• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

התיעוד חושף: במשך דקות ארוכות המחבלים ירו ללא הפרעה

בהמשך למבצע שנערך אתמול בג'נין, במהלכו חוסלה חוליית מחבלים, פרסם צה''ל תיעוד מהאוויר בו נראים מחבלים יורים לעבר החיילים במשך דקות ארוכות ואף אחד לא דואג לעצור את המתקפה בחיסול המחבלים
התיעוד חושף: במשך דקות ארוכות המחבלים ירו ללא הפרעה
צילום מסך מתוך התיעוד שהפיץ דובר צה''ל.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אתמול נערך מבצע של צה''ל והימ"מ במחנה הפליטים בג'נין, במהלכו חוסלה חוליית מחבלים שביצעה פיגועים בעבר ותכננה לבצע פיגועים נוספים.

בתיעוד שפירסם מערך הדוברות של צבא ההגנה לישראל נראים כעשרה מחבלים ערביים עומדים על גג מבנה סמוך ללוחמים, כשהם משליכים עליהם בקבוקי תבערה ויורים לעברם במשך דקות ארוכות ללא הפרעה.

הלוחם שצופה המחבלים בשעה שהם מסכנים את חיי הלוחמים ומנסים לרצוח אותם (בדיוק כפי שאירע עם סמ"ר עמית בן יגאל הי"ד) אינו עושה דבר.

הניסיון להציג את הצבא הישראלי כמוסרי, השיג בדיוק את המטרה ההפוכה: כעת רואים כי גורמים בצבא מסוגלים להפקיר חיי לוחמים בלב עיר עויינת למשך דקות ארוכות כשהם תחת מתקפת טרור של ירי ובקבוקי תבערה, עבור אינטרסים שאינם בראש ובראשונה שמירה על בטחון החיילים.

דעת תורה, כפי שהשמיע אותה פעמים רבות הרבי מלך המשיח שליט"א, שכאשר מחבל מנסה לרצוח יהודי ואף אחד לא מחסל אותו או לכל הפחות עוצר אותו מלעשות זאת, הוא מקבל 'דחיפה' להמשיך בפעולות אלו! ובפרט ש"נפש אחת מישראל" היא כמו עולם מלא, וכאשר מפקירים חייו של חייל יהודי הרי זה כאילו שמפקירים חיי עולם מלא..

הבוקר: חוליית מחבלים חוסלה בג'נין

האם תפרוץ מלחמה בצפון?

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...