• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

נחשף: סגן השר באיראן היה מרגל

הניו יורק טיימס חושף: סגן שר הבטחון האיראני - היה מרגל של בריטניה. השמועות על כך היו נפוצות, כעת, לאחר שהוא הוצא להורג ע"י איראן, הותר לפרסם פרטים על הפרשה
נחשף: סגן השר באיראן היה מרגל
(שימוש על פי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

תחקיר של הניו יורק טיימס חושף, באמצעות ראיונות עם אנשי מודיעין בבריטניה ובארה"ב:

סגן שר הבטחון האיראני - היה מרגל של בריטניה.

השמועות על כך היו נפוצות מאוד במשך השנים, כך כעת, לאחר שעלי רזא אכברי, הוצא להורג ע"י איראן, נראה שאנשי המודיעין הירשו לעצמם לפרסם יותר פרטים על הפרשה המדהימה הזו.

מתברר, שסגן שר הבטחון האיראני, שהיה לפני כן מפקד בכיר של משמרות המהפכה, ועבר לגור בלונדון, עשה זאת משום שלמעשה היה מרגל של בריטניה במשך שנים רבות, והעביר לה מידע רב ערך, נרחב ומפורט, הן על פרויקט הגרעין והן על צבא איראן, וכן - לפי טענת איראן שהוציאה אותו להורג - על כ- 100 פקידים ואנשי ממשל ומדענים, שחלקם חוסלו או נפגעו בהתנקשויות שונות, וביניהם פחריזאדה - מדען הגרעין הראשי - שחוסל לפני 3 שנים, ע"י ישראל לפי פרסומים זרים.

העובדה שאכברי היה מרגל הייתה נפוצה בחוגים שונים, אולם רק לאחר מותו, איראן הודתה בכך באופן רשמי, והאשימה אותו בהעברת סודותיה הכמוסים ביותר לבריטניה, לארצות המערב ולישראל.

על פי אנשי מודיעין אמריקנים ובריטים, הוא אכן היה מרגל של בריטניה, והצליח להעביר מידע רב במיוחד על האתר התת-קרקעי הסופר-סודי וסופר-מבוצר - בפורדו.

מתקן זה, שאיראן ניסתה לשמור עליו כ"סוד מדינה" - נחשף למערב ככל הנראה ע"י אכברי, ובהמשך הראיות לקיומו נחשפו ברחבי העולם, והביכו מאוד את איראן. אתר זה נבנה מתחת להר, על מנת להקשות מאוד על תקיפתו מהאוויר, ומותקנות בו אלפי צנטריפוגות להעשרת אורניום.

כעת, מתברר, המידע עליו נחשף בעיקר ע"י סגן שר הבטחון האיראני, שהיה למעשה "חפרפרת", ופעל בשירותה של בריטניה.

החשיפות הללו ממחישות היטב את העובדה שישנה סייעתא דשמיא גדולה מאוד לישראל ולמדינות המערב במאבק מול איראן, ושאכן ישנה חדירה מודיעינית עמוקה לסודות האיראנים, וזוהי הסיבה לכך שאכן ניתן לפגוע באתרי הגרעין, ובמדעני הגרעין האיראנים, כפי שאנו שומעים מדי פעם.

החדירה העמוקה הזו - של ישראל ושל המערב - לתוך איראן, גם מקנה את הבטחון בכך שאנו יודעים במידה רבה מאוד מה מתרחש במתקניה הסודיים של איראן, ובמידה ונצטרך, גם נוכל לתקוף אותם בהצלחה רבה. גם איראן יודעת זאת היטב, והיא מבינה שהיא חשופה מאוד, ופגיעה, ולכן היא מעדיפה לא להיכנס לשום עימות ישיר עם ישראל ו/או המערב, אלא רק להפעיל את כוחות ה"פרוקסי" שלה - כדוגמת חיזבאללה.

ומבחינתנו חשוב להבין מכך, כאמור לעיל, שאכן יש לנו חדירה עמוקה לתוך איראן, ושאכן איראן פגיעה מאוד לתקיפה, כי יש לנו מידע רב מאוד על היכולות שלה, על בכיריה, על נקודות התורפה שלה וכו'. ולכן, כנ"ל, איראן בעצמה אינה מעונינת בעת הזו במלחמה מול ישראל, וכפי שכבר הדגשתי זאת מספר פעמים בעבר.

זעזוזעים עולמיים - חלק מבשורת הגאולה

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...