• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

נשיא ארה"ב הכריז על יום החינוך

כמיטב המסורת. גם השנה, נשיא ארצות הברית גו' ביידן חתם על ההצהרה הקובעת את יום הולדתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, י"א ניסן כיום החינוך. "בכוח הסמכות המוקנית לי על פי החוקה וחוקי ארצות הברית, מכריז בזאת על יום החינוך והשיתוף של ארה"ב"
נשיא ארה"ב הכריז על יום החינוך
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

תרגום ההצהרה מאנגלית:

כאשר אנו עובדים יחד כדי לבנות אמריקה טובה יותר, עלינו לזכור שחינוך הוא המפתח להשגת הזדמנויות גדולות יותר, שגשוג, יציבות ושוויון, הן כאן והן ברחבי העולם. חינוך איכותי מפתח את הנפש, פותח את הלב, מטפח את כישרונותינו ומחזק את אופינו. באמצעות החינוך, אנו לומדים לזהות את עצמנו בשכנינו, ולהוקיר כבוד לחוויה האנושית המשותפת שלנו. איש לא הבין זאת טוב יותר מהאיש שאנו חוגגים ביום זה את חייו ומורשתו: הרב מנחם מענדל שניאורסון, הרבי מליובאוויטש ומנהיג תנועת חב"ד-ליובאוויטש.

מסירותו של הרבי לחינוך אנשים ברחבי העולם והכבוד העמוק שלו לגיוון, להכלה, לצדק ולשוויון היוו דוגמה חזקה לדורות של אמריקאים ואנשים ברחבי העולם. לאחר ששרד את אחד הפרקים האכזריים בהיסטוריה, יצא הרבי נחוש לעזור לרפא את נשמת האנושות. הוא הותיר את חותמו כהוגה דעות, מנהיג ומורה שזיהה את הפוטנציאל הבלתי מוגבל של כל אדם ללא קשר לרקע שלו. הפנייה שלו מורגשת עד היום באינספור בתי תפילה, מרכזי חינוך, מרכזי תרבות וקהילות שירות ברחבי העולם.

עבודתו של הרבי מזכירה לנו, כדברי הנביא עמוס, "שנאו רע ואהבו טוב והציגו בשער משפט". לכל אחד מאיתנו יש אחריות לעמוד במילים הללו – בכיתה ומחוצה לה – ולשתול את זרעי האהבה, החסד והאמפתיה בלבם ובמוחם של כל ילד באמריקה.

כדי להבטיח שילדינו יקבלו כל הזדמנות ללמוד ולצמוח, ההנהלה שלי סיפקה משאבים באמצעות תוכנית ההצלה האמריקאית לבתי ספר כדי לפתוח אותם מחדש בבטחה. היום, הודות לאסטרטגיית ה-COVID-19 שלנו ולחוסן של קהילות מקומיות, יותר מ-99 אחוז מבתי הספר באמריקה נפתחים שוב. אבל אם אנחנו באמת מתכוונים לבנות אמריקה טובה יותר, עלינו להמשיך לבצע השקעות טרנספורמטיביות בחינוך – כולל הפיכת גן ילדים איכותי זמין לכל ילד בן 3 ו-4 באמריקה והתכנסות כדי להתמודד עם האגרה הבלתי נראית על בריאותם הנפשית של ילדים שהוחרפה בעקבות המגיפה.

היום, יום הולדתו ה-120 של הרבי – הבה נחגוג את כל המחנכים, הסנגורים והחלוצים שמלמדים את הצעירים את השיעורים היוצרים שכנים אכפתיים וקשרים קרובים יותר. הבה נתחייב ללמוד ביחד, לחלוק את הטוב ביותר שיש לנו להציע ולעבוד באחדות למען הכלל.

כעת, לפיכך, אני, ג'וזף ר. ביידן ג'וניור, נשיא ארצות הברית של אמריקה, מכוח הסמכות המוקנית לי על פי החוקה וחוקי ארצות הברית, מכריז בזאת על ה-12 באפריל 2022 כיום החינוך והשיתוף של ארה"ב. אני קורא לכל פקידי הממשלה, המחנכים, המתנדבים ולכל תושבי ארצות הברית לקיים את היום הזה עם תוכניות, טקסים ופעילויות מתאימות.

לראיה, נתתי בזאת את ידי ביום האחד-עשר באפריל, בשנת אלפיים עשרים ושתיים, וושנת המאתיים ארבעים וחמש לעצמאותה של ארצות הברית של אמריקה.
JOSEPH R. BIDEN JR.

WhatsApp Image 2022-04-13 at 02.41.18

תקיפה חריגה של צה"ל לאור יום בסוריה

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...