לרגל י"ב י"ג תמוז, בית חב"ד שיכון ה' בשיתוף מאפיית החיטה בבני ברק, הוקם דוכן חדש להנחת תפילין ברחוב ז'בוטינסקי פינת אהרונוביץ (מחוץ למאפיית החיטה) לזיכוי העוברים ושבים
הדוכן הוצב עוד היום (שישי) ונכנס לפעולה.
מי שרוצה לקחת חלק בפעילות הדוכן מוזמן לפנות ל0512820770.
תודה רבה, שבת שלום, יחי אדוננו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!
תגובות