• ב"ה ימות המשיח!
  • ז' אייר התשפ"ד (15.05.2024) פרשת קדושים

נשי ובנות חב״ד בשורה הראשונה לקבלת פני משיח צדקנו

נוכחות גבוהה במיוחד נרשמה בועידת פעילות משיח שהתקיימה לפני כשבועיים לראשונה באולמי ממש בבני ברק. הדוברות שנשאו דברים חיזקו את המשתתפות לפעול בחזית לקבלת פני משיח צדקנו. את המשא המרכזי נשא הרב ויצהנדלר
נשי ובנות חב״ד בשורה הראשונה לקבלת פני משיח צדקנו
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

כ150 נשים השתתפו בשבוע שעבר בועידת פעילות משיח, שהערכה בפעם הראשונה ביוזמת מרכז ההפצה 'ממש' בארץ-הקודש. מכל קצוות הארץ הגיעו לאולם 'ממש' בבני ברק, ששינה את פניו בעיצוב מרהיב ומאיר עינים לערב שכולו גאולה.

לאחר טעימה קלה מהבר החורפי שחיכה לבאות, התיישבו המשתתפות הרבות על מקומן כשאת שרביט ההנחיה נטלה השליחה הגב' יהודית טאלר מרמת אביב ופתחה בברכה לנשים שטרחו ובאו כדי להתאחד ולקבל כוחות להוספה בשליחות היחידה שנותרה 'קבלת פני משיח צדקנו'.

ראשונת הדוברות הגב' חיה מושקא סינגאווי ממרכז 'התגלות' בבאר-שבע, פתחה בחיות מיוחדת על אופי השליחות ועל ייחודיותן של הנשים בשליחות ובסביבה שלהן כדי להרבות את אור הגאולה. אחריה נשאה דברים הגב' אורלי לרנר מקרית מלאכי אודות חשיבות הלימוד השבועי הקבוע בשיחות ה'דבר מלכות' השבועי ושיתפה חוויות מניסיונה הרב בנושא.

לאחר מכן הוזמן הרה"ג הרב שמעון ויצהנדלר עורך פרסומי 'ממש', שדיבר במשך שעה ארוכה על בשורת הגאולה של הרבי שליט"א מלך המשיח ועל היחס המיוחד שנתן לפעילות בנושא הגאולה. במיוחד מעיר הקודש הצפונית הגיעה יו"ר נשי חב"ד בצפת הרבנית רחל הנדל, שהודתה לארגון 'ממש' על כל חומרי ההסברה הרבים שהם מוציאים לכל חג ומועד, היא דיברה על השליחות הנשית וחובת הההתקשרות של כל אחת להאיר את סביבתה בפרט במצב בו אנו נמצאים.

את הועידה חתם מנכ"ל 'ממש' הרב אלעד קנטור שהציג את הקמפיין החדש 'מאירות פי אלף', שבמהלכו קרא לציבור הנשים לקחת חלק במבצע הגדול להפצת חצי מליון ערכות 'נרות שבת קודש', הוא הציג את הנעשה ב'ממש' ואת החומרים החדשים שיצאו לאור לאחרונה. המשתתפות נהנו מארוחה מושקעת מקייטרינג 'סעדותא' ויצאו עם תשורה מיוחדת שהוצגה לראשונה לכבוד האירוע, מלאות בשמחה ובכוחות מחודשים בשליחות המרוממת.

צילום יוסי בן שושן.

בת ים: ערב לביבות נשי מיוחד בשכונת עמידר

תגובות

  • חני סלע , י"ד אדר א' התשפ"ד, 07:57

    לומדת במדרשה הדיגטלית לנשים תלמידה של אורלי לרנר ומקושרת לזום עם הרבנית הנדל. תלמידה שנים של הרב נדב. לומדת תניא שנים , חבדנקית ב"ה. מבקשת מאוד לקבל מכם מידע רצוף על כנסים וחומרים ללמידה והפצה יחי אודננו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...