• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

בצורת באירופה?!

צרפת נמצאת בעיצומו של גל חום רביעי מתחילת השנה • הממשלה מזהירה את אזרחיה שארצם מתמודדת עתה עם הבצורת הקשה ביותר בהיסטוריה שלה • גם נהר הריין בגרמניה מתייבש, ובריטניה מנסה לשמור על המים שלה • מה קורה באירופה?
בצורת באירופה?!
מפלס המים בנהר הריין, הנהר השני בגודלו באירופה, המשיך לרדת בגלל הטמפרטורות העולות והיעדר גשמים, מה שמונע מכלי שיט רבים לנווט במים במלוא התפוקה.
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

כוחות הכיבוי בצרפת מתמודדים לאחרונה עם גל של שריפת ענק. בדרום-מערב המדינה, בשטח שבו השתוללה שריפת ענק רק בחודש שעבר, פונו אז מבתיהם יותר מ-39,000 בני אדם מאימת השריפה. ועתה אחרי בקושי חודש, התלקחה האש מחדש. "טיפסנו על הגגות לראות מה קורה, תוך 10 דקות העשן הגיע למימדים אדירים", סיפרו ניצולים מבועתים.

שטח של יותר מ-572 קמ"ר עלה בלהבות השנה בצרפת - כמעט פי 6 מהממוצע השנתי בין 2006 ל-2021. צרפת נמצאת בעיצומו של גל החום הקיצוני הרביעי מתחילת השנה, ובדרום המדינה הטמפרטורות צפויות להגיע ל-40 מעלות. חודש יולי היה החודש הצחיח ביותר בצרפת מאז החלו הרשויות לתעד את הטמפרטורות. הודעה מטעם הממשלה טוענת שצרפת מתמודדת עתה עם הבצורת הקשה בתולדותיה... בשבוע שעבר הודיעה ממשלת מקרון כי יותר מ-100 יישובים ברחבי צרפת נותרו ללא מי שתייה(!) וחייבים לקבל אספקה בדחיפות, מכיוון ש"כבר לא נשאר כלום בצינורות". ראש ממשלת צרפת אליזבת בורן, קראה בסוף השבוע לציבור לחסוך מים.

יותר מכולם מודאגים המדענים. מדעני אקלים מכל העולם טוענים שתופעות כבצורת, שריפות ומחסור במים תהפוכנה לתכופות יותר באירופה בעתיד הקרוב בגלל משבר האקלים העולמי. באמריקה הם צופים שטפונות בסדרי גודל לא מוכרים שעתידים להחריב ערים גדולות, ואיש איננו מתייחס עוד למגמה כקונספירציה. ממצאי הקיץ האחרון שברו שיאים בכל העולם ועלו אף על תחזיותיהם של הקיצוניים שבמומחים. הכל גם קורה מהר בהרבה משחזו המודלים האקלימיים המחמירים ביותר שנבנו על סמך ניסיון העבר.

בספרד המצב קשה עוד יותר. שריפות והרוגים, שלא לדבר על משק מים קורס.

גם בגרמניה מודאגים. הריין שזורם בשטחה הוא הנהר הארוך ביותר במערב אירופה ומשמש משחר ההיסטוריה כנתיב מסחרי חשוב של הובלת סחורות אל הים. בעיצומו של קיץ צחיח וטמפרטורות קיצוניות גם שם, הולך ויורד מפלס המים של הריין לשפל לא מוכר. ירידת המפלס גורמת לעיכובים בתנועת הספינות ולזינוק של עד פי 5 (!) בדמי הובלת סחורות. די ברור לכולם שם, שהריין פשוט הולך ומתייבש, והשאלה היא רק כמה זמן זה עוד יקח. כאב ראש נוסף לגרמנים הוא שדי לא ברור להם איך הם הולכים לחמם את בתיהם בחורף הקרוב, אפרופו משבר הגז הרוסי.

גם בהולנד ובשוויץ מתייבשים נהרות, ובאיטליה התכווץ נהר הפו פלאים והותיר שוליים חוליים רחבים יותר ממה שנשאר במה שהיה פעם ערוץ רחב ומלא מים זורמים. "מעולם לא ראינו דבר כזה", מצטטים יודעי דבר. הנהרות המפורסמים של אירופה נעלמים וגוררים את הכלכלה לתהום.

בבריטניה מצהיבים מגרשי גולף ופארקים שהיו ירוקים. השר לאיכות הסביבה קורא לנקוט צעדי זהירות כדי להגן על אספקת המים, וזאת בשעה שגל חום מאיים נוסף מתקדם במהירות בכיוון הממלכה. "אנחנו בדרך לסתיו שצפוי להיות יבש מאוד", אמר השר והצהיר שבריטניה חווה את הקיץ היבש ב-50 השנים האחרונות. לאור התחזיות על גלי החום הצפויים להימשך, מתכננים שם עתה מדיניות הגבלות וקיצוב במים, שהם קוראים לו "שימוש מבוקר".

הידלדלות הנהרות וחום המים שעולה, מונע אפשרות קירור כורים גרעיניים באמצעותם.

