• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

מלכויות מתגרות / רוסיה מחריפה את צעדיה ומתכוננת לפלישה לאוקראינה

החרפה נוספת במשבר אוקראינה-רוסיה. אמש הכריז נשיא רוסיה ולדימיר פוטין על הכרתם בעצמאותן של שתי הרפובליקות של הבדלנים הפרו-רוסיים של דונייצק ולוהנסק בחבל דונבאס שבמזרח אוקראינה. לאור זאת הצבא הרוסי נערך לפלוש לאזורים אלה במזרח אוקראינה
רוסיה מחריפה את צעדיה ומתכוננת לפלישה לאוקראינה
צילום: משרד ההגנה של הפדרציה הרוסית
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

"אם ראית מלכויות מתגרות זו בזו - צפה לרגליו של משיח". התחממות בגבול רוסיה אוקראינה , לאחר שבועות של מתח, הכריעו אתמול ברוסיה והכירו במחוזות דונייצק ולוהנסק בחבל דונבאס כחלק מרוסיה. במקביל הודיעו כי מעתה המטבע המקומית תהיה הרובל הרוסי.

לפי דיווחים בכלי תקשורת רוסיים ועדי ראייה, טנקים רוסים נצפו אמש בדונייצק וכן תנועה ערה של כוחות צבא מאז שפוטין הכריז על הכרה בעצמאות המחוזות המורדים באוקראינה. 

בתוך כך, נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, התייחס למתיחות עם רוסיה ואמר כי "אנחנו מאמינים שלא תהיה מלחמה ולא תהיה הסלמה רחבה".
לפי הערכות כרגע נמצאים בשטחי הגבול כ-130,000 חיילים רוסים. למרות השיחות בין דיפלומטים אמריקאים ורוסים שהתקיימו בחודש האחרון בז'נבה כדי להימנע מהסלמה. השיחות כשלו, עקב דרישותיה של רוסיה לכך שאוקראינה לא תצטרף לנאט"ו, וכן צמצום נוכחות צבאית של נאט"ו במזרח אירופה.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שוחח הלילה (בין שני לשלישי) עם עמיתו האוקראיני וולודימיר זלנסקי ועם עמיתיו מגרמניה וצרפת, שולץ ומקרון, בהתאמה.

נשיא אוקראינה מסר בהצהרה לאחר שיחתו עם ביידן, כי "הגבולות הבין-לאומיים של אוקראינה יישארו כפי שהם וההצהרות הרוסיות לא משנות". לדבריו, רוסיה מפרה את הריבונות האוקראינית, לא עומדת בהסכמים הקיימים, והורסת את המאמצים הדיפלומטיים. "אנחנו מוכנים להכל. אנחנו רוצים שלום ותומכים בדיפלומטיה, אבל ההחלטה הרוסית הורסת אותה. לא ניתן דבר לאף אחד".

למרות זאת, חשוב להזכיר, כי אנו נמצאים בתקופה מיוחדת, בה פסקו המלחמות העולמיות, וכי כזו לא תקרה גם הפעם באופן וודאי. גם הנסיונות להגביה את הלהבות למלחמה איזורית, ירדו בעזרת ה' בקרוב.

יצויין כי השלוחים הפעילים באיזורים אלו, כתבו השבוע לרבי שליט"א מלך המשיח על ממצב וזכו לברכתו.

לאור זאת נזכיר את דבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח, שנאמרו בהקשר למלחמת המפרץ, שם התאחדו אומות העולם כנגד משטר הרשע של סאדם חוסיין, בצטטו את דברי המדרש: "אמר רבי יצחק: שנה שמלך המשיח נגלה בו, כל מלכי אומות העולם מתגרים זה בזה. מלך פרס מתגרה במלך ערבי, והולך מלך ערבי לארם ליטול עצה מהם.. וכל אומות העולם מתרעשים ומתבהלים ונופלים על פניהם ויאחוז אותם צירים כצירי יולדה. וישראל מתרעשים ומתבהלים, ואומרים: להיכן נבוא ונלך, להיכן נבוא ונלך? ואומר להם [=הקב"ה לישראל]: בני, אל תתייראו, כל מה שעשיתי, לא עשיתי אלא בשבילכם. מפני מה אתם מתייראים? אל תיראו, הגיע זמן גאולתכם" (ילקוט שמעוני ישעיה רמז תצט)

ובשיחת שבת פרשת בראשית תנש"א אומר: "המאורעות במפרץ הפרסי - מסימני הגאולה כמאמר רז"ל בנוגע ל"מלכיות מתגרות כו'", ובפרטיות יותר - "מלך פרס (דקאי בפשטות על השטח שכולל עירק) מתגרה במלך ערבי כו' וכל אומות העולם מתרעשין ומתבהלים כו', ואומר (הקב"ה) להם (לישראל).. אל תיראו הגיע זמן גאולתכם", וממשיך ומסיים "בשעה שמלך המשיח בא עומד על גג בית המקדש והוא משמיע להם לישראל ואומר ענוים הגיע זמן גאולתכם"

הגנרלים הרוסים הגיעו לציוני רבותינו נשיאנו להתפלל על השלום

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...