• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח ניסן התשפ"ד (26.04.2024) פרשת מצורע

"משחקי מלחמה" בין סין לארצות הברית

ארה"ב מפרסמים תוצאות של "משחק מלחמה" שנערך לפני כמה שנים, במסגרתו הוצבו האפשרויות לקראת מתיחות צבאית בין טייוואן וארצות הברית מצד אחד לבין סין המעוניינת להשתלט על טייוואן. חז"ל כבר קבעו: "אם ראית מלכויות מתגרות זו בזו - צפה לרגלו של משיח"
"משחקי מלחמה" בין סין לארצות הברית
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

המתיחות בין סין לבין טייוואן נמשכת, ובארה"ב מפרסמים תוצאות של "משחק מלחמה" שנערך לפני כמה שנים, ובו דימו אסטרטגים אמריקנים וקצינים בכירים מלחמה בין ארה"ב וטייוואן נגד סין, במקרה שסין תרצה להשתלט עליה.

סוכנות בלומברג דיווחה שמשחק המלחמה נערך ע"י מומחי הבטחון האמריקנים בבניין הסמוך לבית הלבן, והוא נעשה בזמן שבו סין ביצעה תמרונים ליד טייוואן.

נזכיר שגם בימים אלו ממש מבצעת סין תמרונים גדולים מאוד ליד טייוואן, והמתיחות בין המדינות גואה.

מה היו תוצאות משחק המלחמה?

בתרחיש המלחמתי שתורגל, הכריזה סין מלחמה על טייוואן, וארה"ב נחלצה לעזרתה, אולם שתי המעצמות לא השתמשו בנשק גרעיני. לפי התרחיש, יפן הסכימה לתת רשות להשתמש בנמליה נגד סין, אך צבא יפן לא התערב ישירות בלחימה.

על פי המידע שפורסם, הגיעו המנתחים האמריקנים למסקנה כי הצי האמריקני יספוג מכה קשה מאוד. לסין יש כמויות גדולות מאוד של טילים ארוכי טווח, והם צפויים להיות משוגרים נגד כלי השיט של ארה"ב וטייוואן בכמויות עצומות, שיקשו על מערכות ההגנה של הספינות להתמודד איתם. ב- 18 מתוך 22 סבבים של משחק המלחמה, טיבעו הסינים את מרבית כלי השייט האמריקנים - הן נושאות מטוסים והן ספינות מלחמה, והם גם הצליחו להשמיד מאות מטוסי קרב אמריקנים על הקרקע.

אולם, גם סין תספוג מכה קשה. לפי אותו משחק מלחמה, יצליח הצבא האמריקני - במחיר של אבדות כבדות ביותר - לעצור את הפלישה הסינית, תוך שהוא מטבע 150 ספינות קרב ונחתות שמיועדות להזרים חיילים סינים לנחיתה על חופי טייוואן.

המחיר שארה"ב תשלם יהיה גבוה - 900 מטוסי קרב יושמדו, ורוב הצי האמריקני באזור יושמד, אולם הפלישה הסינית תסוכל, כך לפי התוצאות של משחק המלחמה, שלפיו המלחמה תימשך כארבעה שבועות.

כאמור, נכון לעכשיו, המתיחות באזור טייוואן גבוהה.

אחד מסימני הגאולה של חז"ל: "אם ראית מלכויות מתגרות זו בזו - צפה לרגלו של משיח"!

נדגיש: על פי מאמר חז"ל הזה, מדובר על "התגרות" בלבד, ולאו דוקא על מלחמה.

ואכן, התגרויות כאלו ישנן הן בחזית הרוסית מול מדינות המערב, והן בשבועות האחרונים בחזית של טייוואן וארה"ב מול סין.

עוד נדגיש: אין כרגע היערכות סינית לפלישה מיידית, אלא רק תמרונים גדולים. כמו כן, ברור גם לסין שמלחמה כזו תדרדר אותה לשפל כלכלי נוראי, שימחק את הישגיה הכלכליים הגדולים בעשרות השנים האחרונות. במקרה של מלחמה תהפוך סין למדינה מנודה, בדומה לרוסיה היום, והיא תקרוס כלכלית. לכן, ברור שסין תנקוט בצעד מלחמתי רק כמוצא אחרון.

העולם מתייבש

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...