• ב"ה ימות המשיח!
  • ט' אדר ב' התשפ"ד (19.03.2024) פרשת ויקרא

היום! כנס ההקהל הארצי 73 שנה לנשיאות

היום בעז"ה כנס הקהל ארצי וההתוועדות המרכזית בארץ הקודש לרגל יום הבהיר י' שבט. כמה פרטים על התוכנית המיוחדת שתלווה את האירוע
היום! כנס ההקהל הארצי 73 שנה לנשיאות
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

"לכנס ולהקהיל יהודים - אנשים, נשים, וטף, עד ל"קטני קטנים", לכנס אותם ב"מקום" קדוש, כלומר באוירה קדושה, ולנצל את הדבר לשם המטרה והיסוד של מצות "הקהל": "למען ישמעו ולמען ילמדו ויראו את ה' אלוקיכם ושמרו לעשות את כל דברי התורה הזאת"" (קטע ממכתב הרבי שליט"א מלך המשיח, וא"ו תשרי תשמ"ח)

היום, יום שלישי ט' שבט (31.1) יתקיים כנס הקהל ארצי לרגל יום הנשיאות של הרבי שליט"א מלך המשיח באולמי בלוודר, רח' שמעון ישראל 4 בראשון לציון.

הרבי שליט"א מלך המשיח, נשלח כדי להתגלות לעין כל ולהצעיד את העולם כולו לגאולה האמיתית והשלימה. אנחנו כולנו אנשי הדור, הינם החיילים הנושאים בנטל המלחמה ועלינו מוטלת המשימה לבצעה באופן המושלם ביותר.

על מנת לחזק את עצמנו בתפקיד זה, מורה הרבי שליט"א מלך המשיח, לנצל את השנה המיוחדת בה אנו נמצאים, שנת 'הקהל', כדי לערוך התכנסויות המוניות, בהן מעלים על נס את תפקידנו, ובכך מעניקים לכל אחד את הכוחות להצליח במשימה הכבירה.

הכינוס יתקיים היום, יום שלישי ט' שבט (31.1) בשעה שבע בערב באולמי בלוודר בראשון לציון, כינוס המתקיים לרגל יום הנשיאות של הרבי שליט"א מלך המשיח, י'-י"א שבט, שמטרתו לקבל בפועל ממש את פני משיח צדקנו ולקבל את הכלים כדי לחיות בפועל ממש את הגאולה האמיתית והשלמה. כולנו נהיה שם ונביא את כל ידידנו למעמד זה.

תוכנית מלאה וגדושה

צוות ההיגוי של האגודה למען הגאולה שהתכנס בחודשים האחרונים מספר פעמים על מנת לתכנן את האירוע, שם דגש מיוחד על שילוב בדוברים, בין נושא השנה 'הקהל' לבין חשיבותו של יום הנשיאות הבעל"ט.

לאורך הערב צפויים להשמע דברי חיזור מפי נציגי רבני אנ"ש ומשפיעי קהילות חב"ד בארץ הקודש, שיעלו על נס נושאים אלו, לצד פרסום הניסים מפי בעל המעשה, אדם שלאחרונה חווה מפות עצום, בזכות ברכת הרבי שליט"א מלך המשיח, באמצעות האגרות קודש.

כמובן שגם נושא שלימות הארץ ובטחון עם ישראל לא נפקד, ולאור האירועים בחודשים האחרונים, יוזמן נציג ההתיישבות הצעירה, על מנת לשתף את הקהל, בפעולות הנעשות בתחום זה.

פעילות חב"ד בעולם, תוצג על ידי אישיות מפתיעה, שהיתה לה את הזכות לקחת חלק בהתפתחות משמעותית של אחד מבתי חב"ד ברחבי העולם, תוך שהוא בעצמו, מנצל את קשריו על מנת להביא להתפתחות, בסיפור מופתי לו הוא היה שותף, כאמור.

כפי שפורסם, לאורך הערב יתקיימו קטעי שירה וזמרה, שיובלו בניהולו של ישראליק בש, כשעל השירה מופקד הזמר החסידי אבי פיאמנטה, במחרוזות שמחה, ניגוני חב"ד ושירי משיח וגאולה.

יצויין כי כרגיל, החלק משעה לפני האירוע, יופעל המתחם יריד ענק למכירת מוצרי והפקות משיח וגאולה, על מנת להביא את ההתעוררות לידי מעשה בהפצת בשורת הגאולה.

787987897

היערכות לקראת ההתוועדות הארצית לרגל יום הנשיאות

רואים את הקולות: גלריה מעצרת גאולה ומשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...