• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

המביא לארץ ותרעד: רעידת אדמה בפרו

רעידת אדמה חזקה במיוחד הורגשה בפרו שבדרום אמריקה. לא נמסר על נפגעים ב"ה. הרבי שליט"א מלך המשיח אומר כי מטרתם של אירועים אלו היא לעורר את בני האדם להתנהג בדרך הנכונה לפי הוראות הבורא
המביא לארץ ותרעד: רעידת אדמה בפרו
פרו
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

רעידת אדמה עזה בעוצמה 7.2 בסולם ריכטר התרחשה בדרום פרו היום - יום חמישי בשעה 8 בבוקר.

מוקד הרעש - שהיה בעומק של 200 ק"מ - זעזע את אזור דרום המדינה (על פי חלק מהדיווחים, בניינים נראו רועדים גם בבירה לימה), והורגש גם במדינות השכנות, ברזיל, בוליביה, פרו וצ'ילה. לא נמסר על פצועים ונפגעים בנפש, ברוך ה'.

פרו היא המדינה השלישית בגודלה הגיאוגרפי בדרום אמריקה, עם אוכלוסייה של כ- 30 מיליון נפש. בפרו קיימים ריכוזים יהודיים המונים כ- 2,500 נפש, מלבד תיירים יהודיים רבים.

בל"ג בעומר ה'תש"נ - בעת תהלוכת הילדים המרכזית בניו יורק, נשא הרבי שליט"א מלך המשיח דברים. בין היתר אמר כי אין לפחד מרעידות אדמה, כיוון שהכוונה האמיתית בהם היא לעורר את האנשים להיטיב את דרכם ולא לפגוע. שישה שבועות לאחר מכן, התרחשו רעידות אדמה אדירות באיראן ובפרו. באיראן, כאמור, נרשמו מעל 50,000 מקרי מוות, ואילו בפרו לעומת זאת, רק 77 מקרי מוות. גם בשנים שלאחר מכן התרחשו בשתי המדינות עוד רעידות אדמה, אך בשונה מאיראן, בה מספר ההרוגים עמד על עשרות אלפים, בפרו רעידות אדמה לא מעטות עברו ללא הרוגים כלל - כולל הרעידה הנוכחית. נתון שאולי משקף את התקדמותה של פרו לצדק ויושר.

להלן דברי הרבי שליט"א מלך המשיח בנושא אסונות הטבע: "על ידי זה שהנהגת העולם היא מתוך שלום ואחדות, ומתוך הכרה בבורא העולם ומנהיגו, מקור הטוב והחסד, אזי ניתווסף עוד יותר בהמשכת ברכותיו של הקב"ה בעולם.

במצב כזה, אין צורך בעניינים בלתי רצויים, עונשים וכו', אלא אדרבא, על ידי ההוספה בהשפעת הטוב, ניתווסף עוד יותר בהכרה בבורא עולם ומנהיגו, מקור הטוב והחסד, שמשפיע טוב וחסד בכל העולם.

ויתירה מזו, שלא צריכים לפחד מעניינים בלתי רצויים, רעידות אדמה וכו', שכן, גם אם בעבר היו רעידות אדמה, הרי הכוונה האמיתית בזה היה להזכיר לאלה, שמאיזה סיבה שהיא שכחו, או לא ידעו שיש בורא לעולם ומנהיגו, על ידי שמפחידים אותם לרגע ברעידת אדמה, כדי להרעיד אותם מהטעות שחיו בה, שמכאן ולהבא ידעו שהעולם נברא ומתנהג על ידי הקב"ה, מקור הטוב, שלכן צריך להיות, וישנו ריבוי טוב בעולם, ועד לריבוי כזה שיש בכוחו לשתק ולבער את העניינים הבלתי רצויים".

מדינות העולם מעבירות לאוקראינה טילים וציוד

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...