• ב"ה ימות המשיח!
  • י' ניסן התשפ"ד (18.04.2024) פרשת מצורע

השליח במולדובה: אנחנו מקשיבים לדברי הנביא בלבד

הרב מנחם מענדל אקסלרוד: אנחנו חוזרים בפני כל מי ששואל אותנו על המצב את דברי נביא דורנו, כפי שמופיעים בעשרות שיחות: הקדוש ברוך הוא שומר ומגן על בניו, וכל המלחמות שמתרחשות בין אומות העולם הם מסימני הגאולה!
השליח במולדובה: אנחנו מקשיבים לדברי הנביא בלבד
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרב מנחם מענדל אקסלרוד, משלוחי הרבי מלך המשיח שליט"א למדינת מולדובה במסר לאתר 'הגאולה':

אנחנו חוזרים בפני כל מי ששואל אותנו על המצב את דברי נביא דורנו, כפי שמופיעים בעשרות שיחות: הקדוש ברוך הוא שומר ומגן על בניו, וכל המלחמות שמתרחשות בין אומות העולם הם מסימני הגאולה!

‏"ובפרט כשרואים המאורעות שבתקופה האחרונה בנוגע‏ ל"תולדות ישמעאל" (שבסיום פרשתנו) - אשר נוסף לכך שכללות ‏הענין ד"מלכיות מתגרות זו בזו" הוא מסימני הגאולה, כמארז"ל: אם ראית מלכיות מתגרות זו בזו צפה לרגליו של משיח", הרי זה ‏בהדגשה יתירה בנוגע ל"תולדות ישמעאל", כדאיתא בילקוט ‏שמעוני "שנה שמלך המשיח נגלה בו . . מלך פרס מתגרה במלך‏ ערבי . . כל אומות העולם מתרעשים ומתבהלים" (כפי שרואים ‏במוחש הבלבול דאומות העולם שלא יודעים מה לעשות, ומחפשים עצות ‏שונות כו'), והקב"ה אומר לישראל, בני אל תתייראו כל מה ‏שעשיתי לא עשיתי אלא בשבילכם . . הגיע זמן גאולתכם", ‏וממשיך, ש"מלך המשיח. . עומד על גג בית המקדש והוא משמיע‏ להם לישראל ואומר ענוים הגיע זמן גאולתכם" - כפי שהכריזו‏ ומכריזים במיוחד לאחרונה."

‏(משיחות ש"פ חיי שרה, כ"ב מרחשון תנש"א)

רוסיה פתחה במבצע צבאי כנגד אוקראינה

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...