• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס

תות"ל הוד השרון בכינוס השלוחים 'לקבלת פני משיח צדקנו'

כך ציינו את 'כינוס השלוחים' גם בישיבה החדשה שנפתחה השנה בהוד השרון. התלמידים נטלו חלק באירוע החגיגי, קיבלו החלטות טובות להוסיף בשליחות ושמעו דברים מפי רבני הישיבה ורבנים אורחים. דיווח וגלריה
תות"ל הוד השרון בכינוס השלוחים 'לקבלת פני משיח צדקנו'
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

כינוס השלוחים העולמי אמנם מתקיים מידי שנה בימים אלו ב770 בית משיח, אולם מזה ימים נתקבל ונתפשט המנהג לעשות כדוגמתו אף בישיבות תומכי תמימים ברחבי אה"ק 'בכל אתר ואתר', גם בתות"ל הוד השרון לא נחו על המשמר, ותלמידי הישיבה יחד עם 'התלמידים השלוחים' והנהלת הישיבה, הפיקו ערב יחודיי ומושקע, בו התחזקו התמימים בשליחות היחידה שנותרה – 'קבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש'.

הכינוס היחודיי נפתח בוידאו סוער של מקבץ נאומים חזקים אודות השליחות היחידה, מה שהלהיט את קהל התמימים והכניסם לאווירה המיוחדת, עת תם לו הוידאו ואת שרביט ההנחיה נוטל בכשרון רב, הת' השליח מנחם מענדל שיחי' קיז'נר שבדבריו החדים ממקד את מטרת כינוס זה 'לקבל פני משיח צדקנו בפועל ממש'.

פותחין בדבר מלכות, בוידאו מיוחד של הרבי שליט"א מלך המשיח, כשלאחריו, להקראת פרקו של הרבי שליט"א מלך המשיח, מוזמן בכבוד רב מיסד הישיבה ושליח הרבי שליט"א מלך המשיח לעיר הרב שמשון שיחי' טל, כשבסיום הכרזת הקודש פורצים התמימים בריקודים סוערים עם הניגון של ה'קאפיטל', כשעל הקלידים מנצח ביד רמה הנגן החסידי הת' שלמה חיים שיחי' ניסיליעוויטש.

קהל התמימים מתישבים במקומותיהם, וכעת רגע לפני המשא המרכזי של הערב, עולה בכבוד הת' מנחם מענדל שיחי' פיילנט אשר זוכה לסיים את ש"ס משניות במעמד מיוחד זה, ההתרגשות בקרב הקהל לא ניתנת לתיאור ברגעים אלו. ריקוד קצר 'לגמרה של תורה' וניגשים לשיאו של הערב עם שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לאור יהודה הרב מנחם מענדל שיחי' פרידמן, שבמשך כחצי שעה נושא דברים נלהבים במתיקות מיוחדת אודות השליחות היחידה תוך שמשלב סיפורים מרתקים בנושא.

האורות נכבים, העינים מרצדות אל עבר המסכים והקהל צופה בוידאו מיוחד ומרענן שהופק במיוחד לכינוס המציג את ה'מהפכה שמחוללת ההפצה', מיד אחר כך הקהל פורץ בניגון דביקות חסידי, כשתוך כדי מגישים את המנה העיקרית. 

"ומאור יהודה עוברים הישר לבת ים עיר הגאולה" מכריז המנחה, ואל הבמה מוזמן הרב יעקב יצחק שיחי בלום שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בשכונת 'פארק הים' בבת ים שבדבריו החדים מעורר את התמימים על הנחיצות והחשיבות לצורך השליחות להיות מלא וגדוש בתורה ובפרט בעניני משיח וגאולה תוך שמשלב אפיזודות שונות הקשורות לכך מחייו כשליח, וקורא לתמימים פשוט לשבת וללמוד כמה שיותר.

בסיום הדברים הנוקבים, מנחה הכנס, מזמין את נציג התמימים הת' יוסף יצחק שיחי' טורקוב שמעורר את התמימים על כך ש'הנה זה בא' כפשוטו, מייד ממש, ועל הצורך לחיות עם ההרגשה והוודאות הברורה בהתגלותו השלימה של הרבי שליט"א מלך המשיח.

בתום דבריו החמים והנלהבים על המסך מוקרן וידאו יחודיי מבית מערכת 'ואביטה נפלאות' המציג את ארועי כינוס השלוחים העולמי ה'תשנ"ג בבית משיח עם הרבי שליט"א מלך המשיח.

לחתימת הכינוס נוטל את המיקרפון הת' השליח שניאור זלמן שיחי' ניסיליעוויטש שבדבריו הנפלאים והמרתקים מסכם את הדברים שנאמרו במהלך הערב ומורידם ל'מעשה בפועל' לקבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש. מעגלי הריקודים נפתחים, כשמיד בסיומם התמימים מתיישבים להתוועדות חסידית עם הרב פרידמן.

בטוחים אנו שכינוס זה גרם נחת רוח רב לאבינו רוענו- המשלח – הרבי שליט"א ואכן נזכה מייד ממש ל'קבל פניו בגאולה האמיתית והשלימה'.

הצלם הת' גיל מנחם כרמלי מגיש גלרייה מיוחדת מהאירוע:

'ממש': מאות בהתוועדות המרכזית של ר"ח כסלו

תלמידי ישיבת ראשון לציון נבחנו על הלכות בית הבחירה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...