס את המשגרים לשירות מבצעי בזמן שיא - תוך בערך שנה וחצי!

זה נחשב לפרק זמן קצר מאוד עבור עיסקאות ענק כאלו, וזה מלמד אותנו שגרמניה חוששת מאוד מפלישה רוסית אליה וממתקפת טילים חזקה על שטחה, כפי שרוסיה עשתה לאוקראינה. זוהי הסיבה לדחיפות ולבהילות.

גרמניה סבורה שהדרך הטובה ביותר להגן עליה מפני מתקפה כזו, היא רכש והצבה מהירים של ציוד ההגנה החדיש ביותר של ישראל - טילי החץ3 - שמסוגלים ליירט כל טיל בליסטי, כאשר הוא מחוץ לאטמוספירה, וכך היירוט שלו לא גורם לנזק על פני הקרקע.

גם פינלנד מזדרזת מאוד ליישם את העיסקה הגדולה - בהיקף של כ- 1.2 מיליארד שקל - לרכישה של מערכת קלע דויד - להגנה מפני רקטות. גם פינלנד, שכנתה של רוסיה, חוששת מאוד מפלישה רוסית, וגם היא חושבת שציוד ההגנה של ישראל, יכול להגן עליה בצורה הטובה ביותר.

גם פולין, שחוששת כרגע מפלישה מכיוון בלארוס, מזדרזת לרכוש טילי נ"ט מדגם "תמוז" של חברת רפא"ל, במאות מיליוני שקלים, וזאת לאחר שכבר רכשה בעבר אלפי טילים כאלו, וניסתה אותם בתרגילים רבים שהוכיחו את היעילות הגדולה שלהם. טילי הנ"ט הללו, שהם מהדורות המתקדמים ביותר של ה"תמוז", הם בעלי טווח של עשרות קילומטרים, ושימוש נכון שלהם בשדה הקרב, יוכל לחסל בקלות שיירות של טנקים ונגמ"שים שינסו לפלוש לפולין. ולכן, פולין מעונינת בעיסקת נשק זריזה, שתאפשר לה לחזק מאוד את כושרה ההגנתי מול פלישה אפשרית.

נזכיר גם שארה"ב רכשה מישראל 2 סוללות של כיפת ברזל, ושגם הודו - מעצמה עולמית - רכשה מישראל במיליארדי דולרים את מערכת ה"ברק" להגנה נגד טילים. 

גם במזרח התיכון, מרוקו כבר רוכשת מישראל מערכות הגנה אווירית, וגם דובאי מתענינת בכך, ביחד עם מדינות נוספות מהמפרץ הפרסי.

ישראל - המגן של העולם כולו!

זה נכון קודם כל ברוחניות, וכפי שמלמדת תורת החסידות, מה שקורה ברוחניות, משפיע ו"משתלשל" ומתגשם - בעולם הגשמי שלנו. וככל שמתקרבים לגאולה, שבה תתגלה האמת האלוקית המוחלטת, כך גם מתגלה שעם ישראל הוא המגן של העולם כולו, ובזכותו כל העולם זוכה לברכות ולשמירה אלוקית.

מבט עולמי: חמש זירות, מסקנה אחת

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...