• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

'חוננו': דורשים להפסיק את חקירת העצור בשב"כ

עורך הדין עדי קידר מארגון 'חננו' נפגש אתמול עם העצור היהודי במתקני השב"כ, והוא דורש לעצור מידית את חקירות השב"כ. במקביל, התקיימה הפגנת תמיכה בעצור מול הכנסת
'חוננו': דורשים להפסיק את חקירת העצור בשב"כ
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

לאחר הפרסום המזעזע על תנאי חקירתו התת אנושיים של העצור "א" במתקני השב"כ, נסע עורך דינו של העצור, עדי קידר, כדי לפגוש אותו פנים אל פנים.

בצאתו מבניין השב"כ, פרסם קידר סרטון בו הוא מאשר את הפרטים על תנאי החקירה. הוא סיפר כי פגש את העצור וראה את מצבו הבריאותי והנפשי הירוד, ודאג לגבות ממנו תלונה מסודרת על תנאי חקירתו.

"בין האירוע שבעקבותו נעצר היהודי לבין אירוע ביטחוני אין דבר וחצי דבר. מדובר בהתפרעות מכוונת של קבוצת ערבים, שבדיעבד התברר כי הם מחבלים. על כן אני דורש להפסיק באופן מיידי את מעורבות השב"כ בחקירה", כך אומר עורך הדין.

במקביל, התקיימה באותה שעה הפגנת תמיכה בעצור מול כנסת ישראל. בהפגנה השתתפו כמאה וחמישים איש, בהם שישה חברי כנסת. המפגינים דרשו להעביר את העצור מחקירת שב"כ לחקירה פלילית במשטרת ישראל.

בית המשפט השלום באשקלון האריך את מעצרו עד יום רביעי הקרוב. היהודי, תושב השומרון כבן 40, נשוי ואב לשלושה, ללא עבר פלילי או ביטחוני, נעצר לפני שבוע, ועד אתמול לא זכה לדבר עם עורך דין.

שנזכה בקרוב ממש לקיום הייעוד "ואשיבה שופטייך כבראשונה ויועצייך כבתחילה", "ומלכות הרשעה מהרה תעקר.."

נחשפו שיטות עינויי השב"כ נגד העצור היהודי

רעידת אדמה הורגשה בישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...