• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א אייר התשפ"ד (19.05.2024) פרשת אמור

אספקת אש / שלשה נרצחים הי"ד בפיגוע חמאס בירושלים

הפסקת? אש! פיגוע חמור הבוקר בירושלים כאשר מחבלים ששוחחרו מהכלא ומשתייכים לארגון חמאס ירו לעבר העומדים בתחנת הסעות. שלשה נהרגו הי"ד ועוד כעשרה פצועים. אין ספק ששיחרור המחבלים על ידי הממשלה תרם למוטיבציה לביצוע הפיגוע
שלשה נרצחים הי"ד בפיגוע חמאס בירושלים
זירת הפיגוע בירושלים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הפסקת האש תימשך לעוד יום אחד (לפחות) - וזאת לאחר שהחמאס שלח רשימה מתוקנת של מי שאמורים להשתחרר (לרשימה הקודמת - ישראל לא הסכימה). ברשימה זו 6 נשים, 2ילדים, ו- 3 גופות.

בישראל כבר היו מוכנים לחדש את הלחימה הבוקר, אבל בסופו של דבר החמאס שלח רשימה שאליה הכימו בישראל, ולכן הפסקת האש תימשך ככל הנראה, עד מחר בבוקר.

אולם, הפסקת האש הזו לא מנעה את החמאס ימח שמו מלבצע פיגוע קשה מאוד הבוקר בירושלים.

הפיגוע היה בצומת גבעת שאול.

2 מחבלים פתחו באש, רצחו שלשה ופצעו לפחות 7 נוספים.

"ה' יקום דמם"!

המחבלים חוסלו ע"י שני חיילים ואזרח.

אחד מהנוכחים במקום סיפר: "היה פה אסון גדול וגם סייעתא דשמיא עצומה, כי התחנה הייתה מפוצצת בכמות של אנשים. כשהם החלו לירות ניסיתי לברוח למקום שלא חשוף למחבלים".

"זה נס מטורף" הוא סיפר "כמה דקות לפני הפיגוע, התחנה היתה מפוצצת באנשים. היו שם עשרות אנשים שחיכו ועלו על לפחות שלושה אוטובוסים לקריית יערים.

אם חס ושלום המחבלים היו מגיעים כמה דקות קודם – היה כאן פיגוע רצחני בהיקפים נוראיים".

ואכן, ברכבם של המחבלים נתפסו מחסניות רבות, עם מאות כדורים, ומכאן ברור שהם תכננו פיגוע גדול בהרבה - בתחנת האוטובוס העמוסה בעשרות אנשים, אולם, ככל הנראה ברגעים שהם כבר הגיעו למקום, בנסים גלויים עזבו את התחנה עשרות נוסעים שעלו על אוטובוסים שהגיעו ממש סמוך לאותו זמן!

חובש רפואת חירום במד"א משה חמד סיפר: "הייתי בבית כששמעתי את קולות הירי ומיד הגעתי למקום. ראיתי מספר פצועים בזירה, חלקם שכבו וחלקם התהלכו. יחד עם הצוותים הגדולים של מד"א שהגיעו למקום ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו להם טיפול רפואי. לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה של צעירה בת 24 ופינינו לבתי החולים בעיר 8 פצועים בדרגות פציעה שונות תוך המשך טיפול רפואי".

נתאחד באמירת תהלים לזכות הפצועים בתוך שאר חולי עמו ישראל, לשמירה על חיילינו היקרים, ולהשבת כל החטופים.

נחשפה מעורבות אזרחי עזה במעשי החטיפות

עליית מדרגה חמורה בתקיפות חיזבאללה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...