• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

פיגוע בגבול מצרים - השאלות שנותרו ללא מענה

פיגוע קשה בגבול מצרים: שוטר מצרי - מחבל - חדר דרך מעבר הגבול, לפנות בוקר (ליל שבת), והפתיע לוחם ולוחמת שהיו בעמדה • הוא ירה בהם והרג אותם. בהמשך נהרג חייל נוסף • בהסתערות נוספת - הוא חוסל • פירות "הסכם השלום" הארור עם מצרים, שמתכוננת למלחמה איתנו, ושממשיכה בהסתה נגדנו בכלי התקשורת שלה
פיגוע בגבול מצרים - השאלות שנותרו ללא מענה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

פיגוע קשה בגבול מצרים: שוטר מצרי - מחבל - חדר דרך מעבר הגבול, לפנות בוקר (ליל שבת), והפתיע לוחם ולוחמת שהיו בעמדה. הוא ירה בהם והרג אותם.

בהמשך, סריקות הובילו לאיתורו, ואז הסתערו עליו חיילים, ונהרג חייל נוסף. רק לאחר מכן, בהסתערות נוספת - הוא חוסל.

ה' יקום דמם של שלושת הנרצחים!

פירות "הסכם השלום" הארור עם מצרים, שמתכוננת כל יום למלחמה איתנו, ושממשיכה בהסתה הפרועה נגדנו בכל כלי התקשורת שלה ללא יוצא מן הכלל, במשך עשרות שנים!

הכל בגלל השלום

הרבה שאלות יש בקשר לפיגוע הנורא - מדוע נתנו לחיילים לשמור שעות כה רבות, ולא היו איתם בדיקות קשר תכופות יותר (כמקובל), ומדוע העמדה שלהם הייתה חסרת מיגון לחלוטין וכו' וכו'.

אבל אף אחד בצבא או בממשלה לצערי לא ישאל את השאלות הבאות:

1. מדוע מתייחסים בכזו שאננות לשוטרים/חיילים מצרים - למרות ההסתה הנוראית שיש נגדנו במצרים?

2. מדוע אזור הגבול עם ישראל מוצף בשוטרים/חיילים מצרים - הרבה מעבר להסכמי השלום?

3. מדוע כאשר שר ההגנה המצרי מתקשר לישראל, לאחר הפיגוע הנורא, הוא אומר לשר הבטחון שלנו שהוא "מצטער על הקורבנות משני הצדדים"? האם המחבל המצרי - שרצח שלושה מחיילינו - הוא קורבן?!

4. כיצד יתכן שהמחבל המצרי הארור ידע היטב על "מעברי החרום" שהיו פתוחים בגדר, ואם אכן המידע על מעברים אלו מועבר גם למצרים, אזי יש לחקור היטב מדוע מועבר להם המידע על כך, ומדוע אין שום אבטחה מינימלית / מצלמות ופיקוח על המעברים הללו? הרי זו תמימות שאין כדוגמתה לחשוב שהם לא ינוצלו לפעילות טרור?

5. אירוע בסדר גודל כזה, אם היה מתרחש מצידנו [חייל ישראלי שהיה הורג 3 חיילים מצרים] - היה גורר מיד שרשרת התנצלויות אינסופית, של הנשיא, ראש הממשלה, הרמטכ"ל, וכל בכירי צה"ל והממשלה, אבל כשמצרים עושה זאת לנו, ושוטר מצרי רוצח 3 מחיילינו, אזי כל הצמרת המצרית הן הצבאית והן המדינית מגיבה בשתיקה רועמת, אין שום התנצלות, והדבר היחידי שקורה הוא שיחת טלפון הזויה, של שר ההגנה המצרי שבה הוא מדבר על המחבל המצרי בתור "קורבן"... 

בשורה התחתונה, כאשר סומכים על המצרים, וחושבים שזה "גבול של שלום", אז זה גורם להזנחה עצומה, זלזול, חוסר הקצבה של משאבים למיגון, מצלמות, הצבה של יחידות איכותיות, ובכלל אווירה של חוסר איום בטחוני (למעט הפעילות נגד מבריחים), שמביאה לחוסר היערכות מינימלי.

אבל כאמור, העיקר הוא לא חוסר ההיערכות, אלא המחשבה שיש כאן "חוזה שלום", בעוד שהמציאות האמיתית היא שיש כאן "מלחמה קרה", הסתה מצרית פרועה, אסלאם קיצוני במצרים, רכישות עצומות של אמצעי לחימה חדישים, תרגילים מצריים מתמשכים כהכנה למלחמה נגד ישראל - שמביאים כמובן לכך שכל חייל/שוטר מצרי רואה בנו אויב, ובמילא ברור שיש סיכון בטחוני מוחשי מצד מצרים, ואי אפשר להתעלם מכך!

רק בחסדי ונסי ה' יתברך הגלויים, המלחמה הקרה עם מצרים, וההסתה הפרועה שלה, וההכנות שלה למלחמה נגדנו, לא התפתחו עד כדי מלחמה גדולה רחמ"ל.

שיהיו בשורות טובות, והגיע הזמן שההנהגה אצלנו כבר תתפכח.

האם מערכת "מגן אור" תשנה את פני שדה הקרב?

מאות מחבלים נתפסו במבצע ברצועת עזה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...