• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' ניסן התשפ"ד (16.04.2024) פרשת מצורע

חשש לחייה: נמשכים החיפושים אחר ספיר נחום

למעלה משבוע שספיר נחום נעדרת, זאת לאחר שהייתה בקשר זוגי עם ערבי מוסלמי תושב עכו. המשטרה עצרה את הערבי החשוד בחטיפתה, ובמקביל נערכים חיפושים אחרי הנעדרת
חשש לחייה: נמשכים החיפושים אחר ספיר נחום
מפכ''ל המשטרה בהערכת מצב (צילום: דוברות המשטרה)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

יחידת הכלבנים, שוטרים ומתנדבים רבים עוסקים במשך השבוע האחרון בחיפושים אחר הנערה ספיר נחום. ספיר קיימה עד לאחרונה קשר עם ערבי מוסלמי תושב עכו, והמשטרה חושדת כי הוא עומד מאחורי היעלמותה.

החשוד הוא וואלא ג'מאל, שנחשב ל"כוכב טיקטוק" ונוהג לשתף את עוקביו בסרטונים בהם הוא נראה לועג ליהודים ומתגרה בשוטרים. באחד מהסרטונים הוא נראה חוגג למול מסעדה שנשרפה על ידי ערבים במהלך פרעות "שומר החומות".

ג'מאל נעצר על ידי המשטרה, ונלקח לחקירה. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-15 יום, אך השופט אמיר סלאמה נתן רק שבוע. בנתיים החשוד בחטיפתה של ספיר, שותק.

ספיר נצפתה בפעם האחרונה ביום חמישי שעבר, סמוך לבית הוריה. בארגון "יד לאחים", המתעסק במקרים מהסוג הזה, לא חוסכים במאמצים לאיתורה, ובמקביל גם חוזרים בפני הציבור על הסכנה הרוחנית והגשמית בהתבוללות ויצירת קשר זוגי עם כאלו שאינם יהודים.

"עוד מקרה כואב, קשה ומיותר. בבקשה, היו עירניים. מונעים את המקרה הבא! בסיוע, בהסברה, במסירת מידע. זמינים בשבילכם בכל יום - לא מוותרים על אף יהודי" - כך כותבים בתגובה יד לאחים.

וילחום מלחמת ה' וינצח – מיהו יהודי ושלילת 'גיור למסורתיות'

זהירות מסיון לפניך: מיסיונרים מנצלים לרעה את המלחמה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...