ועוד לא דיברנו על המלחמה הפנים-אירופאית שמתפוצצת להם בפנים, תרחיש זוועות שאיש לא היה מאמין שיכול להתרחש באירופה המדושנת בעידן הגלובליזציה.

אז מה עובר על אירופה?!

או מה שיותר חשוב: מה לגאולה ולאפוקליפסה הזאת? אז ככה.

אמנם משיח יביא גאולה לעולם כולו, אבל סדר צריך להיות.

חז"ל מדווחים ש"עשרה קבין של יופי ירדו לעולם. תשעה נטלה ירושלים, ואחד כל העולם כולו". ולא רק יופי, אלא כל דבר טוב שנברא. וזאת משום שמטרת הבריאה היא לסייע לבני ישראל להתוודע אל אלוקיהם. ממילא, הברכה האלוקית מגיעה לעולם - למענם, ורוב רובה (תשעה קבין) יורדת אל המקום בו הם נמצאים (מעין "ירושלים" של אותה תקופה).

המסלול לקראת ה"התוודעות" שתיכנן לנו השם הוא משהו כמו טירונות של יחידת עילית. גדוד-העל נקרא "ממלכת כהנים וגוי קדוש". כחלק מההכשרה יצאנו למשימה אדירה של הכנת הבריאה לגילוי השם כאן עלי אדמות. התקופה שנדרשת לנו על מנת להשלים את המבצע האלוקי נקראת "גלות", והיא מאופיינת בסיכונים רבים. זו הסיבה שלכל מקום, עוין לקדושה ככל שיהיה, אליו נשלחנו - יוצאת עמנו השכינה בכבודה ובעצמה. כנאמר: "גלו לבבל - שכינה עמהם, גלו לאדום - שכינה עמהם". היא תמיד איתנו בכל מקום וזמן, בין אם אנו חשים בכך ובין אם לאו.

השכינה שבקרבנו מביאה ברכה שמיימית לכל מקום אליו מגיעים יהודים. היא מתבטאת בשטח כתנופה רעננה של אמונה בא-ל אחד ומוסריות גבוהה, כמו גם פיתוח ושגשוג כלכלי וחברתי, פיתוח בנקאות ומסחר, רפואה ומדע. וממילא, לאורך ההיסטוריה כולה, הפך המקום בו התיישבו רוב הגולים היהודים באותה תקופה, לאימפריה העולמית. לא פחות.

ככלל, הגויים לא הכירו לנו תודה על תרומתו האדירה של עם ישראל לאנושות, להיפך.

וכאן חל הסוויץ' בעלילה: כי המשימה עומדת להסתיים. לאחר עבודת נמלים עיקשת של אלפי שנות "גלות" ונדודים במהלכן נזרעו זרעי האמונה וחוקי צדק ויושר בעולם כולו, יתגלה אל הבריאה סוף סוף ובקרוב מאוד - הריבונו של עולם. בעל-הבית האמיתי.

עם-ישראל כולו ישוב אל מקומו הטבעי, "ירושלים" האורגינלית שנמצאת - איך לא - בארץ הקודש. עימנו יחד תשוב לכאן השכינה הקדושה שמעולם לא עזבה אותנו. עם השכינה הקדושה יעזבו את הגולה גם תשעת ה"קבין של יופי" של ברכה ושל כל דבר טוב, וישובו גם הם הביתה. שהרי מלכתחילה היו תמיד שייכים הנה. כבר עתה אי אפשר שלא לראות את גלי העליה החדשים, מגמה שמתגברת והולכת מצרפת, אוקראינה, רוסיה ועוד, ואת התעצמותו של העם היושב בציון.

מדהים להיווכח שלמרות תהליך המידבור הדוהר שחובק את העולם, דווקא כאן נפתרו לאחרונה ממש כל בעיות המים והאנרגיה. המתקנים המתקדמים בעולם להתפלת מי ים מספקים לארץ ישראל את כל תצרוכת המים פלוס, ועד לאפשרות לתמוך גם במדינות נוספות בעודפי מים אדירים. למשל ירדן, שכנתינו העויינת, שהזרמת מים ישראליים מונעת ממנה מלהתייבש סופית. ועד להפניית עודפי מים לכינרת המוביל המים שעובד עתה הפוך, ומזרים אל הכינרת המלאה, את עודפי המים המותפלים.

מרבצי הגז שמתגלים בים פותרים את משבר האנרגיה שלנו ומאפשרים לתמוך גם ב- אירופה(!) הרעבה לגז (תמורת תמורה הולמת, כמובן). ברכה מדוייקת מאוד שבה הביתה ממש עכשיו ללא ספק. וזוהי רק ההתחלה.

עמים בארצות שלא ידעו להבחין, וניכסו לעצמם ברכה שאינה שייכת אליהם - יתגלו כפי שהם באמת. כפי שהם בלעדי כל מה שבעצם לא היה שייך להם באמת אף פעם.

האם יכול להיות שהבצורת באירופה, שהגשם...  שזה פשוט מפסיק לרדת להם שם מהשמיים?

דרמה בעיראק: מהומות כנגד ההתערבות האיראנית

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...