• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

במוצאי שבת: פיגוע ירי קשה סמוך לעיר האבות

פיגוע ירי קשה התרחש הלילה סמוך לקריית ארבע. מחבל ערבי ירה לעבר יהודים ופצע שני יהודים - אב ובנו. פצוע אנוש נוסף נפטר לאחר שעות ספורות
במוצאי שבת: פיגוע ירי קשה סמוך לעיר האבות במוצאי שבת: פיגוע ירי קשה סמוך לעיר האבות
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

סמוך לשעה 22:00 נשמע קול ירי מחריד סמוך לישוב היהודי בקריית ארבע. מחבל פלשתיני הגיע חמוש ברובה ליד חנות פלשתינית, אליה הגיעו שני יהודים, אב ובנו. המחבל החל לירות לעברם ופצע אותם באורח קל עד בינוני.

מיד עם הישמע קולות הירי הוזעקו למקום כוחות הצלה וביטחון. המחבל המשיך בירי ופגע בשני יהודים נוספים, רבש"צ חברון ואיש הצלה שהגיע להעניק טיפול לפצועים.

רבש"צ הישוב שהגיע עם רכבו לזירה נתקל באש המחבל לעברו, אך חלונות הרכב ממוגני הירי עצרו את הכדורים. הרבש"צ דרס עם רכבו את המחבל ובכך נטרל אותו ומנע את המשך הרצח. איש צבא נוסף שהיה במקום ירה לעבר המחבל.

כוחות ההצלה פינו את הפצועים לטיפול רפואי דחוף. שלושה פצועים בהם האב ובנו נשלחו לטיפול במרכז הרפואי הדסה, ובמקום נקבע מותו של הפצוע השלישי, הי"ד.

הפצוע הרביעי, שנפצע בעת שהגיע להעניק טיפול רפואי לפצועים, נשלח לטיפול במרכז הרפואי שערי צדק. משפחתו מבקשת את תפילות הציבור הרחב לרפואת עופר בן טובה.

במועצה האזורית תוקפים את הממשלה. ראש המועצה אליהו ליבמן אומר הערב: לפני 5 חודשים החליט שר הבטחון בני גנץ לפתוח את חסם אשמורת שהיה סגור 20 שנים לתנועת רכבים פלסטינים, הזהרנו בזמן אמת שפתיחת המחסום עלולה להוביל לפיגועים, ולצערנו כאמור החשש הזה התממש הערב.

תיעודים שהופצו ברשתות החברתיות מראות חגיגות שמחה של התושבים הפלשתינים בחברון ובכפרים נוספים. בתיעוד הם מחלקים ממתקים לעוברי אורח ומדליקים זיקוקים.

בירושלים החלה הפגנה ספונטנית עם מאות יהודים בקריאה למגר את הטרור בעוצמה. המשטרה ניסתה למנוע את ההפגנה עם מחסומים, אך אלו נפרצו מהר.

תתבוננו בפיגוע הערב: פשוט להודות על הניסים!

המתקפה האיראנית והניסים העצומים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...