• ב"ה ימות המשיח!
  • ז' אייר התשפ"ד (15.05.2024) פרשת קדושים

מכון הלכה חב"ד / כמאה רבני חב"ד בועידה השנתית

אתמול התקיימה הועידה המיוחדת של רבני חב"ד, במהלכה התקיימה ההשקה של "בית המדרש למנהיגות ורבנות" בראשות הרב אליעזר ברוד, הרבנים יצאו חזרה למקום שליחותם ורבנותם עם ארגז כלים מקצועי ויעיל
כמאה רבני חב"ד בועידה השנתית
צילום: חיים טוויטו
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אתמול התקיימה הועידה המיוחדת של רבני חב"ד, במהלכה התקיימה ההשקה של "בית המדרש למנהיגות ורבנות" בראשות הרב אליעזר ברוד, תוכן ההשתלמות הראשונה עסק בנושא "קדושת החיים". 

הועידה התקיימה באולמי בלוודר המפוארים, בהשתתפות קרוב למאה רבנים שעזבו את כל טרדותיהם ועיסוקיהם הרבים, על מנת להתאסף בשבת אחים גם יחד ולהשתלם בנושאים הקריטיים ביותר.

במהלך היום הושק בית המדרש לרבנות ומנהיגות בראשות הרב אליעזר ברוד שפתח את הועידה במילים חמות תוך שהוא מצטט את דברי הרבי מלך המשיח שליט"א על חשיבות ההשתלמות של רבנים מעת לעת.

בדבריו, הרב ברוד הציג את תוכנית בית המדרש לרבנות ומנהיגות, שמטרתה להוות כלי עזר שימושי לכל רב ובכל נושא על מנת להגדיל את יכולותיו והשפעתו לסייע לבני קהילתו.

 בתחילת הועידה הוזמן הדיין הרב שמעון כהן רב קהילת חב"ד תל ציון וחבר מכון הלכה חב"ד, לחזור על דבר מלכות מהרבי מלך המשיח שליט"א בנשא ההשתלמות.

לאחר מכן הזמין הרב ברוד את פרופ' הרב חנוך מיודובניק מנהל מחלקה לבריאות הנפש ויו"ר החטיבה הפסיכיאטרית באוניברסיטת בן גוריון להרצאה מקצועית בנושא קדושת החיים.

ההרצאה עסקה במספר נושאים, ובעיקר במתן כלים מקצועיים לרבנים באיתור מגמות לפני התרחשותם, טיפול בזמן אמת, וסיוע וליווי למשפחות.

לאחר דבריו ציין הרב ברוד שב"ה רואים שדווקא רופאים חסידיים הם אלו שיכולים לתת את המענה הנכון בנושאים מעין אלו.

לאחר מכן הזמין הרב ברוד בשידור חי את רבה של בני ברק הרב יצחק אייזיק לנדא, שבירך את המשתתפים ושיתף מניסיונו העשיר בליווי משפחות ובסיוע רבני הלכתי.

לסיום הועידה נערך שו"ת רבנים כאשר קהל הרבנים מלבן נושאים נוספים.

רבנים רבים ציינו שלא זכורה להם ועידה רחבה כל כך של רבנים מכל קצוות הארץ מתוך אחדות פנימית, וברכו על הקמת בית המדרש וההשתלמות החשובה

הרב ברוך בועז יורקוביץ - רב קהילת חב"ד בלוד וממקימי מכון הלכה חב"ד ביקש להודות לרב ברוד על היוזמה הנפלאה וציין שעשרות שנים לא התקיימה כזאת פגישה רחבה של רבנים מכל קצוות הקשת, וכידוע הרבי מלך המשיח שליט"א ביקש ודחף רבנים להפגש יחד, ואילו כאן זה קורה בצורה חלקה.

הועידה נערכה בהפקת צבעים הפקות.

מפעילויות המכון
מפעילויות המכון
הרב אליעזר ברוד
הרב אליעזר ברוד
הרב שמעון כהן רב קהילת חב"ד בתל ציון
הרב שמעון כהן רב קהילת חב"ד בתל ציון
הרב יצחק אייזיק לנדא רב העיר ב"ב בשידור חי
הרב יצחק אייזיק לנדא רב העיר ב"ב בשידור חי
הרב שאול רוזנבלט רב קהילת חב"ד הספריה החסידית ביתר עילית
הרב שאול רוזנבלט רב קהילת חב"ד הספריה החסידית ביתר עילית

בפלורידה זוכרים את הרב ענתי

גם בפארקים בירושלים הניחו תפילין

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...