• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

פרשנות / בכיר איראני הואשם בריגול

איראן מכריזה כי אחד מבכיריה לשעבר הואשם בריגול ויוצא להורג. האירוע מלמד עד כמה חדרו ארצות המערב ובמיוחד ישראל לתוככי בכירי הממשל עם מערך ריגול מתוחכם
בכיר איראני הואשם בריגול
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

איראן פרסמה שהיא תוציא להורג את עלי רזא עסכארי - מי שהיה שר וחבר קבינט בממשלתו של נשיא איראן מוחמד חאת'מי, שהיה גם אחד מהבכירים ביותר במשמרות המהפכה - שר ההגנה לשעבר.

במשך שנים רבות "מסתובבות" שמועות על העובדה שהנ"ל ריגל עבור ארצות המערב, וכעת איראן מפרסמת זאת רשמית ומודיעה שהיא תוציא אותו להורג.

ההכרזה האיראנית רק מלמדת אותנו עד כמה עמוק חדרו המערב, ובוודאי ישראל - אל תוך הרבדים הפנימיים ביותר של איראן, עד כדי כך שאחד הבכירים ביותר (שר הגנה לשעבר של משמרות המהפכה) - נאשם בריגול!

בחסדי ונסי ה' יתברך, החדירה העמוקה הזו מאפשרת תמונת מצב טובה על מה שקורה בתחום הגרעין, וגם סיכול מתמשך של מזימות איראניות שונות.

מכות נוספות לאיראן:

בריטניה הכריזה רשמית על כך ש"משמרות המהפכה" הם ארגון טרור (כפי שארה"ב עשתה בעבר).

זהו צעד חשוב נגד איראן, וישראל בירכה עליו.

מזה שנים רבות, משמרות המהפכה מהווים את הזרוע הביצועית של משטר האייטולות האכזרי, והם חומת ההגנה של המשטר ושל המהפכה האסאלמית. נראה שההכרזה הבריטית תסייע בעתיד להטלת סנקציות קשות על משמרות המהפכה, שמסתמכים על כוחם הכלכלי (ועל מעורבות במאות ואלפי פרויקטים כלכליים בכל רחבי איראן) על מנת לבצר את שלטון משטר הרשע.

כאמור, ההכרזה יכולה להביא לסנקציות ולמכה כלכלית על המשמרות הללו.

הכרזה חשובה נוספת בשבוע שעבר:

שר החוץ האוסטרי - שארצו אירחה את שיחות הגרעין, הודיע היום ש"נסגר החלון עבור הסכם הגרעין", ושלא נראה סיכוי לחדש אותו. כמו כן הודיע שארצו תגיב נגד איראן על רקע הפעולות שהיא נוקטת נגד האזרחים שלה במהלך דיכוי המהומות בחודשים האחרונים. כמו כן, הוא דיבר על העברת המל"טים מאיראן לרוסיה, ותקף אותה בחריפות.

בחסדי ונסי ה', איראן הולכת ומסתבכת עם כל העולם המערבי, וזאת הן בשל הדיכוי האכזרי של ההפגנות - שאינן פוסקות - והן בשל התמיכה הצבאית שלה ברוסיה שלוחמת נגד אוקראינה.

ברור שההסתבכות האיראנית הזו היא חסד ה' גלוי עם ישראל!

"הוד לה' כי טוב כי לעולם חסדו"!

ואפילו בהסתרה: למרות המאמצים של הממשלה להסתיר את הנתונים - סין קורסת

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...