• ב"ה ימות המשיח!
  • ט' אדר ב' התשפ"ד (19.03.2024) פרשת ויקרא

חשיפה: השגריר יספר בכינוס על ביקורו ב-770

חשיפה מיוחדת: במסגרת כינוס ההקהל הארצי, שיתקיים אי"ה מחר במתחם אקספו תל אביב, ישמעו דבריו של שגריר ישראל באו"ם, מר גלעד ארדן, שישתף את הקהל בחוויותיו במעמד ההקפות השנה, אצל הרבי שליט"א מלך המשיח
חשיפה: השגריר יספר בכינוס על ביקורו ב-770
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בליל שמחת תורה השנה, חודש המנהג במסגרתו נוטלים חלק אנשי השגרירות הישראלית, ובראשם השגריר עצמו במעמד ההקפות אצל הרבי שליט"א מלך המשיח.

מאחר ומדובר ביום טוב שני, עליו תושבי ישראל, אינם מחוייבים (כמובן שיש לברר ענין זה באופן אישי מול רב מורה הוראה), מתאפשרת הגעתם, וכך לאורך השנים, התייסדה מסורת, בה מגיע השגריר למעמד ההקפות, ב-770.

בשנים האחרונות, מסיבות שונות לא התאפשר קיום הענין, שזכה לעידוד ניכר וגלוי מהרבי שליט"א מלך המשיח, שאף הקדיש בשנים ההם, לא פעם שיחות ארוכות עם השגרירים, תוך שהוא מכווין את פעילותם במסדרונות האו"ם ובנבכי הדיפלומטיה הנדרשת על פי התורה.

עם זאת, השנה, הגיע למעמד זה, שגריר ישראל באו"ם, ומי ששימש במקביל עד לאחרונה גם שגריר ישראל בארצות הברית, מר גלעד ארדן, התפקיד אותו הוא ממלא, לאחר שורת תפקידים בכירים בממשלה ובכנסת.

מר ארדן, לא הסתיר את התפעלותו בביקורו במעמד המרומם, שבשנה זו, אף נוסף לו נופך מיוחד, עם השתתפות האלפים הרבים שהגיעו במיוחד לשנת ההקהל לבית משיח 770.

במהלך הכינוס מחר, הוא יספר למשתתפים על ביקורו והתרשמותו מהמעמד הגדול. 

המארגנים מציינים כי זו רק אחת מפניני הכינוס שישולבו בתוכנית המיוחדת לכינוס ההקהל הארצי.

כל הפרטים לנוסעים בתחבורה ציבורית

למידע על הכינוס

הכניסה לכינוס הינה חופשית לגברים נשים וילדים. באו בהמוניכם!

02_11_2022

כל המידע למגיעים בתחבורה הציבורית לכינוס ברוכים הבאים

רואים את הקולות: גלריה מעצרת גאולה ומשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...