• ב"ה ימות המשיח!
  • ט' אדר ב' התשפ"ד (19.03.2024) פרשת ויקרא

צוות הכינוס באולם: "נדאג שלא יחסר מקום לאיש"

בתחילת השבוע, יצאו לאולמי רוקח שבמתחם אקספו בתל אביב, צוות ההיגוי של הכינוס, הרב חיים ציק ומפיק האירוע הרב יצחק רחימי, לצד הרב בנצי פרישמן, שבמפגש ארוך עם בעלי ומנהלי האולם, סגרו את הפרטים לקראת כנס ההקהל הארצי
צוות הכינוס באולם: "נדאג שלא יחסר מקום לאיש"
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

לנוכח היענות הגבוהה בקרב ציבור אנ"ש להגעה המונית לאירוע, כדברי הרבי שליט"א מלך המשיח, בדק הצוות את האפשרות לקיבולת גבוהה של משתתפים רבים ככל האפשר, תוך שימוש בעזרים טכנולגיים שיאפשרו לכל אחד מהמשתתפים לחוש במרכז האירוע.

כמו כן, נבדקו האפשרויות השונות למיקסום מקומות הישיבה באולם, הן בצד הגברים והן בצד הנשים, לצד האפשרות להגדלת היריד למוצרי משיח וגאולה, שצפוי להפתח ברחבת האולם.

בשיחה עם הרב יצחק רחימי, מפיק האירוע, הוא מציין כי ניתן לחנות בחניון 'גני יהושוע' הממוקם מול האולם, ולחצות את שדרות רוקח באמצעות הגשר להולכי רגל, המגיע עד לפתח האולם (בשער 9 במתחם גני התערוכה). חניון זה הינו מוזל יותר מהחניונים האחרים שבבעלות עיריית תל אביב.

כמו כן, המגיעים באמצעות רכבת ישראל, יכולים לרדת בתחנת האוניברסיטה, ולחצות את מתחם אקספו לשער 9, דרך המתחם או מחוצה לו בשד' רוקח עד לפתח האולם.

יצויין כי האולם הינו רחב ידיים, ובעל קיבולת לאירועים בקנה מידה גדול במיוחד.

שלוחים ופעילים שעדיין לא קיבלו את מנשרי הפרסום, על מנת להביא את סביבתם לאירוע, מתקשים ליצור קשר בהקדם עם המוקד בטלפון: 03-67-770-75.

כנס ההקהל הארצי הראשון יוצא לדרך | כל הפרטים המלאים

רואים את הקולות: גלריה מעצרת גאולה ומשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...