• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

מיליון רובל לאם הגיבורה

פוטין מעודד ילודה ברוסיה לאחר שפל בן עשרות שנים בדמוגרפיה הרוסית • זה קשור לגאולה? והאם הרבי שליט"א מלך המשיח מעודד ילודה גם בקרב אינם יהודים? • פרו ורבו ומלאו את הארץ
מיליון רובל לאם הגיבורה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בשבועות האחרונים התבשרנו כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, הקים לתחייה את פרס "האם הגיבורה" - תואר כבוד שניתן לפני כמה עשרות שנים ברוסיה לאמהות שיולדות עשרה ילדים או יותר. זה קורה כאשר רוסיה ניצבת בפני בעיה דמוגרפית מצטברת בעשרות השנים האחרונות שאף החריפה במהלך הסכסוך המתמשך עם אוקראינה.

אשה שילדה עשרה ילדים, תקבל את הפרס ותואר הכבוד בהגיע הילד העשירי וזאת בתנאי ששאר הילדים בחיים - או מתו על מזבח המולדת בעת שירותם, בנסיבות חירום או בפעולות טרור וכדומה.

הפרס, מיליון רובל, שווה לסביבות 16,000 דולר ולכ- 53,000 ש"ח והוא נוסד בברית המועצות בשנת 1944 לאחר מלחמת העולם השניה בה נפגעה האוכלוסיה אנושות.

בעשרות השנים האחרונות שוב האוכלוסיה הרוסית במגמת ירידה מתמדת, מה שהתחזק בעת מגיפת הקורונה והתעצם עם המלחמה שהכריז פוטין על אוקראינה, בה אבדו עשרות אלפי חיילים רוסים. כמות הילדים הממוצעת לאשה ברוסיה עומדת על 1.6, נתון נמוך לכל הדעות.

אחד מייעודי הגאולה הוא ילודה בקצב מזורז אצל בני ישראל, בדומה לקצב הלידה בזמן שיעבוד מצרים שאז 'ובני ישראל פרו וישרצו וירבו ויעצמו במאוד מאוד'. אחת הסיבות לכך היא לקיים את הבטחתו של הקב"ה לאברהם אבינו: 'והיה זרעך כעפר הארץ'.

באשר לאומות העולם, טרם ידוע מה יהיה קצב הילודה שלהם בגאולה העתידה, אך רק רמז לכך ניתן למצוא בשיחתו המתועדת של הרבי שליט"א מלך המשיח עם האדמו"ר מסדיגורא שהגיע לביקור. בין הדברים אמר הרבי שליט"א מלך המשיח, כי על היהודים בארץ ישראל לדאוג להשקיע ולעודד את הילודה, ואין להם לדאוג בקשר לצמיחת הילודה הערבית יחד עם זאת, משום שגם הם מצווים ליישב את עולמו של הקב"ה כחלק מ-7 מצוות בני נח בהן מחויבת האנושות כולה.

הפרס שמעניק פוטין לעידוד הילודה, מהווה תזכורת כי אנו נמצאים בימות המשיח בהם מתגלה כי כל מה שברא הקב"ה בעולמו לא ברא אלא לכבודו וכל הבריאה מיישרת קו אט אט לרצון האלוקי.

מאות כפרים הוצפו בהודו

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...