• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ג אייר התשפ"ד (21.05.2024) פרשת בהר

טורקיה במצבע צבאי מול סוריה

שתי מדינות המביעות חדשות לבקרים את עויינותם כלפי ישראל, נמצאות במצב מלחמתי האחת כנגד השניה. בימים האחרונים הכריז נשיא טורקיה על מבצע צבאי בעומק סוריה. אפשר לומר באופן וודאי כי במצב זה אנו מאחלים הצלחה לשני הצדדים
טורקיה במצבע צבאי מול סוריה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

נשיא טורקיה ארדואן מודיע על מבצע טורקי צבאי חדש וגדול בצפון סוריה.
במסגרת המבצע כוחות טורקים גדולים כבר נעים לתוך סוריה בימים האחרונים, וזאת, לפי ארדואן, על מנת לייצר איזור בטחון בעומק של 30 ק"מ, שיהיה "נקי" מנוכחות של כוחות כורדים, שמבצעים תקיפות וירי רקטי מתוך סוריה לעבר טורקיה.

טורקיה מנצלת כאן את החולשה הרוסית - רוסיה פינתה בחודש האחרון כוחות רבים מסוריה והפנתה אותם לאוקראינה, והיא גם מנצלת את העובדה שמדינות המערב מעונינות בהסכמה שלה לצירוף מדינות נוספות לנאטו ולכן לא צפוי שהן יגנו אותה או יפעלו נגדה.

לישראל המהלך הטורקי אינו מזיק כלל, ואדרבא, סביר להניח שהוא יביא להתנגשות בין טורקיה לבין כוחות סוריים, וגם להגברת המתח בין טורקיה לבין איראן (ורוסיה). טורקיה גם תספוג במהלך הצבאי הזה אבדות מול ההתנגדות הכורדית.

העימות בין טורקיה לסוריה (שתנסה להגן על ריבונותה ולפעול נגד הצבא הטורקי) הוא רק לטובת ישראל, היות ושתיהן מדינות עוינות לנו.
ועל זה נאמר "בהצלחה לשני הצדדים"...

בחסדי ה' האויבים שלנו רק מוסיפים להסתכסך ביניהם, וזהו אחד מסימני הגאולה המרכזיים, כמובא בנביא ישעיה (שהינו "נביא הגאולה") - "וסכסכתי מצרים במצרים" ...

טורקיה גם סופגת מהלומה כלכלית קשה, עם עליה מטאורית של מחירי המזון והאנרגיה. האינפלציה בטורקיה הגיעה מתחילת השנה לשיא מדהים של 74 אחוז!
עליית המחירים העצומה הזו היא תהליך שנמשך בשנים האחרונות, והיא החריפה עקב המלחמה באוקראינה.

נאחל לטורקיה ולסוריה, ולשאר שונאי ישראל שימשיכו ליפול במהירות, כלכלית, צבאית, ובכל המימדים...

כל זה הוא חסדי ונסי ה' הגלויים!

איראן ממשיכה לספוג מהלומות קשות

דיווח באיראן: אושרה רשמית מותו של מחזיק השלטון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...