• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

התוועדות יו"ד שבט מלכותית לידידי 'ממש'

"המושג עם ומלך משמעותו דבר אחד בלבד: התמסרות מושלמת. הכל שלו, החשיבה, המעשה ובעצם כל פרט ופרט". הציטוט הזה היה המוטיב שחזר על עצמו באירוע מושקע ומתוכנן שנערך ביום קבלת המלכות ב'ממש – מרכז ההפצה באה"ק', אירוע שהפתיע את כל משתתפיו, שנענו בשמחה לאתגר: לתת עצמם לעניני הרבי שליט"א מלך המשיח
התוועדות יו"ד שבט מלכותית לידידי 'ממש'
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

"המושג עם ומלך משמעותו דבר אחד בלבד: התמסרות מושלמת. הכל שלו, החשיבה, המעשה ובעצם כל פרט ופרט". הציטוט הזה היה המוטיב שחזר על עצמו באירוע מושקע ומתוכנן שנערך ביום קבלת המלכות ב'ממש – מרכז ההפצה באה"ק', אירוע שהפתיע את כל משתתפיו, שנענו בשמחה לאתגר: לתת עצמם לעניני הרבי שליט"א מלך המשיח.

כבר בשעה היעודה הבאים בשערי אולם האירועים של 'ממש' הופתעו והסתנוורו מהפאר שלבש האולם שיודע לשנות את פניו לשלל האירועים והייעודים שלו במשך כל השנה כולה. וילונות תחרה כיסו את קירות האולם ועיצוב יוקרתי מילא כל פינה, יחד עם סעודת חג משובחת המתינו לבאים.

ידידי, שותפי ותורמי 'ממש' במשך כל השנה, שלוחים ופעילים מסורים הם היו קהל היעד להתוועדות יוקרתית ומלכותית שכזו לכבוד יום קבלת המלכות של העם למלך.

הגה"ח הרב שמעון ויצהנדלר ר"י תות"ל ראשל"צ ועורך הפרסומים של 'ממש' פותח את הפארבריינגען ומספר בהתרגשות כהרגלו על הרגע בו ב"אחד מבתי הכנסת הכי קטנים בניו יורק – הרבי שליט"א מלך המשיח מקבל את נשיאות הדור וקורא למצטופפים ב'זאל הקטן' לשנות את העולם כולו והעיקר – מצליח!". סיפורים, דיוקים ורעיונות חוברים למשא אחד שמטרתו: לא מורידים לרגע את קבלת המלכות מסדר היום".

האווירה מתחממת עם ארוחה בשרית מושקעת והרבה מאד אמירת 'לחיים' מטובלים באהבת חיילים העומדים בחזית ההפצה כל השנה. ניגוני געגועים מקבלים את פני האורח הגה"ח השליח הרב ישראל הלפרין רב ק"ק חב"ד הרצליה ומוסדותיה שהגיע במסירות נפש מיוחדת להביע הוקרתו למוסד החשוב. האולם מלא מפה לפה והציבור כבר יודע כי הם עומדים לשמוע אותיות של התמסרות מושלמת.

דבריו של הרב הלפרין ובעיקר מעשיו המשמשים כ'דוגמא חיה' מרוממים את המשתתפים. "גדולי חסידי אדמו"ר הזקן שהיו ענקיים בכל תחום, היו זהירים מאד מלצמוח כ'בעלי מדריגה' והיו מלמדים את תלמידיהם כי בליובאוויטש כל מה שיש לנו הוא רק מההתבטלות המוחלטת לרבי בכל מכל כל. זכיתי להכיר את זקני החסידים שעוד אצל הרבי רש"ב היו בעלי קומה וכשזה הגיע להתקשרות הם היו בטלים ומבוטלים מקצה הראש עד קצה הרגל לרבי מלך המשיח שליט"א. אנו מוכרחים ביום הזה לדבוק רק בדרך הזו. אין לנו כל דעה וכל תפיסת עולם משל עצמנו, 'בא חבקוק והעמיד' הכל מכל כל על דבר אחד ויחיד: הרבי שליט"א מלך המשיח. זה בעצם ביאת משיח צדקנו!".

ניגון ארבע בבות שנשמע ופרץ מהקהל היה הביטוי המושלם לאווירה עילאית של החלטות טובות, של שלוחים שהגיעו להתמסר ולתת 'כל אשר לאיש' להביא את ההתגלות המיידית.

הגה"ח הרב מנחם הכהן כהן רב קהילת חב"ד בבאר-שבע ממשיך בדברים נלבבים ועומד על המשמעות של בשורת הגאולה דווקא בשנת תשפ"ב. הוא פונה אל הקהל העצום להוריד את דבריו של הרב הלפרין לפועל ממש בהפצה, בלימוד שיעורים ברבים בתורת הגאולה, ובחלוקת חומרי הסברה על בשורת הגאולה.

עוד ניגון ועוד ריקוד וההתוועדות הלא רישמית עם הרב ויצהנדלר נפתחת בחצות ליל. סביב השולחן יושבים חסידים ואנשי מעשה ו'מטכסים עצה' איך מלמדים גאולה, איך מעבירים את ההתקשרות לכל אנשי מקומינו ואיך מפיצים את דבר המלך לכל אנשי הדור, ועוד ועיקר כיצד חיים עם האמת הברורה ש'תיכף ומיד נפתחת הדלת ונכנס נשיא דורנו'.

הציבור הרחב כבר יודע כי להכנס ל'מרכז ההפצה', אי אפשר לצאת ללא 'חומר הפצה' והתמונה הנלבבת לראות כיצד התוועדות מלכותית יורדת לפסים המעשיים כאשר כל משתתף חש כי ההצטיידות בכמויות מגוונות של אביזרי הפצה וספרי גאולה ומשיח – הם הם הביטוי המדוייק למימוש מעשי של ההתוועדות המלכותית. 
צילום : יוסי בן שושן 

מטה משיח בנתניה אירח את ח"כ בן גביר בהתוועדות י' שבט

העיר נתניה צהלה ושמחה | גלרייה מפעילות פורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...