• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

מלכויות מתגרות זו בזו: המהפכה באיראן ממשיכה

המהפכות נגד המשטר האיראני ממשיכות במלוא עוזן, עם עשרות הרוגים ואלפי עצורים • המהפכה מצביעה על המשך התממשות חזון הנביאים בערב הגאולה
מלכויות מתגרות זו בזו: המהפכה באיראן ממשיכה
מפגינים איראניים נגד השלטון בחודש שעבר (צילום: Darafsh)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

המהומות באיראן נמשכות.

משטרת איראן הודיעה היום שהיא תשתמש ב"כל הכח שלה" מול המפגינים.

על פי ההערכות עד עכשיו נהרגו במהומות כ- 100 אזרחים - מאש כוחות הבטחון האכזריים של איראן. עשרות עיתונאים נעצרו, והתקשורת הסלולרית והאינטרנטית עדיין לא חזרה לתפקד.

בדיכוי המהומות משתתפות גם יחידות איראניות מיוחדות, והשוטרים מגיעים עם "שריון גוף" ומכים את האזרחים, וגם משתמשים באש חיה.

במאמץ לנצח את גל המחאה הענקי, איראן "יורה אש לכל הכיוונים" - היום ואתמול שיגרו משמרות המהפכה האיראנים טילים לעבר צפון עיראק, תוך שהם מאשימים את הארגונים הכורדים שם בליבוי המהומות באיראן.

לפי אמצעי תקשרות איראנים נורו 72 טילים ורקטות לעבר עיראק. לפחות 9 אזרחים עיראקים נהרגו ועשרות נפצעו במתקפות האיראניות האכזריות הללו, שכללו גם שיגור של מל"טי תקיפה וגם הפגזות ארטילריות חסרות אבחנה. 

עיראק, שחוששת להסתבך בעימות צבאי עם איראן, לא הגיבה על המתקפות באופן צבאי, אלא רק הזמינה את השגריר האיראני במדינה לשימוע.

כמו כן, הותקף היום "האזור הירוק" (אזור מאובטח בכבדות בלב בגדד שבו נמצאות נציגויות דיפלומטיות רבות) - לפחות 7 נפצעו במתקפת קטיושות, שכנראה הוצאה לפועל ע"י מיליציות פרו-איראניות.

איראן האשימה גם את ארה"ב והמערב בליבוי המהומות, והבטיחה שתגיב לכך. מנגד, קנדה הכריזה על הטלת סנקציות נגד עשרות ארגונים ומנהיגים באיראן, וגרמניה אמרה שגם היא תטיל סנקציות.

ארה"ב הטילה סנקציות נגד "משטרת הצניעות", וצרפת גינתה בחריפות את הדיכוי האכזרי של ההפגנות ואת ההרג המסיבי של האזרחים. על פי הערכות שונות המשטר האיראני עצר עד היום כ- 3000 איש מבין המפגינים. 

המחאות הגדולות ממשיכות - גם בערים מרכזיות כמו טהראן הבירה, בושהר (הזכורה לכולנו מפרויקט הגרעין), איספהאן (שגם בה יש תשתית גרעינית נרחבת), ויאזד. למחאה הצטרפו גם שורה ארוכה של אמנים, ספורטאים, פרופסורים ועוד.

נאחל למפגינים בהצלחה בהפלת משטר הרשע האיראני!

המחאה באיראן מתפשטת, סימנים ללחץ בשלטון

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...