• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א אייר התשפ"ד (19.05.2024) פרשת אמור

ארבעה יהודים נרצחו בחודש, מה קורה פה?!

הטרור הערבי מרים את ראשו, וממשלת ישראל שותקת. ארבעה נרצחים הי"ד בגל הטרור האחרון, ופיגועי הירי ממשיכים באין מפריע
ארבעה יהודים נרצחו בחודש, מה קורה פה?!
ערבים מתפרעים במזרח ירושלים (צילום: משטרת ישראל)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

יש שיכנו את פיגועי השבועות האחרונים כ"האינטיפאדה השלישית". וותיקי ההתיישבות ביהודה ושומרון מעידים שהם לא זוכרים כבר זמן רב גל טרור כזה.

ארבעה נרצחים בתוך חודש אחד. מספר בלתי נתפס של אבידות לעם ישראל.

בח"י אלול נרצח סגן מפקד סיירת הנח"ל, בר פלח הי"ד, בעת שנקלע למערב של מחבלים ערביים סמוך למעבר ג'למה בג'נין.

שבוע לאחר מכן הגיע מחבל ערבי מקלקליה, שהיה בעל היתר עבודה, אל שולמית רחל עובדיה הי"ד, והכה אותה במוט ברזל עד שרצח אותה.

בשבוע שעבר נרצחה החיילת נועה לזר הי"ד, בעת ששמרה במחסום ליד שכונת שועפאט בירושלים. מחבל שהגיע עם רכב אל המחסום, יצא מהרכב וירה בה ובמאבטח נוסף מטווח אפס.

לפני יומיים הגיעו מחבלים חמושים ליד היישוב שבי שומרון וירו על החייל עידו ברוך הי"ד, בעת שהגן על יהודים.

ארבעה סיפורים שהיו צריכים לזעזע את אמות הסיפים של ארץ ישראל וממשלת ישראל, ולהוביל למבצע טיהור ביהודה ושומרון של כל כלי הנשק בשטחים, לתפיסת וחיסול כל המחבלים שהיו מעורבים בפיגועים הללו.

במקום זאת, ונהפוך הוא. קצב פיגועי הטרור התקדם בצורה מפחידה. רק בשעה האחרונה למעלה מארבעה זירות שונות של פיגועי אבנים, כאשר באחד מהם, בכפר חווארה ליד יצהר, ילד קטן נחבל בפניו וטופל סמוך למקום, בבסיס החטיבה.

מאז הפיגוע הקשה בשועפאט בו נרצחה החיילת נועה לזר הי"ד ונפצעו שניים נוספים, ירושלים הפכה לזירת קרב. בשכונות המיושבות ביהודים במזרח ירושלים, כדוגמת שכונת בית האורות ושכונת שמעון הצדיק, חוטפים התושבים היהודיים בקבוקי תבערה וזיקוקי נפץ בכינון ישיר לבתיהם.

בשכונות מזרח ירושלים בהן מתגוררים ערבים, התקיימו בימים האחרונים התפרעויות אלימות שכללו זריקת אבנים על כוחות הביטחון, הבערת צמיגים, השלכת בקבוקי תבערה, הקמת מחסומים מאולתרים נגד כוחות הביטחון ועוד.

חיילי צה''ל כבולים, והדרג המדיני שותק. במערכת הביטחון טוענים שבין לילה ניתן באמצעות עבודה מקצועית לחסל את ארגון "גוב האריות" משכם -העומד מאחורי חלק מהם מהפיגועים שהוזכרו לעיל. הדבר היחיד שמונע פעולה כזאת הוא אישור מהדרג המדיני, שכנראה עסוק למסור לנסראללה מאגרי גז ישראלי.

לצד העניין של "יוצאים עליהם בכלי זין", צריך גם לתחזק את השחפ"ץ הרוחני - ספר חומש, תהילים ותניא יחד עם קופת צדקה ותמונת הרבי מלך המשיח שליט"א.

חייל נרצח בפיגוע ירי בשומרון

עליית מדרגה חמורה בתקיפות חיזבאללה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...